Audi Q7, nebo Range rover
Moderátoři: šulda, Moderátoři
U VW do těchlech velkých ojetých aut je dlouhodobě servisně udržitelný pouze 3.0 tdi. To i chválený 4.2 MPI (do r. 2006) je na tom při nájezdu hůř. Nehledě na to, že vše je k sehnání prakticky jen v prvovýrobě. Od nástupu FSI do V8 to je trága na druhou.
Když vezmu např. XC90, dlouhodobě a nejvýhodněší je 2.4 diesel.
Benzín je fajn dokud funguje, ale jak přijde nějaký houpání otáček, škubání tak to je u hledání a zkoušení zvlášť u V8 na dlouho. V tom pak zlatá nafta.
Jiná věc je to u nových EURO6 blue a green tdi s močkou, tam to po letech, zvlášť u velkých motorů v premiovkách bude asi problém. Motor zamotaný v pavučině, hadic, čidel, potrubí, kde všechno hlídá všechno.
Když vezmu např. XC90, dlouhodobě a nejvýhodněší je 2.4 diesel.
Benzín je fajn dokud funguje, ale jak přijde nějaký houpání otáček, škubání tak to je u hledání a zkoušení zvlášť u V8 na dlouho. V tom pak zlatá nafta.
Jiná věc je to u nových EURO6 blue a green tdi s močkou, tam to po letech, zvlášť u velkých motorů v premiovkách bude asi problém. Motor zamotaný v pavučině, hadic, čidel, potrubí, kde všechno hlídá všechno.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
U koncernu souhlas, tam ve velkém autě asi nejlíp ten 3.0tdi. U BMW je to ale na pováženou v autě, kde ještě jde sehnat N62. Taky je to samozřejmě o tom, k čemu má člověk blíž. Kdybych dělal jen nafty a V8 viděl jednou za rok, taky bych z toho měl strach. U nás je ale situace opačná, takže nějaké díly na zkoušení a prohazování u V8 není problém.
Mustang GT 4.6
E63 645Ci
E63 645Ci
Jakýkoliv tenhle stroj s nájezdem 100tis beru pohledem co 1000km to 1000 až 1500na servis
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
A6TDI píše:Když má na auto za 500 tak má snad na servis ne ?a neválí se doma v modrákách po O1..

Popravdě, ta 4x4 bude nejspíš, jak psal někdo víše marketing. Určitě to něco zdolá, motor by měl bejt také celkem spolehlivej. Něco si o tom X5 počtu. DíkyA6TDI píše:Ok co sis teda vybral ? Že bych něco dovezl z Němec . .X5 06 Stará 3 litrová nafta . 200 nacouráno. Jako nová. Za 220 je tvá.
Origo Navi , kůže , xenon asi plná palba.
Komplet schwarz
Nic mocto nebude , motor BMW co vim . a zpracování nic moc . Moc to taky nejezdí . Ani bych se s tim neobtěžoval. Ta X5 bude ok , zase BMW by si nedovolilo pustit nějakou kaši .pecik píše:Popravdě, ta 4x4 bude nejspíš, jak psal někdo víše marketing. Určitě to něco zdolá, motor by měl bejt také celkem spolehlivej. Něco si o tom X5 počtu. DíkyA6TDI píše:Ok co sis teda vybral ? Že bych něco dovezl z Němec . .X5 06 Stará 3 litrová nafta . 200 nacouráno. Jako nová. Za 220 je tvá.
Origo Navi , kůže , xenon asi plná palba.
Komplet schwarz
tim myslím běžnou údržbuTANN3R píše:Kdyby to bylo takhke jednoduché, prostě 1Kč/km servis, tak si pískámLadas píše:Jakýkoliv tenhle stroj s nájezdem 100tis beru pohledem co 1000km to 1000 až 1500na servis

Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!