Po vymene IC žiadny výkon, trhanie a čierny dym
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Po vymene IC žiadny výkon, trhanie a čierny dym
Caute, som tu novy a dufam ze mi tu aspon niekto poradi, teda pokial ma niekto s tymto konkretne skusenosti.
Mam Leon ARL , menil som IC z S3 ktory je rozmerovo na vysku a dlzku rovnaky, nepatrne je sirsi , povedzme ze ma o nieco vavsi objem, menil som aj kit hadic konplet.Pred vymenou ziadny poblem s vykonom ci dymivostou,po vymene ziadny tlak, v podsate som nameral 1,2 baru v sacom systeme pri plnom zatazeni, no turbo fyzycky tlaci, mam podozrenie prave na MAP senzor,co mi pride zase az moc velka nahoda akurat po vymene kitu zeby odisiel.samozrejme auto zadymi na cierno pri zatazeni. okolo 2200 ot aj zacne potrhavat ako keby vypadaval vsrtek a po chvili nudzak.
Nema s tymto niekto skusenost,ci je vacsi objem sacieho systemu a to robi problemy alebo prave spominany MAP senzor?
Mam Leon ARL , menil som IC z S3 ktory je rozmerovo na vysku a dlzku rovnaky, nepatrne je sirsi , povedzme ze ma o nieco vavsi objem, menil som aj kit hadic konplet.Pred vymenou ziadny poblem s vykonom ci dymivostou,po vymene ziadny tlak, v podsate som nameral 1,2 baru v sacom systeme pri plnom zatazeni, no turbo fyzycky tlaci, mam podozrenie prave na MAP senzor,co mi pride zase az moc velka nahoda akurat po vymene kitu zeby odisiel.samozrejme auto zadymi na cierno pri zatazeni. okolo 2200 ot aj zacne potrhavat ako keby vypadaval vsrtek a po chvili nudzak.
Nema s tymto niekto skusenost,ci je vacsi objem sacieho systemu a to robi problemy alebo prave spominany MAP senzor?
přetáhnout všechny spony za tepla, čili projet pořádně auto na zvedák nebo pod to lehnout a všechny spony přetáhnout. Teplem hadice změknou a pak spona netěsní jak má 

superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
Na to sa chystám v najbližších dňoch na tlakovú skúšku vedenia od turba po agr a uvidím, pokiaľ bude OK tak odmeram tlak na budíkoch, nejde mi to ale aj tak do hlavy, takéto správanie motora pri netesnosti som ešte nezažil, hlavne to trhanie, správa sa to ako keby zatlačilo turbo aj ho počuť, to je asi sekunda, potom ako keby motor zhltol ten kúsok na tlačeného vzduchu, vynechá zrazu na sekundu a potom zas to isté dokola az pokiaľ sa nedostanem cez 3000 ot, potom nejde aj tak ale ani netrha 

si pisal ze ty su tu novy
nie ze IC je novy
, kazdopadne natlacit by Ti to malo, mozno trocha neskor.
keby tam mas dieru ze to natlaci len 1.2 tak by si to musel pocut. To by musela byt mega diera, mne to aj s vystrelenym bajonetom tlacilo viacmenej rovnako
mne to skor pride ako keby to mas niekde pripchate


keby tam mas dieru ze to natlaci len 1.2 tak by si to musel pocut. To by musela byt mega diera, mne to aj s vystrelenym bajonetom tlacilo viacmenej rovnako

mne to skor pride ako keby to mas niekde pripchate

CAHAHA + ARL
Do montáže kitu hadic a IC vše v pořádku ... Ale po montáži vše špatně ... Tak pokud je vše zapojené, nikde nic nefouká a kit je průchozí (jak krásně to šlo prověřit před montáží
) tak jseš si jist, že se turbo otáčí, nespadlo ti k němu něco??? Jak víš, že turbo tlačí? Jaká chyba se zapíše při tom nouzáku?

Podtlakových hadíc som sa ani nedotkol, no aj tie som pre istotu skontroloval. A turbo tlači určite lebo pred montážou jak píšem všetko išlo v poriadku, veľká náhoda aby niečo odišlo po montáži, ale dnes budem múdrejší už a uvidím. Logicky mi to aj tak stále vychádza na to ze turbo nenatlaci v tom veľkom objeme dostatočný tlak.