passat b3 studene starty

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
jofa
Přispěvovatel
Příspěvky: 705
Odpovědi: 0
Registrován: 21 led 2016, 17:26
Bydliště: Senica

passat b3 studene starty

Příspěvek od jofa »

Zdravim,potreboval bych poradit lebo uz neviem co dalej. Mam passata b3 1.9D 50kw r.v.1993 motor 1Y. Problem je ten ze z 5 studenych starovani su 3 uplne zle,resp.motor sa cely trasie,dymy na modro a ide na 3 valce,trva to asi 5 sekund potom uz v pohode.nerobi to vzdy preto uz neviem po com ist.pripada mi to ako keby nemal naftu. V hadicke k cerpadlu sa obcas zjavi bublina ale mam odsledovane ze to dokaze spravit aj bez bubliny,navyse nikde nie je vidiet ze by slizla nafta... Zhavice menene na jar znacka denso,cidlo teploty takisto menene za original,prepadove hadicky takisto menene,uz neviem co s tym,ma niekto s tymto motorom skusenosti nejake?
jofa
Přispěvovatel
Příspěvky: 705
Odpovědi: 0
Registrován: 21 led 2016, 17:26
Bydliště: Senica

Příspěvek od jofa »

Este som zabudol poznamenat,ze ked sa nastartuje tak nechapem preco su otacky nizke ze sa trasie cele auto a po cca minute sa zvysia...
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

To se zahřátím zvednou komprese ... Ty změřit je základ.
Pepíček
Přispěvovatel
Příspěvky: 848
Odpovědi: 0
Registrován: 01 dub 2016, 20:51
Bydliště: Posázaví

Příspěvek od Pepíček »

A jde na žhaviče napětí?Pojiska žhavení OK?Průtokovej šroub na zpátečce nafty na čerpadle je průchozí?Rozvodové kolo na vstřikovacím čerpadle nemá radiální vůli?Na hřídeli může bejt vůle a starý simerik už neutěsní hřídel a natahne se do systému vzduch.
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
jofa
Přispěvovatel
Příspěvky: 705
Odpovědi: 0
Registrován: 21 led 2016, 17:26
Bydliště: Senica

Příspěvek od jofa »

Napatie do zhavicov ide,vola na cerpadle nie je ziadna...nerobi to stale,urobi to tak kazdy 2-3 start a len studeny,inak chyta na brnk...a spravi to aj ked tam bublina nie je a takisto sa mi stalo ze aj ked tam bublina bola tak nastartoval dobre...ale asi by som sa tiez priklanal k verzii ze cerpadlo bude robit bordel
radonzo
Přispěvovatel
Příspěvky: 63
Odpovědi: 0
Registrován: 09 pro 2008, 09:52
Bydliště: Nový Jičín

Příspěvek od radonzo »

Vstřikovače vytáhni a otestuj...
Při tom i ty tlaky, ale těch bych se až tak nebál tohle je dobrý motor, neuhoněný turbem. Měl sem ho ve ventu, zlatý stroj.
Ještě dotaz, předsuvník("sytič") používáš, že jo
Audi 80 Avant TDI, rv. 93, A6 Avant 1.9 TDI 99'
jofa
Přispěvovatel
Příspěvky: 705
Odpovědi: 0
Registrován: 21 led 2016, 17:26
Bydliště: Senica

Příspěvek od jofa »

radonzo píše:Vstřikovače vytáhni a otestuj...
Při tom i ty tlaky, ale těch bych se až tak nebál tohle je dobrý motor, neuhoněný turbem. Měl sem ho ve ventu, zlatý stroj.
Ještě dotaz, předsuvník("sytič") používáš, že jo
V domacich podmienkach tie vstreky asi nevyskusam ze?ale nemyslim si ze bude niektory vadny,ziadny neklepe a ani na cierno nedymi motor...co sa tyka syticu,z neho som trochu jelen...ked ho vytiahnem tak sa nezvysia otacky,co som pozeral manual tak by sa mali lebo fakt ked ho aj zatiahnem tak su tie pociatocne otacky strasne nizke,po cca minute sa zvysia automaticky
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5001
Odpovědi: 0
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Tak to asi nejdřív to čerpadlo seřídit.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,770tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
jofa
Přispěvovatel
Příspěvky: 705
Odpovědi: 0
Registrován: 21 led 2016, 17:26
Bydliště: Senica

Příspěvek od jofa »

Ik,vdaka za tipy,skusim to pozret
radonzo
Přispěvovatel
Příspěvky: 63
Odpovědi: 0
Registrován: 09 pro 2008, 09:52
Bydliště: Nový Jičín

Příspěvek od radonzo »

No doma s tím čerpadlem moc neuděláš, jedině že by bylo lanko na ten předsuvník volné, malý chod táhla nebo tak. Vstřiky jdou zkusit na obyč zkoušečce v každém zeměď. družstvu, nesmí to kapat, stejné otvírací tlaky.
Měřák na tlaky ve válcích má už dneska skoro každý garážový opravář, to nebude problém.

Záleží co od toho auta čekáš, pokud to blafne a chvilku se třepe a nakonec jede tak bych se na to asi vysral a jezdil.
Po pětadvaceti letech a několika objetích zeměkoule se to prostě trochu začne srát a chtělo by to něco do toho nasypat aby to šlapalo jak švýcary

:)
Audi 80 Avant TDI, rv. 93, A6 Avant 1.9 TDI 99'
jofa
Přispěvovatel
Příspěvky: 705
Odpovědi: 0
Registrován: 21 led 2016, 17:26
Bydliště: Senica

Příspěvek od jofa »

Vcera som dorobil cerpadlo,pretesnil,odvzdusnil,nastavil otacky a aj tak to rano chytilo na 3 valce a cca 15 sek.sa pridal aj 4....trysky vylucujem,nemalo by vykon,pripadne by klepala niektora alebo by dymyl do cierna...ani jeden z tychto javov. Zaujimave je ze zly syart je len po dlhsej dobe a hlavne ked je vacsia zima...ked startujem cca po hodine ci dvoch tak startuje na supu...co s tym? Bubliny do cerpadla nejdu ziadne
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“