spustenie servisnej regeneracie dpf CAYC

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

avixe
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 28 led 2019, 11:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od avixe »

a ked si kupim v cechach na povedzme superb 1,6tdi 2013 cayc tak nebude sediet na passat? pripadne s prevarenim vyfukovej rury?


nasiel som napr toto

https://www.skoda-diely.sk/nahradny-die ... 17327.html
avixe
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 28 led 2019, 11:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od avixe »

volal som do obchodu skoda-diely.cz

pytal som sa na dpf pre motor CAYC..

mali bud

druhovyrobu: (je to polsky diel)
https://www.skoda-diely.sk/nahradny-die ... 17327.html


prvovyrobu Škoda repas
https://www.skoda-diely.sk/nahradny-die ... 34445.html

pytal som sa co je lepsie tak povedal ze ten repas, ze to je tovarensky repas a ze tam sa necisti ale meni ta vlozka cize je uplne nova a ma rovnaky obsah drahych kovov ako nova original...
pytal som sa ci ide o diel skoda economy tak ako maju na strankach a vraj ano

ten škoda repas maju uvedeny ako nahradu za vela kodovych oznaceni, mal by pasovat aj na oktaviu aj na superb

tak som ho objednal, zajtra alebo v pondelok pride

na servis nejdem teraz v piatok ale v pondelok rano, spravia mi diag, zistia ci je vsetko ok, skusia servisnu regeneraciu

sme dohodnuti, ze ked sa to nebude dat nastavit so starym filtrom tak, aby sa nespustala stale regeneracia tak poslu dpf na vycistenie (ak funguje)

rozhodol som sa ale, ze objednam tento skodovacky, prinesiem ho tam a nech to porovnaju ci sa to da nahradit, myslim co sa tyka potrubia.. lebo po pletenec to vyzera uplne rovnako a je to na rovnaky kod motora.. od pletenca neviem ci je to presne to iste lebo nevidim presne vyfukove potrubie ake mam ja tak neviem porovnat...

ak by to od pletenca nesedelo tak dam asi z povodneho dpf vyfukovu ruru odrezat a navarit na ten skodovacky... v hlbke duse ale verim ze to pasovat bude



______
"Koupili jsme všechny tři dostupné filtry pevných částic na Škodu Octavia II 1.6 TDI z let 2009 až 2013 a podrobili je důkladné analýze. Konkrétně jde o produkt s objednacím číslem 1K0254707KX, který se kromě velerozšířené octavie hodí i pro mnoho dalších modelů Škody a VW."

http://www.auto.cz/velky-test-filtru-pe ... psi-108610


--------------------------
nejake myslienky navyse

co som si odvodil z informacii na nete je, ze filter regeneruje casto preto, že v riadiacej jednotke je udaj o ulozenom popolceku vysoky, t. j. 81 gramov, pricom uz nad 70g sa odporuca vymena
ked prebieha regeneracia tak prebieha spravne lebo ked mi na chvilu prestane, tak pozriem do vagu a sadze su na hodnote 5g, co podla vsetkeho je uroven, ktora ma byt po dokonceni regeneracie
dalej som zistil ze udaj o mnozstve ulozeneho popolceka nie je merany, je iba vypocitany podla urciteho vzorca beruceho do uvahy pocet najazdenych kilometrov od posledneho vynulovania stavu popolceka, priemernu spotrebu a koeficient tusim 0,0046g.. ak sa ale filter nejakym sposobom cistil, alebo sa pouziva kvalitnejsie palivo, nemusi v nom byt take mnozstvo popolceka a regeneracia nemusi prebiehat tak casto...
snimac tlaku pravdepodobne meria iba to, ci je tlak za filtrom adekvatny hustote filtra.. mne ukazuje vo vagu spravny tlak...

otazka je, ci keby som nastavil uroven popolceka na nizsiu, ci by prilis caste regeneracie prestali... ja si myslim, ze ano... ale nejdem to robit lebo tieto veciu su vacsinou zlozitejsie ako sa zdaju a moje domnienky mozu byt zle..
samozrejme by to zvysilo sancu toho, ze mi v nejakom momente padne auto do nudzoveho stavu bez toho, aby o tom davalo dopredu nejako vediet
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od ThrashTheTrash »

Když bys řešil čištění, tak co jsem se díval a byl i na pár školení, tak jedině Cleantax FTG. Zbytek asi nemá cenu řešit. Uvidíš.
VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION - Soft HR CARSOFT, WEBASTO THERMO TOP C
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť :)
avixe
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 28 led 2019, 11:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od avixe »

inak.. presne toto som si vyhodnotil... ze ine nema vyznam
avixe
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 28 led 2019, 11:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od avixe »

tak filter prisiel, zatial som ho nijak nemal sancu porovnat, premerat rozmery.. ale uz viem ze je na nom navyse otvor pre rurku snimaca tlaku za filtrom.. v mojom aute si snimac berie na vypocty atmosfericky tlak.. takze tento otvor potrebujem zaslepit

Obrázek
zavit nie je metricky takze klasicku klobukovu maticu tam dat nemozem... niekde som tusim cital ze sa to predava, len to neviem najst..

mate nejake napady ako to zaslepit bez toho aby som znicil ten vyvod?

nasiel som nieco taketo (diel cislo 10)

https://volkswagen.7zap.com/cz/za/sciro ... 53-253071/

ale neviem ci to je ono

edit: nasiel som fotku s tym uzaverom

Obrázek
Naposledy upravil(a) avixe dne 01 úno 2019, 14:16, celkem upraveno 3 x.
salko
Přispěvovatel
Příspěvky: 311
Registrován: 30 srp 2011, 11:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od salko »

Ktorý si nakoniec kúpil? Daj link please.
Sadzomet Golf 6, 2011, 77kW [CAYC]
avixe
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 28 led 2019, 11:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od avixe »

https://www.skoda-diely.sk/nahradny-die ... 34445.html


ale neviem este co vsetko bude treba robit.. v pondelok budem mudrejsi.. ale uz teraz viem povedat ze prinajhorsom odpilim stred (celu filtracnu flozku, teda dpf aj s katalyzatorom) na starom aj na novom a vymenim ich (pozvaram nanovo ako ked sa cistia cleantaxxom)

inak je to vidno ze to je prvovyroba, vsade su znacky VAG s vyrobnymi cislami..

prislo to aj s prepravnym krytom toho spletenca co je na rure (tak sa to uvadza aj v dielenskej prirucke)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33773
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="avixe"]t

mate nejake napady ako to zaslepit bez toho aby som znicil ten vyvod?

chodím třeba do hydrauliky tam mají různé záslepky, nebo bych si ji třeba vyrobil z nějaké převlečné matice a zavařil na ní dírku,
salko
Přispěvovatel
Příspěvky: 311
Registrován: 30 srp 2011, 11:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od salko »

Ak bude všetko OK, tak si ušetril cca 1700€ ;)
Naposledy upravil(a) salko dne 01 úno 2019, 17:22, celkem upraveno 1 x.
Sadzomet Golf 6, 2011, 77kW [CAYC]
octavia.TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 735
Registrován: 09 pro 2010, 20:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od octavia.TDI »

Zaslepka se k tomu normalne prodava nebo si presroubuj starou ,jinak stoji 250kc
avixe
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 28 led 2019, 11:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od avixe »

takze som lahol pod auto a pomeral, popozeral... rozmery aj zakrivenia vyzeraju byt tie iste...

na mojom povodnom filtri nemam vobec ten vystup, ktory musim na novom zaslepit..

ja by som tu zaslepku samozrejme objednal, ale na servis mam ist v pondelok rano 7:30, uz to nestihne prist, v ba som to nenasiel nikde skladom

bol som sa pozriet v zeleziarstve ale tam nemali take matice, obchod s hydraulikou som uz nestihol

idem to skusit spravit tak, ze tam natocim dovnutra metricky zavit a nasrobujem tam srob.. mala by to byt mosadz ale problem je, ze nie je velmi miesto na drziak zavitnika

tu su este nejake fotky toho noveho dpf

Obrázek


Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
avixe
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 28 led 2019, 11:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od avixe »

:) tak zavit sa mi nepodarilo spravit lebo je tam blby uhol a nezmesti sa mi tam zavitnik...

a nie je to mosadz, je to asi zelezo, zalepil som to lepidlom na vyfuky pre istotu ale dufam ze zajtra mi potvrdi v servise, ze to tam netreba a bude to vediet odpilit a zavarit

Obrázek

Obrázek
avixe
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 28 led 2019, 11:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od avixe »

no.. tak auto je od rana v servise, doobeda asi robili diagnostiku a na obed mi volali ze auto je ok, ze len bolo treba vynulovat hodnotu IDE00433-ENG103279 Particle filter: oil ash volume-MASS_ASH_PF 81.1949600 g
lebo ze to je hodnota popola v oleji a ze to nebolo po vymene oleja vynulovane...

k tomuto sa prosim vyjadrite.. podla mna je to znak uplneho diletantizmu



tak som im na to nepovedal nic, iba ze aj tak ho chcem vymenit... to snad zvladnu
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33773
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

to sem jednou v skalici na slovensku spojízdnil partnera, přišel tam chalan a hlásí

ved som ti hovoril zavolaj miloša ten ti to opraví a nedávaj to tým naším kokotom čo len pítajů ojra a nič nieje spravené
stanomx
Přispěvovatel
Příspěvky: 735
Registrován: 09 úno 2015, 20:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od stanomx »

v servise sú poriadny odborníci, poďeľ sa snami o meno servisu, aby každý vedel kam určite nepôjde
hodnota popola v oleji tvl. (LOL)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“