zvlněné kotouče golf IV tdi

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33993
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="octaviask"]

clanok pekny....

potvrdzuje sa, že odovzdat zakaznikovy auto po vymene brzd bez "zajazdenia" je totalne cele zle....

nebo uděláš kopmlet brzdy a střelí majiteli schnilá trubka vedoucí pod plechem na výfukem na kterou nevidíš,
majitel už k němu nepojedu chtěl mě zabit, hajzl jeden,


projedu i výměnu oleje, zalepíš někomu kolo odjede za pět minut je spátky s nadávkama že mu tam mlátí tříská nedá se stím jet, zvedneš a
:o výfuk leží uúppadlý na nápravě, závěsy staré zaprášené, a nebudu dál popisovat znáš to
honzas1
Přispěvovatel
Příspěvky: 818
Registrován: 25 led 2011, 14:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od honzas1 »

Ahoj...mám ate kotouče a brembo desky... po 10 tis, se mi zvlnily kotouče... neni to žadna tragedie, ale nevím jestli by to prošlo stk.. tak marně přemýšlím jakého výrobce vybrat at to aspon chvili vydrží.. co funguje do dnes v rozměru 280? kromě originalu.. díky
polo 1.4tdi AMF
adrian_B
Přispěvovatel
Příspěvky: 725
Registrován: 29 říj 2008, 23:41
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK - Turčianske Teplice

Příspěvek od adrian_B »

Skús textar pro+
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9255
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

no někde jsem to tu už psal chyba nebude v kotoučích. Sestře jsem místo starých 280 které ojela hučelo ložisko klepali dal celé těhlice s brzdami z 1,6 benzin (256) s novými ložisky které mi tu zbyli z bouračky a auto už má X km a neklepe kotouče se nevlní vše OK takže chyba ložiska ,naboje,silenty??
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
stanomx
Přispěvovatel
Příspěvky: 735
Registrován: 09 úno 2015, 20:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od stanomx »

tak isto je dosť veľký rozdiel po repase brzdiča, vpredu je to úplne jednoduché a je to takmer zadarmo, pri výmene kotúčov by som tam už dal nový piest prachovkou a tesnením, dodávajú ktomu aj uloženie brzdiča

sady tu niekto odporúčal radšej maxgear (ja kupujem samostatne piest a tesnenia)

v mojom prípade, brzdy 288x25 mi toto pomohlo
nevyriešila to ani výmena ložisiek a nábojov

kotúče Textar (mimochodom nič extra, mal som radšej zobrat abs, roadhouse apod.)
honzas1
Přispěvovatel
Příspěvky: 818
Registrován: 25 led 2011, 14:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od honzas1 »

moc si nemyslim, že je chyba v komponentech, protože na autě byly origo brzdy a ty jezdí do ted bez kopani na druhem golfu do ktereho jsem je přehodil a sobě jsem koupil nové.. silenty jsou ok, dal jsem plne puky. řikam neni to žadna hruza.. nejvic to je poznat při dojiždění na křižovatkach, kdy auto začne houpat..
polo 1.4tdi AMF
stanomx
Přispěvovatel
Příspěvky: 735
Registrován: 09 úno 2015, 20:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od stanomx »

na okte 256mm som dal roadhouse dosky aj kotuče a svetu div sa všetko je super, staré originály už kopali tuším
honzas1
Přispěvovatel
Příspěvky: 818
Registrován: 25 led 2011, 14:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od honzas1 »

na roadhouse jsem se dival ale pry jsou tvrde desky, tak nevim... u každeho člověk najde kritiku :D
polo 1.4tdi AMF
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

No RH desky dost špiní kola,tak tvrdé nebudou,řekl bych..
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

hansdob: Ono jestli to nebude jinym odvetravanim kotouce 256 vs. 280 mm.Ony ty 256 jsou vice odvetrane okolo středu.
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
stanomx
Přispěvovatel
Příspěvky: 735
Registrován: 09 úno 2015, 20:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od stanomx »

zasa odvetrané fajn, ale ak ich ani nikdy nezohreješ a hádže to tak už neviem kde je problém fakt
JohnEagle
Sběrač informací
Příspěvky: 46
Registrován: 11 led 2017, 23:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od JohnEagle »

nečetl jsem si co psaly ostatní, problém se zvlněním nastával když chodily blbě vodítka, při každé výměně kotoučů a destiček je čistím a mažu, dál byl problém když si je lidi blbě utáhly - jedno víc a druhé míň, to je alespoň můj poznatek, neměl jsem s tím nikdy problém, mám základní brzdy - zkoušel jsem ate, zimmerman, meyle, brembo, trw, a sračko značky. Aktuálně mám zimmerman bere je to úplně do hladka, je jedno z jaký rychlosti brzdím, nejhůř to snášely meyle a levnější s těma se muselo jak s čajíčkem. Nejhorší je když někdo mění kotouče a nechá starý destičky...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“