Audi Q7, nebo Range rover

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

U VW do těchlech velkých ojetých aut je dlouhodobě servisně udržitelný pouze 3.0 tdi. To i chválený 4.2 MPI (do r. 2006) je na tom při nájezdu hůř. Nehledě na to, že vše je k sehnání prakticky jen v prvovýrobě. Od nástupu FSI do V8 to je trága na druhou.

Když vezmu např. XC90, dlouhodobě a nejvýhodněší je 2.4 diesel.

Benzín je fajn dokud funguje, ale jak přijde nějaký houpání otáček, škubání tak to je u hledání a zkoušení zvlášť u V8 na dlouho. V tom pak zlatá nafta.

Jiná věc je to u nových EURO6 blue a green tdi s močkou, tam to po letech, zvlášť u velkých motorů v premiovkách bude asi problém. Motor zamotaný v pavučině, hadic, čidel, potrubí, kde všechno hlídá všechno.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
TANN3R
Přispěvovatel
Příspěvky: 281
Registrován: 06 úno 2016, 21:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od TANN3R »

U koncernu souhlas, tam ve velkém autě asi nejlíp ten 3.0tdi. U BMW je to ale na pováženou v autě, kde ještě jde sehnat N62. Taky je to samozřejmě o tom, k čemu má člověk blíž. Kdybych dělal jen nafty a V8 viděl jednou za rok, taky bych z toho měl strach. U nás je ale situace opačná, takže nějaké díly na zkoušení a prohazování u V8 není problém.
Mustang GT 4.6
E63 645Ci
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od A6TDI »

Když má na auto za 500 tak má snad na servis ne ? :D a neválí se doma v modrákách po O1..
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4280
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

na tohle už bohužel lidi nemyslí, škudlí že maji sotva na auto ale rezervy žádný (hm)
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Jakýkoliv tenhle stroj s nájezdem 100tis beru pohledem co 1000km to 1000 až 1500na servis
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
pecik
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 10 pro 2017, 09:58
Odpovědi: 0

Příspěvek od pecik »

A6TDI píše:Když má na auto za 500 tak má snad na servis ne ? :D a neválí se doma v modrákách po O1..
:-), nejsem miliardář. Ta cena do 500000,- Kč je strop. Samo že bych raději dal 300000,- za starší ale spolehlivější kus auta. Nerad jezdím každý měsíc do servisu. Raději oželím nějaké elektrické ptákoviny(masážní sedadla, přisvěcování světel do zatáčky, adaptivní tempomat a spoustu dalších blbinek)
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od A6TDI »

Ok co sis teda vybral ? Že bych něco dovezl z Němec . .X5 06 Stará 3 litrová nafta . 200 nacouráno. Jako nová. Za 220 je tvá.
Origo Navi , kůže , xenon asi plná palba.
Komplet schwarz

:D
fekálek
Aktivista
Příspěvky: 1877
Registrován: 28 úno 2016, 18:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od fekálek »

To se se svejma miliardama na prdeli tak nudíš, že vozíš pelechy z rajchu jo? Tak to jsi unikát, to se nevidí
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od A6TDI »

At tě někdo sveze v autě abys měl doma smradům co blábolit a neotravuj tady.. :D
Naposledy upravil(a) A6TDI dne 06 zář 2018, 17:27, celkem upraveno 1 x.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Škoda, že tady někdo nepopsal Range Rovera, jak je na tom z vlastních zkušeností..Okolo mne jich moc nejezdí a když tak už jsou před smrtí...
nepropadat panice...
pecik
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 10 pro 2017, 09:58
Odpovědi: 0

Příspěvek od pecik »

A6TDI píše:Ok co sis teda vybral ? Že bych něco dovezl z Němec . .X5 06 Stará 3 litrová nafta . 200 nacouráno. Jako nová. Za 220 je tvá.
Origo Navi , kůže , xenon asi plná palba.
Komplet schwarz

:D
Popravdě, ta 4x4 bude nejspíš, jak psal někdo víše marketing. Určitě to něco zdolá, motor by měl bejt také celkem spolehlivej. Něco si o tom X5 počtu. Díky
TANN3R
Přispěvovatel
Příspěvky: 281
Registrován: 06 úno 2016, 21:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od TANN3R »

Ladas píše:Jakýkoliv tenhle stroj s nájezdem 100tis beru pohledem co 1000km to 1000 až 1500na servis
Kdyby to bylo takhke jednoduché, prostě 1Kč/km servis, tak si pískám :D
Mustang GT 4.6
E63 645Ci
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5676
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

Jarda S. píše:na tohle už bohužel lidi nemyslí, škudlí že maji sotva na auto ale rezervy žádný (hm)
To je dnes zivotny styl jazdit na audi/bmw do lidlu na akcie aby si dobre nakupil (rofl)
Honda CR-V, Peugeot Partner,VW Caddy, Škoda 1000MB DELUXE
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od A6TDI »

pecik píše:
A6TDI píše:Ok co sis teda vybral ? Že bych něco dovezl z Němec . .X5 06 Stará 3 litrová nafta . 200 nacouráno. Jako nová. Za 220 je tvá.
Origo Navi , kůže , xenon asi plná palba.
Komplet schwarz

:D
Popravdě, ta 4x4 bude nejspíš, jak psal někdo víše marketing. Určitě to něco zdolá, motor by měl bejt také celkem spolehlivej. Něco si o tom X5 počtu. Díky
Nic mocto nebude , motor BMW co vim . a zpracování nic moc . Moc to taky nejezdí . Ani bych se s tim neobtěžoval. Ta X5 bude ok , zase BMW by si nedovolilo pustit nějakou kaši .
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

TANN3R píše:
Ladas píše:Jakýkoliv tenhle stroj s nájezdem 100tis beru pohledem co 1000km to 1000 až 1500na servis
Kdyby to bylo takhke jednoduché, prostě 1Kč/km servis, tak si pískám :D
tim myslím běžnou údržbu ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“