Audi a4 2.0 TDI 125 kW quattro r.v.08
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Audi a4 2.0 TDI 125 kW quattro r.v.08
Zdravím clubaky chci se zeptat jak jsou na tom tyto motory co se ty ve údržby a zivostnosti co očekávat od motoru s nájezdem 400 tis.diky se normální odpovědi...
golf IV AHF 81kw,plany turbo150,trysky,chip
- DIESELPOWER office
- uživatel
- Příspěvky: 675
- Registrován: 18 říj 2012, 20:23
- Bydliště: office
- Kontaktovat uživatele:
Re: Audi a4 2.0 TDI 125 kW quattro r.v.08
Pokud nebylo nedávno měněno a bavíme se o TDI CR B8 8K, tak na výměnu pravděpodobně DPF/EGR/vstřikovače/CR čerpadlo a vyřešit pohon olej. čerpadla, jinak to bude/je časovaná bomba.bin79 píše:Zdravím clubaky chci se zeptat jak jsou na tom tyto motory co se ty ve údržby a zivostnosti co očekávat od motoru s nájezdem 400 tis.diky se normální odpovědi...
Dále pak můžou odcházet běžné věci jako váha vzduchu, DRV ventil, ventil na čerpadle, turbodmychadlo atd.
Pokud B7 TDI PPD, tak to nedoporučujeme vůbec, je to jeden velký problém..

No tady po známých mám dvě jedna je odstavena na motor díra v bloku nedomazala a druhá hodně problému s elektrikou pak hulila žrala olej turbem to nebylo než se na to přišlo lehl automat. Za mě nebrat. Ty dvě dle tacho něco přes 340 a 360. Jen si nejsem jist zda jsou obě Quattro
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K