spustenie servisnej regeneracie dpf CAYC
Moderátoři: šulda, Moderátoři
spustenie servisnej regeneracie dpf CAYC
Ahojte, na passate 2013 1.6tdi cayc si chcem spustit cez vcds servisnu regeneraciu
Prosim napiste mi niekto strucne postup. Niesom lenivy, len uz to hladam tridni a stale si niesom isty ako to spravit... tiez neviem aky mam kod na security access do vcds.
vin: WVWZZZ3CZDE126372
Dakujem
Prosim napiste mi niekto strucne postup. Niesom lenivy, len uz to hladam tridni a stale si niesom isty ako to spravit... tiez neviem aky mam kod na security access do vcds.
vin: WVWZZZ3CZDE126372
Dakujem
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2381
- Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
ok, trochu zmena, vypada to ze uz je neskoro aj na servisnu.. auto samo sice ziadnu chybu nehlasi ale uz skoro stale regeneruje (jazdim vacsinou po meste)
mam dalsiu otazku teda.. oplati sa cistit dpf alebo ho mam vymenit? a mam ho vymenit za original alebo za druhovyrobu.. vyraba sa na cayc 2013 druhovyroba? mate skusenosti s nejakym dodavatelom? je vymena zlozita alebo by som to zvladol aj sam? som relativne zrucny a mam nainstalovanu elsu
tu je vypis z vcds o hodnotach dpf
Tuesday,29,January,2019,13:14:59:00001
VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator Running on Windows 10 x64
VCDS Version: 17.1.3.0 (x64)
Data version: 20170203 DS267.2
www.Ross-Tech.com
VIN: WVWZZZ3CZDE126372 License Plate: PASAT 29.01
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine (03L 906 023 NQ)
13:14:51
IDE00433-ENG103279 Particle filter: oil ash volume-MASS_ASH_PF 81.1949600 g
IDE01409-ENG102169 Charge limit for service regeneration-Ash Mass Diag 40.00 g
IDE01410-ENG102169 Charge limit over-charge-Ash Mass Diag 50.00 g
IDE04105-ENG124666 Environmental conditions-LV_CRASH 00000000
IDE06059-ENG103279 Particle filter: oil ash volume-MASS_ASH_PF 81.1949600 g
IDE06060-ENG111632 Particulate filter ash load limit-C_MASS_ASH_PF_LIM_TEST 70.00 g
ENG102816 FAC_MASS_ASH_PF 0.95
ENG110258-ENG99928 X_Soot_equivalent_of_ash_mass-MASS_SOOT_EQU_ASH_PF 0.76 g
mam dalsiu otazku teda.. oplati sa cistit dpf alebo ho mam vymenit? a mam ho vymenit za original alebo za druhovyrobu.. vyraba sa na cayc 2013 druhovyroba? mate skusenosti s nejakym dodavatelom? je vymena zlozita alebo by som to zvladol aj sam? som relativne zrucny a mam nainstalovanu elsu
tu je vypis z vcds o hodnotach dpf
Tuesday,29,January,2019,13:14:59:00001
VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator Running on Windows 10 x64
VCDS Version: 17.1.3.0 (x64)
Data version: 20170203 DS267.2
www.Ross-Tech.com
VIN: WVWZZZ3CZDE126372 License Plate: PASAT 29.01
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine (03L 906 023 NQ)
13:14:51
IDE00433-ENG103279 Particle filter: oil ash volume-MASS_ASH_PF 81.1949600 g
IDE01409-ENG102169 Charge limit for service regeneration-Ash Mass Diag 40.00 g
IDE01410-ENG102169 Charge limit over-charge-Ash Mass Diag 50.00 g
IDE04105-ENG124666 Environmental conditions-LV_CRASH 00000000
IDE06059-ENG103279 Particle filter: oil ash volume-MASS_ASH_PF 81.1949600 g
IDE06060-ENG111632 Particulate filter ash load limit-C_MASS_ASH_PF_LIM_TEST 70.00 g
ENG102816 FAC_MASS_ASH_PF 0.95
ENG110258-ENG99928 X_Soot_equivalent_of_ash_mass-MASS_SOOT_EQU_ASH_PF 0.76 g
Prvně pořádně projet - dálnice,několik km to dusit na 4tis.ot, pak se uvidí
Kdyby došlo na výměnu hlavně ne druhovýrobu,nefunguje, žádná ( tedy z mojí zkušenosti )
Nechat vyčistit tvůj stávající v odborné firmě
Nevím jaké na to máš vybavení ale bez zvedáku bych se do toho nepouštěl, ne že bys to neudělal, nějak asi ano, ale budeš to dělat pětkrát tak dlouho..
Kdyby došlo na výměnu hlavně ne druhovýrobu,nefunguje, žádná ( tedy z mojí zkušenosti )
Nechat vyčistit tvůj stávající v odborné firmě
Nevím jaké na to máš vybavení ale bez zvedáku bych se do toho nepouštěl, ne že bys to neudělal, nějak asi ano, ale budeš to dělat pětkrát tak dlouho..
mam najazdove rampy
ale celkom rad sa takto babrem.. ale napr napravnicu takto nemozem dat dole ked to je na rampach
volal som do jedneho servisu a vraj to je blbost ze by to malo zanesenie popolom 81g a este by to nevyhodilo chybu na budikoch.. co si o tom myslis?
skusim to teda prebehnut dnes vecer po dialnici, mozno je ta hodnota
zanesenia aj blba

volal som do jedneho servisu a vraj to je blbost ze by to malo zanesenie popolom 81g a este by to nevyhodilo chybu na budikoch.. co si o tom myslis?
skusim to teda prebehnut dnes vecer po dialnici, mozno je ta hodnota
zanesenia aj blba
tak este raz opisem ten stav aky tam je, v piatok idem do servisu na diag a v pondelok dat pripadne vybrat filter, vycistit a nahodit naspat (novy diel stoji 2100e)
1.6 tdi 2013 cayc, mam najazdenych 288000 km
problem: casto spusta regeneraciu, vidim to tak ze mi zdvihne otacky na 1000 na neutrali spusti sa ventilator a vyfukove plyny smrdia.. nie su cierne, nie je cierna ani koncovka vyfuku
aktualne podla vagu ma filter 12g sadzi, 81g popolceka, diferencny tlak s vypnutym motorom 0, so zapnutym na volnobehu 5,1 a od poslednej regeneracie som presiel 115km, pred 115km tam bolo 6g sadzi
z tych 115km som 80km najazdil tak, ze ako piseme vyssie, som ho bol prebehnut na dialnici, otacky som udrziaval nad 2500, motor som mal pekne zohriaty, spotrebice zapnute.. paradox je, ze vtedy sa mi sadze akurat nazbierali.. priemerku som mal asi 6,3l, isiel som 130-140
aj tak mam pocit, ze mi tie otacky uz pocas tych 115km dvihalo a aj bol zapnuty ventilator, aj smrad bol... cize filter sa regeneroval.. pred chvilou som sa bol previest a najskor mal motor v neutrali normalne otacky, potom sa zdvihli na 1000 a ked som sa vratil a parkoval som tak boli zase normalne
co si myslim ja je, ze filter uz je dost upchaty popolom a na sadze uz nie je vela miesta tak ho treba bud vycistit alebo vyprazdnit.. snimac diferencneho tlaku je asi ok podla tych hodnot..
tu servisnu regeneraciu sa bojim spustit lebo by som teda mal mat 81g popola a ak to spravne chapem tak ju mozem spustit iba ak mam do 70g, inak hrozi riziko poziaru
1.6 tdi 2013 cayc, mam najazdenych 288000 km
problem: casto spusta regeneraciu, vidim to tak ze mi zdvihne otacky na 1000 na neutrali spusti sa ventilator a vyfukove plyny smrdia.. nie su cierne, nie je cierna ani koncovka vyfuku
aktualne podla vagu ma filter 12g sadzi, 81g popolceka, diferencny tlak s vypnutym motorom 0, so zapnutym na volnobehu 5,1 a od poslednej regeneracie som presiel 115km, pred 115km tam bolo 6g sadzi
z tych 115km som 80km najazdil tak, ze ako piseme vyssie, som ho bol prebehnut na dialnici, otacky som udrziaval nad 2500, motor som mal pekne zohriaty, spotrebice zapnute.. paradox je, ze vtedy sa mi sadze akurat nazbierali.. priemerku som mal asi 6,3l, isiel som 130-140
aj tak mam pocit, ze mi tie otacky uz pocas tych 115km dvihalo a aj bol zapnuty ventilator, aj smrad bol... cize filter sa regeneroval.. pred chvilou som sa bol previest a najskor mal motor v neutrali normalne otacky, potom sa zdvihli na 1000 a ked som sa vratil a parkoval som tak boli zase normalne
co si myslim ja je, ze filter uz je dost upchaty popolom a na sadze uz nie je vela miesta tak ho treba bud vycistit alebo vyprazdnit.. snimac diferencneho tlaku je asi ok podla tych hodnot..
tu servisnu regeneraciu sa bojim spustit lebo by som teda mal mat 81g popola a ak to spravne chapem tak ju mozem spustit iba ak mam do 70g, inak hrozi riziko poziaru
Reagujem iba na tú cenu, keď prepukla kauza Dieselgate, tak nepriamym následkom bolo aj zníženie cien DPF a mám dojem, že pre CAYC bol okolo 13.000 CZK. Originál.
Či sa zase zmenila situácia, to neviem.
Ale dieselgate SW spôsobuje častejšie zanášanie DPF, následne častejšiu regeneráciu DPF a aj skôr umrie, tak asi preto výrazne znížili ceny.
Či sa zase zmenila situácia, to neviem.
Ale dieselgate SW spôsobuje častejšie zanášanie DPF, následne častejšiu regeneráciu DPF a aj skôr umrie, tak asi preto výrazne znížili ceny.
Sadzomet Golf 6, 2011, 77kW [CAYC]
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33782
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
[quote="roman1648"]Prvně pořádně projet - dálnice,několik km to dusit na 4tis.ot, pak se uvidí
Kdyby došlo na výměnu hlavně ne druhovýrobu,nefunguje, žádná ( tedy z mojí zkušenosti )
romane a když dáš druhovýrobu spustíš vagem 01, základní nastavení a přenastavíš tu celou stránku nabídky a nefunguje? děláš to tak?
Kdyby došlo na výměnu hlavně ne druhovýrobu,nefunguje, žádná ( tedy z mojí zkušenosti )
romane a když dáš druhovýrobu spustíš vagem 01, základní nastavení a přenastavíš tu celou stránku nabídky a nefunguje? děláš to tak?
a zhanat ho mam kde? u vw? lebo co som sa pytal v servisoch tak chcu vyraznr viacsalko píše:Reagujem iba na tú cenu, keď prepukla kauza Dieselgate, tak nepriamym následkom bolo aj zníženie cien DPF a mám dojem, že pre CAYC bol okolo 13.000 CZK. Originál.
Či sa zase zmenila situácia, to neviem.
Ale dieselgate SW spôsobuje častejšie zanášanie DPF, následne častejšiu regeneráciu DPF a aj skôr umrie, tak asi preto výrazne znížili ceny.
Článok necelý rok naspäť, ale bolo ich viac:avixe píše:a zhanat ho mam kde? u vw? lebo co som sa pytal v servisoch tak chcu vyraznr viac
http://www.auto.cz/volkswagen-a-ceny-fi ... ite-120219
Z článku:
Skús zavolať do autorizáku.Pokud zůstaneme u Volkswagenu, tak ten v současné době prodává částicový filtr za zvýhodněnou cenu od 12.900 korun včetně DPH. Podmínkou je vozidlo starší čtyř let. Dle informace výrobce je tento filtr vhodný pro specifické verze modelů Polo, Golf, Golf Plus, Golf Cabriolet, Jetta, Scirocco, Eos, Touran, Tiguan, Pasasat a Passat CC.
Sadzomet Golf 6, 2011, 77kW [CAYC]
To asi nabízí jen škodovka, VW to jsou jiní páni, kteří asi nevrací cenu za vracený díl ...
http://www.skoda-auto.cz/servis-a-prisl ... ych-castic
http://www.skoda-auto.cz/novinky/novink ... filtru-dpf
http://www.skoda-auto.cz/servis-a-prisl ... ych-castic
http://www.auto.cz/velky-test-filtru-pe ... psi-108610
http://skoda.prima-kromeriz.cz/sites/de ... filtry.pdf
https://porsche-smichov.cz/akce-a-novin ... ozy-skoda/
http://www.skoda-auto.cz/servis-a-prisl ... ych-castic
http://www.skoda-auto.cz/novinky/novink ... filtru-dpf
http://www.skoda-auto.cz/servis-a-prisl ... ych-castic
http://www.auto.cz/velky-test-filtru-pe ... psi-108610
http://skoda.prima-kromeriz.cz/sites/de ... filtry.pdf
https://porsche-smichov.cz/akce-a-novin ... ozy-skoda/