Passat je dobré svezení ale má svoje mouchy (klasický PD vady)rudy5 píše:Kup A4 alebo passat b5.5 96 kw
Kolik vydrží diesel bez fatálních oprav?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
to je hrozně individuální...
Třeba moje mamka má Octavii II 1.9 BXE 2006, kupováno jako půlroční vůz, najeto má 360tis. km a na motor se ani nešáhlo - mění se jen olej, filtry, rozvody. Turbo i EGR nikdy nerozdělaný a nečištěný a auto projde legálně emisemi.
Do minulý práce jsem kolegyni obchoďačce koupil Octavii 1.9 BXE 2010, najeto 220tis. po operáku (to mě mělo odradit - nikdy nekupujte auto po operáku, sice máte dopodrobna rozepsaný servis, ale lidi se k tomu prostě chovají jako k cizímu). Už při koupi byla dvouhmota KO, pak než to najelo 300tis. km, tak se 2x čistilo turbo, 1x egr, měnily se podtlakový ventily, repase dvou vstřiků, vydřená vačka + zdvihátka. Emisema to neprošlo ani po opravách.
Stejně tak já mám octavii 1.6TDI, v předchozí práci kupovaná jako nová, pak jsem si jí odkoupil. Teď najeto 275t. km a ten motor šlape jako nový, žádný problém. Ale co tak koukám, tak ne každý má s tímto motorem takové "štěstí" běžně po 200t. km KO vstřiky, problémy s EGR atd. Ale já jezdím hlavně delší trasy, olej měním po 15t. km, do nafty přidávám VIF...
Třeba moje mamka má Octavii II 1.9 BXE 2006, kupováno jako půlroční vůz, najeto má 360tis. km a na motor se ani nešáhlo - mění se jen olej, filtry, rozvody. Turbo i EGR nikdy nerozdělaný a nečištěný a auto projde legálně emisemi.
Do minulý práce jsem kolegyni obchoďačce koupil Octavii 1.9 BXE 2010, najeto 220tis. po operáku (to mě mělo odradit - nikdy nekupujte auto po operáku, sice máte dopodrobna rozepsaný servis, ale lidi se k tomu prostě chovají jako k cizímu). Už při koupi byla dvouhmota KO, pak než to najelo 300tis. km, tak se 2x čistilo turbo, 1x egr, měnily se podtlakový ventily, repase dvou vstřiků, vydřená vačka + zdvihátka. Emisema to neprošlo ani po opravách.
Stejně tak já mám octavii 1.6TDI, v předchozí práci kupovaná jako nová, pak jsem si jí odkoupil. Teď najeto 275t. km a ten motor šlape jako nový, žádný problém. Ale co tak koukám, tak ne každý má s tímto motorem takové "štěstí" běžně po 200t. km KO vstřiky, problémy s EGR atd. Ale já jezdím hlavně delší trasy, olej měním po 15t. km, do nafty přidávám VIF...
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
V jakým režimu to auto jezdí?turbo kamna power píše:to je hrozně individuální...Třeba moje mamka má Octavii II 1.9 BXE 2006, kupováno jako půlroční vůz, najeto má 360tis. km a na motor se ani nešáhlo - mění se jen olej, filtry, rozvody. Turbo i EGR nikdy nerozdělaný a nečištěný a auto projde legálně emisemi.
Člověk se pořád učí.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
- blacklight
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 381
- Registrován: 14 říj 2011, 12:55
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
TDI 103kw jsou v zásadě tři rozdílné motory:
- BMM - 8V PD s DPF - nebrat, sype se tam vše
- BKD - 16V PD bez DPF - vcelku slušný motor, jediný problém je praskání 16V hlav
- CFHC - 16V CR s DPF - montovaný cca od konce roku 2008, za mě nejlepší volba, spolehlivý, jediné, tak EGR moc nevydrží, jako na všech CR od VW. Vstřiky s DPF při troše péče vydrží klidně 400+tis. km. Případně vstřiky nejsou tak drahé, jsou tam solenoidy bosch. A motor bez vyvažováků, takže bez problémů s protočením hřídele olejového čerpadla, jak u některých 2,0 motorů. Nevýhoda je, že auta s tímhle motorem jsou o půlku dražší, než s PD.
- BMM - 8V PD s DPF - nebrat, sype se tam vše
- BKD - 16V PD bez DPF - vcelku slušný motor, jediný problém je praskání 16V hlav
- CFHC - 16V CR s DPF - montovaný cca od konce roku 2008, za mě nejlepší volba, spolehlivý, jediné, tak EGR moc nevydrží, jako na všech CR od VW. Vstřiky s DPF při troše péče vydrží klidně 400+tis. km. Případně vstřiky nejsou tak drahé, jsou tam solenoidy bosch. A motor bez vyvažováků, takže bez problémů s protočením hřídele olejového čerpadla, jak u některých 2,0 motorů. Nevýhoda je, že auta s tímhle motorem jsou o půlku dražší, než s PD.
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Dnes jsem mluvil se známým, který prodával Mitsubishi a dodnes když mluví o autech, tak zásadně jen o těchto vozech..A má dnes ráj, perfektní auta okolo 50 tisíc, dnes mi povídá, jdu do V6 , majitel mi poslal asi 20 fotek, byl to první majitel,doklady o všem co dělal, tyhle motory znám, ale počítám rozvody, výměna všech olejů/na to, že dal vše nové kašlu/ atd. atd. je to neskutečný pečlivka, ale řeknu mu, že musí slevit, i když je to rok 2012 , a je to netknuté..Mám svůj space wagon a když jedu , tak se chechtám, když vidím ty vocasy v koncernech, a mě ukazuje spotřeba 3,9 litru a oni ty sráče pořád musí dolaďovat a opravovat, aby se vůbec svezli...Mám japonského Mercedesa a jiné auto nechci...Taky názor, jak jsem slyšel, prodávám, já mu říkal, podívej na mé auto za 12000kč , to mě vyrábí prachy, protože nic neopravuji...Tak se usmál a stejně měl v očích to jeho Mitsubishi...Ale stejně, to je ale věrný bývalý prodejce firmy, ti ostatní sice nosili taky popsané montérky a dnes vše pomlouvají....



nepropadat panice...
Dobre auto bolo galant 2.5 benzin nemzar auto perfektny motorjericho-3 píše:Dnes jsem mluvil se známým, který prodával Mitsubishi a dodnes když mluví o autech, tak zásadně jen o těchto vozech..A má dnes ráj, perfektní auta okolo 50 tisíc, dnes mi povídá, jdu do V6 , majitel mi poslal asi 20 fotek, byl to první majitel,doklady o všem co dělal, tyhle motory znám, ale počítám rozvody, výměna všech olejů/na to, že dal vše nové kašlu/ atd. atd. je to neskutečný pečlivka, ale řeknu mu, že musí slevit, i když je to rok 2012 , a je to netknuté..Mám svůj space wagon a když jedu , tak se chechtám, když vidím ty vocasy v koncernech, a mě ukazuje spotřeba 3,9 litru a oni ty sráče pořád musí dolaďovat a opravovat, aby se vůbec svezli...Mám japonského Mercedesa a jiné auto nechci...Taky názor, jak jsem slyšel, prodávám, já mu říkal, podívej na mé auto za 12000kč , to mě vyrábí prachy, protože nic neopravuji...Tak se usmál a stejně měl v očích to jeho Mitsubishi...Ale stejně, to je ale věrný bývalý prodejce firmy, ti ostatní sice nosili taky popsané montérky a dnes vše pomlouvají....![]()
BMW 330 ix
- blacklight
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 381
- Registrován: 14 říj 2011, 12:55
JTDM má DPF tak od roku 2007.matus píše:preco nechces pokracovat v JTD alebo multijet
Takže odpadá 1.9 JTDM a 2.4 JTDM.
Zůstávají verze se slabším výkonem do roku 2007.
Motor jsou v:
Bravo - malé
Stilo - poruchové
Croma je snad vždy s DPF
AR 159 - složité a poruchové
Kdybych věděl že dokážu 100% obejít DPF a nemít z toho problém na emisích, tak bych to zvažoval. Ale známé nemám, a investovat do těchto věcí, jen aby měl ekolog radost se mi nechce.
Octavia 1.9 TDI
Golf 2.0 TDI
EX: Lancia Lybra SW 1.9 JTD, Lancia Thesis 3,2 V6, LPG Opel Meriva LPG
Golf 2.0 TDI
EX: Lancia Lybra SW 1.9 JTD, Lancia Thesis 3,2 V6, LPG Opel Meriva LPG