Tvrdy brzdovy pedal pred nastartovanim

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

tonda.sedlak
Přispěvovatel
Příspěvky: 211
Registrován: 10 kvě 2010, 15:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Most

Tvrdy brzdovy pedal pred nastartovanim

Příspěvek od tonda.sedlak »

Zdravim, mam problem u meho Passata B7. Pred nastartovanim je brzdovy pedal tvrdy a nejde seslapnout. Kdyz nastartuju,hned povoli a pak uz auto brzdi normalne. Delalo to jen po delsim odstaveni, treba pres noc. Po vymene zadnich kotoucu a desek uz to dela furt, i treba jen po hodine stani. Neresil nekdo?
Passat B7, 1.6 TDI, r. v. 2011
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33613
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

a nezdá se ti náhodou že to je normální, kdo by tam asi furt ten úbytek podtlaku doplnoval??
Uživatelský avatar
Sayllo
Aktivista
Příspěvky: 1486
Registrován: 05 kvě 2012, 19:05
Odpovědi: 0
Bydliště: France

Příspěvek od Sayllo »

Spätný ventilček na podtlaku na posilovači? Vákuovke? Hadička? Podľa mňa by rozhodne podtlak z večera do rána zmyznúť nemal...
Passat V6 bdh 180hp 4motion Chip by Kitpower.fr 206hp, Chip by Dynatec.fr 218hp
tonda.sedlak
Přispěvovatel
Příspěvky: 211
Registrován: 10 kvě 2010, 15:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Most

Příspěvek od tonda.sedlak »

neprijde mi to normalni,pac bez zatazeny rucni brzdy bych nebyl ani schopny nastartovat kdyz auto stoji treba z mirneho kopce..a u jinyho auta jsem to tak nemel.navic to ted dela opravdu i po kratkym case,co auto stoji.
Passat B7, 1.6 TDI, r. v. 2011
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33613
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

to chceš říct že z mírného kopce když šlápneš bez posilovače auto nezabrdíš a rozjíždíš se? mám 120 kilo a běžně jezdím s autem bez posilovače zastavím podle potřeby
Uživatelský avatar
Sayllo
Aktivista
Příspěvky: 1486
Registrován: 05 kvě 2012, 19:05
Odpovědi: 0
Bydliště: France

Příspěvek od Sayllo »

To sa ani mne nechce veriť, ale môj názor je, že do rána by ti určite nemal padnúť podtlak. Bežne mám víkend odstavené auto, a pondelok je pedál ako by bolo naštartované..
Passat V6 bdh 180hp 4motion Chip by Kitpower.fr 206hp, Chip by Dynatec.fr 218hp
misocko
Přispěvovatel
Příspěvky: 440
Registrován: 21 črc 2012, 20:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Hlohovec

Příspěvek od misocko »

unika ti podtlak, kotuce s tym nic nemaju
Jodr
Přispěvovatel
Příspěvky: 61
Registrován: 04 úno 2011, 16:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jodr »

Taky jsem si jednou myslel, že ušetřím naftu, když z kopce vypnu motor... Passat B7. Hned v první zatáčce jsem přišel na to, že neutočím volant. O brzdě po několika málo sešlápnutí nemluvě. Nechat se odtáhnout na laně, by byl další stupidní nápad... Před nastartováním nemám potřebu zkoumat brzdový pedál, auto stojí na elektrické parkovací brzdě, sešlápnu spojku a startuju. Pokud se chci rozjet musím zapnout pás, mít zavřené dveře, aby parkovací brzda odbrzdila, nebo musím šlápnout na brzdu a tlačítkem ručně odbrzdit. Pokud motor neběží, brzdový pedál je tvrdý, čemu to vadí?
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33613
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="Sayllo"][quote="slovacek.milos"] To sa ani mne nechce veriť, to mi chceš říc že s vyfouklým podtlakem z mírného kopce nohou auto neubrzdíš ? to by v té konstrukci bylo něco blbě,

stejně si myslím že v této fázi se na nic nedá přijít, to je velmi malý únik, je potřeba vybavení vakuometr tester s přípravkama, odsávačkou a zjistit jestli je to ve vedení nebo v posilovači
Uživatelský avatar
Sayllo
Aktivista
Příspěvky: 1486
Registrován: 05 kvě 2012, 19:05
Odpovědi: 0
Bydliště: France

Příspěvek od Sayllo »

Asi sme sa nepochopili, to že ,,ani mne sa tomu nechce veriť,, bolo ako na súshlas s tebou. Len dodávam, že nemal by sa takto stratiť podtlak.. :)
Passat V6 bdh 180hp 4motion Chip by Kitpower.fr 206hp, Chip by Dynatec.fr 218hp
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33613
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

v poho pokec :) schválně zkusím máme půl roku starou koktu, zkusím jak drží podtlak nikdy mě to nenapadlo, pokiud drží na sto pro mlo by to před startem třikrát posilovat a pak pedál stvrdne a napíšu ;)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Mě spíš zaráží, že jsi ještě druhý den ten podtlak pořád měl-pokud opravdu ano, někde máš netěsnost...Začal bych ventilem u posilovače , popřípadě membránou v něm.. :)
nepropadat panice...
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2378
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od standa123 »

taky to tak občas mám....nekdy pedál mekej a nekdy tvrdej. Co šlo sem vymenil a dál neřeším..... ;)
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
tonda.sedlak
Přispěvovatel
Příspěvky: 211
Registrován: 10 kvě 2010, 15:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Most

Příspěvek od tonda.sedlak »

ani bych to neresil,pouzivam pri parkovani rucku.jen mi je divny,ze to predtim nedelalo a vozim v tom prcky a prece jen se jedna o brzdy,tak jsem si rikal jestli nekdo nevi a neni to treba predzvest nejakyho vetsiho problemu
Passat B7, 1.6 TDI, r. v. 2011
misocko
Přispěvovatel
Příspěvky: 440
Registrován: 21 črc 2012, 20:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Hlohovec

Příspěvek od misocko »

neviem ako teraz ale este donedavna platilo ze osobak musis ubrzdit a ukormidlovat aj pri vypadku posilnovacov, bez serva riadenia som na F1 1,9TDi presiel asi 300km (ostrejsie zakruty a parkovanie bolo jak na PV3S); bez posilnovaca brzd len 45km , treba si davat pozor a noha si teda uzije hlavne ak si na lane :)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“