nastaveni servořízení

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
ranger
Přispěvovatel
Příspěvky: 133
Registrován: 30 lis 2006, 11:20
Odpovědi: 0

nastaveni servořízení

Příspěvek od ranger »

zdravím mám seat toledo 2002 81 kw dával jsem nové servo řízení měl jsem vůli

a přijde když jedu do zatáček servo jde až hodně z lehka než předtím a když jedu rovne tak to přijemně ztuhne dá se to někde nastavit seřídit,

díky moc
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33501
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

dyt tam nemáš elektroservo, ale obyčejné servo, tam cypa naštreluješ, by mě zajímalo jak ti servo při vyšší rychlosti stuhne když tam máš furt 135 atm , změn si spíš pocit
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1779
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Odpovědi: 0
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

To je hlavne o zvyku, prípadne ho skús trochu stiahnuť s maticou ale treba to vedieť - len tak akurát trafiť aby sa vracal volant.
Uživatelský avatar
karel4
Aktivista
Příspěvky: 1308
Registrován: 07 dub 2008, 17:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Nový Jičín a okolí

Příspěvek od karel4 »

Tady taky umí dělat kraviny špatná Geometrie.
ranger
Přispěvovatel
Příspěvky: 133
Registrován: 30 lis 2006, 11:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od ranger »

karel4 píše:Tady taky umí dělat kraviny špatná Geometrie.
geometrie je hotova no proste kdyz se zataci jde to hodně z lehka a kdyz jedu po dálnici kde zatacite mirne tak je to prijemne pevnejsi to je cele asi zvyk nebo jestli to nemuze delat sloupek rizeni
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7559
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

a nedal jsi nové zimní pneumatiky zrovna? nebo jsi nepřefoukal původní?
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4995
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

V přímém směru to jde vždy ztuha,tam posilovač nezabírá. Bez posilovače se dá zcela normálně jezdit do otočení volantu +-90°, a nic nepoznáš. A při zatáčení - no konečně ti jde zlehka,buď rád.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,770tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
ranger
Přispěvovatel
Příspěvky: 133
Registrován: 30 lis 2006, 11:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od ranger »

martinsidlo píše:V přímém směru to jde vždy ztuha,tam posilovač nezabírá. Bez posilovače se dá zcela normálně jezdit do otočení volantu +-90°, a nic nepoznáš. A při zatáčení - no konečně ti jde zlehka,buď rád.

aha díky za vysvětlení asi jde o zvyk :)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Pro mne je vždy překvapení, když přejdu z plné hydrauliky na el. servo , nebo křížence a pohoda řízení je narušena...než si člověk zvykne..Tyhle vynálezy kdoví-proč jsou další inovace k otrávení řidiče a zvýšení spotřeby vzácných kovů, které budou brzo nedostatkové až se přejde na elektromobily..
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“