spustenie servisnej regeneracie dpf CAYC

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

avixe
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 28 led 2019, 11:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

spustenie servisnej regeneracie dpf CAYC

Příspěvek od avixe »

Ahojte, na passate 2013 1.6tdi cayc si chcem spustit cez vcds servisnu regeneraciu

Prosim napiste mi niekto strucne postup. Niesom lenivy, len uz to hladam tridni a stale si niesom isty ako to spravit... tiez neviem aky mam kod na security access do vcds.

vin: WVWZZZ3CZDE126372

Dakujem
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od ThrashTheTrash »

VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION - Soft HR CARSOFT, WEBASTO THERMO TOP C
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť :)
avixe
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 28 led 2019, 11:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od avixe »

ok, trochu zmena, vypada to ze uz je neskoro aj na servisnu.. auto samo sice ziadnu chybu nehlasi ale uz skoro stale regeneruje (jazdim vacsinou po meste)

mam dalsiu otazku teda.. oplati sa cistit dpf alebo ho mam vymenit? a mam ho vymenit za original alebo za druhovyrobu.. vyraba sa na cayc 2013 druhovyroba? mate skusenosti s nejakym dodavatelom? je vymena zlozita alebo by som to zvladol aj sam? som relativne zrucny a mam nainstalovanu elsu

tu je vypis z vcds o hodnotach dpf

Tuesday,29,January,2019,13:14:59:00001
VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator Running on Windows 10 x64
VCDS Version: 17.1.3.0 (x64)
Data version: 20170203 DS267.2
www.Ross-Tech.com


VIN: WVWZZZ3CZDE126372 License Plate: PASAT 29.01



--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Address 01: Engine (03L 906 023 NQ)

13:14:51
IDE00433-ENG103279 Particle filter: oil ash volume-MASS_ASH_PF 81.1949600 g
IDE01409-ENG102169 Charge limit for service regeneration-Ash Mass Diag 40.00 g
IDE01410-ENG102169 Charge limit over-charge-Ash Mass Diag 50.00 g
IDE04105-ENG124666 Environmental conditions-LV_CRASH 00000000
IDE06059-ENG103279 Particle filter: oil ash volume-MASS_ASH_PF 81.1949600 g
IDE06060-ENG111632 Particulate filter ash load limit-C_MASS_ASH_PF_LIM_TEST 70.00 g
ENG102816 FAC_MASS_ASH_PF 0.95
ENG110258-ENG99928 X_Soot_equivalent_of_ash_mass-MASS_SOOT_EQU_ASH_PF 0.76 g
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20347
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Prvně pořádně projet - dálnice,několik km to dusit na 4tis.ot, pak se uvidí
Kdyby došlo na výměnu hlavně ne druhovýrobu,nefunguje, žádná ( tedy z mojí zkušenosti )
Nechat vyčistit tvůj stávající v odborné firmě
Nevím jaké na to máš vybavení ale bez zvedáku bych se do toho nepouštěl, ne že bys to neudělal, nějak asi ano, ale budeš to dělat pětkrát tak dlouho..
avixe
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 28 led 2019, 11:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od avixe »

mam najazdove rampy :) ale celkom rad sa takto babrem.. ale napr napravnicu takto nemozem dat dole ked to je na rampach


volal som do jedneho servisu a vraj to je blbost ze by to malo zanesenie popolom 81g a este by to nevyhodilo chybu na budikoch.. co si o tom myslis?

skusim to teda prebehnut dnes vecer po dialnici, mozno je ta hodnota
zanesenia aj blba
avixe
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 28 led 2019, 11:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od avixe »

tak este raz opisem ten stav aky tam je, v piatok idem do servisu na diag a v pondelok dat pripadne vybrat filter, vycistit a nahodit naspat (novy diel stoji 2100e)

1.6 tdi 2013 cayc, mam najazdenych 288000 km
problem: casto spusta regeneraciu, vidim to tak ze mi zdvihne otacky na 1000 na neutrali spusti sa ventilator a vyfukove plyny smrdia.. nie su cierne, nie je cierna ani koncovka vyfuku

aktualne podla vagu ma filter 12g sadzi, 81g popolceka, diferencny tlak s vypnutym motorom 0, so zapnutym na volnobehu 5,1 a od poslednej regeneracie som presiel 115km, pred 115km tam bolo 6g sadzi

z tych 115km som 80km najazdil tak, ze ako piseme vyssie, som ho bol prebehnut na dialnici, otacky som udrziaval nad 2500, motor som mal pekne zohriaty, spotrebice zapnute.. paradox je, ze vtedy sa mi sadze akurat nazbierali.. priemerku som mal asi 6,3l, isiel som 130-140

aj tak mam pocit, ze mi tie otacky uz pocas tych 115km dvihalo a aj bol zapnuty ventilator, aj smrad bol... cize filter sa regeneroval.. pred chvilou som sa bol previest a najskor mal motor v neutrali normalne otacky, potom sa zdvihli na 1000 a ked som sa vratil a parkoval som tak boli zase normalne

co si myslim ja je, ze filter uz je dost upchaty popolom a na sadze uz nie je vela miesta tak ho treba bud vycistit alebo vyprazdnit.. snimac diferencneho tlaku je asi ok podla tych hodnot..

tu servisnu regeneraciu sa bojim spustit lebo by som teda mal mat 81g popola a ak to spravne chapem tak ju mozem spustit iba ak mam do 70g, inak hrozi riziko poziaru
salko
Přispěvovatel
Příspěvky: 311
Registrován: 30 srp 2011, 11:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od salko »

Reagujem iba na tú cenu, keď prepukla kauza Dieselgate, tak nepriamym následkom bolo aj zníženie cien DPF a mám dojem, že pre CAYC bol okolo 13.000 CZK. Originál.
Či sa zase zmenila situácia, to neviem.
Ale dieselgate SW spôsobuje častejšie zanášanie DPF, následne častejšiu regeneráciu DPF a aj skôr umrie, tak asi preto výrazne znížili ceny.
Sadzomet Golf 6, 2011, 77kW [CAYC]
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33782
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="roman1648"]Prvně pořádně projet - dálnice,několik km to dusit na 4tis.ot, pak se uvidí
Kdyby došlo na výměnu hlavně ne druhovýrobu,nefunguje, žádná ( tedy z mojí zkušenosti )
romane a když dáš druhovýrobu spustíš vagem 01, základní nastavení a přenastavíš tu celou stránku nabídky a nefunguje? děláš to tak?
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20347
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Nedělám párkrát mě to vyjebalo a prostě to nemontuju..
avixe
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 28 led 2019, 11:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od avixe »

salko píše:Reagujem iba na tú cenu, keď prepukla kauza Dieselgate, tak nepriamym následkom bolo aj zníženie cien DPF a mám dojem, že pre CAYC bol okolo 13.000 CZK. Originál.
Či sa zase zmenila situácia, to neviem.
Ale dieselgate SW spôsobuje častejšie zanášanie DPF, následne častejšiu regeneráciu DPF a aj skôr umrie, tak asi preto výrazne znížili ceny.
a zhanat ho mam kde? u vw? lebo co som sa pytal v servisoch tak chcu vyraznr viac
salko
Přispěvovatel
Příspěvky: 311
Registrován: 30 srp 2011, 11:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od salko »

avixe píše:a zhanat ho mam kde? u vw? lebo co som sa pytal v servisoch tak chcu vyraznr viac
Článok necelý rok naspäť, ale bolo ich viac:
http://www.auto.cz/volkswagen-a-ceny-fi ... ite-120219

Z článku:
Pokud zůstaneme u Volkswagenu, tak ten v současné době prodává částicový filtr za zvýhodněnou cenu od 12.900 korun včetně DPH. Podmínkou je vozidlo starší čtyř let. Dle informace výrobce je tento filtr vhodný pro specifické verze modelů Polo, Golf, Golf Plus, Golf Cabriolet, Jetta, Scirocco, Eos, Touran, Tiguan, Pasasat a Passat CC.
Skús zavolať do autorizáku.
Sadzomet Golf 6, 2011, 77kW [CAYC]
avixe
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 28 led 2019, 11:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od avixe »

volal som do atutorizaku.. o zlacnovani nevedia.. vraj sa nedeje ani v cechach... neviem presnu sumu kolko stoji lebo za pismenami dvetisícdvesto.. som prestal pocuvat ale teda jeto 22xx eur za diel plus serepeticky okolo a robota.
salko
Přispěvovatel
Příspěvky: 311
Registrován: 30 srp 2011, 11:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od salko »

Volal som do IMPA, 2200€ nový diel, 1600€ ECO diel.
Vyzvedal som, že ceny určuje Porsche BA.
Skús zistiť cenu niekde v CZ.
Ten článok bol vtedy vo viacerých magazínoch, nie je to záležitosťou jedného webu.
Sadzomet Golf 6, 2011, 77kW [CAYC]
salko
Přispěvovatel
Příspěvky: 311
Registrován: 30 srp 2011, 11:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od salko »

No to sú už iné ceny ;)
Sadzomet Golf 6, 2011, 77kW [CAYC]
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“