spustenie servisnej regeneracie dpf CAYC
Moderátoři: šulda, Moderátoři
volal som do obchodu skoda-diely.cz
pytal som sa na dpf pre motor CAYC..
mali bud
druhovyrobu: (je to polsky diel)
https://www.skoda-diely.sk/nahradny-die ... 17327.html
prvovyrobu Škoda repas
https://www.skoda-diely.sk/nahradny-die ... 34445.html
pytal som sa co je lepsie tak povedal ze ten repas, ze to je tovarensky repas a ze tam sa necisti ale meni ta vlozka cize je uplne nova a ma rovnaky obsah drahych kovov ako nova original...
pytal som sa ci ide o diel skoda economy tak ako maju na strankach a vraj ano
ten škoda repas maju uvedeny ako nahradu za vela kodovych oznaceni, mal by pasovat aj na oktaviu aj na superb
tak som ho objednal, zajtra alebo v pondelok pride
na servis nejdem teraz v piatok ale v pondelok rano, spravia mi diag, zistia ci je vsetko ok, skusia servisnu regeneraciu
sme dohodnuti, ze ked sa to nebude dat nastavit so starym filtrom tak, aby sa nespustala stale regeneracia tak poslu dpf na vycistenie (ak funguje)
rozhodol som sa ale, ze objednam tento skodovacky, prinesiem ho tam a nech to porovnaju ci sa to da nahradit, myslim co sa tyka potrubia.. lebo po pletenec to vyzera uplne rovnako a je to na rovnaky kod motora.. od pletenca neviem ci je to presne to iste lebo nevidim presne vyfukove potrubie ake mam ja tak neviem porovnat...
ak by to od pletenca nesedelo tak dam asi z povodneho dpf vyfukovu ruru odrezat a navarit na ten skodovacky... v hlbke duse ale verim ze to pasovat bude
______
"Koupili jsme všechny tři dostupné filtry pevných částic na Škodu Octavia II 1.6 TDI z let 2009 až 2013 a podrobili je důkladné analýze. Konkrétně jde o produkt s objednacím číslem 1K0254707KX, který se kromě velerozšířené octavie hodí i pro mnoho dalších modelů Škody a VW."
http://www.auto.cz/velky-test-filtru-pe ... psi-108610
--------------------------
nejake myslienky navyse
co som si odvodil z informacii na nete je, ze filter regeneruje casto preto, že v riadiacej jednotke je udaj o ulozenom popolceku vysoky, t. j. 81 gramov, pricom uz nad 70g sa odporuca vymena
ked prebieha regeneracia tak prebieha spravne lebo ked mi na chvilu prestane, tak pozriem do vagu a sadze su na hodnote 5g, co podla vsetkeho je uroven, ktora ma byt po dokonceni regeneracie
dalej som zistil ze udaj o mnozstve ulozeneho popolceka nie je merany, je iba vypocitany podla urciteho vzorca beruceho do uvahy pocet najazdenych kilometrov od posledneho vynulovania stavu popolceka, priemernu spotrebu a koeficient tusim 0,0046g.. ak sa ale filter nejakym sposobom cistil, alebo sa pouziva kvalitnejsie palivo, nemusi v nom byt take mnozstvo popolceka a regeneracia nemusi prebiehat tak casto...
snimac tlaku pravdepodobne meria iba to, ci je tlak za filtrom adekvatny hustote filtra.. mne ukazuje vo vagu spravny tlak...
otazka je, ci keby som nastavil uroven popolceka na nizsiu, ci by prilis caste regeneracie prestali... ja si myslim, ze ano... ale nejdem to robit lebo tieto veciu su vacsinou zlozitejsie ako sa zdaju a moje domnienky mozu byt zle..
samozrejme by to zvysilo sancu toho, ze mi v nejakom momente padne auto do nudzoveho stavu bez toho, aby o tom davalo dopredu nejako vediet
pytal som sa na dpf pre motor CAYC..
mali bud
druhovyrobu: (je to polsky diel)
https://www.skoda-diely.sk/nahradny-die ... 17327.html
prvovyrobu Škoda repas
https://www.skoda-diely.sk/nahradny-die ... 34445.html
pytal som sa co je lepsie tak povedal ze ten repas, ze to je tovarensky repas a ze tam sa necisti ale meni ta vlozka cize je uplne nova a ma rovnaky obsah drahych kovov ako nova original...
pytal som sa ci ide o diel skoda economy tak ako maju na strankach a vraj ano
ten škoda repas maju uvedeny ako nahradu za vela kodovych oznaceni, mal by pasovat aj na oktaviu aj na superb
tak som ho objednal, zajtra alebo v pondelok pride
na servis nejdem teraz v piatok ale v pondelok rano, spravia mi diag, zistia ci je vsetko ok, skusia servisnu regeneraciu
sme dohodnuti, ze ked sa to nebude dat nastavit so starym filtrom tak, aby sa nespustala stale regeneracia tak poslu dpf na vycistenie (ak funguje)
rozhodol som sa ale, ze objednam tento skodovacky, prinesiem ho tam a nech to porovnaju ci sa to da nahradit, myslim co sa tyka potrubia.. lebo po pletenec to vyzera uplne rovnako a je to na rovnaky kod motora.. od pletenca neviem ci je to presne to iste lebo nevidim presne vyfukove potrubie ake mam ja tak neviem porovnat...
ak by to od pletenca nesedelo tak dam asi z povodneho dpf vyfukovu ruru odrezat a navarit na ten skodovacky... v hlbke duse ale verim ze to pasovat bude
______
"Koupili jsme všechny tři dostupné filtry pevných částic na Škodu Octavia II 1.6 TDI z let 2009 až 2013 a podrobili je důkladné analýze. Konkrétně jde o produkt s objednacím číslem 1K0254707KX, který se kromě velerozšířené octavie hodí i pro mnoho dalších modelů Škody a VW."
http://www.auto.cz/velky-test-filtru-pe ... psi-108610
--------------------------
nejake myslienky navyse
co som si odvodil z informacii na nete je, ze filter regeneruje casto preto, že v riadiacej jednotke je udaj o ulozenom popolceku vysoky, t. j. 81 gramov, pricom uz nad 70g sa odporuca vymena
ked prebieha regeneracia tak prebieha spravne lebo ked mi na chvilu prestane, tak pozriem do vagu a sadze su na hodnote 5g, co podla vsetkeho je uroven, ktora ma byt po dokonceni regeneracie
dalej som zistil ze udaj o mnozstve ulozeneho popolceka nie je merany, je iba vypocitany podla urciteho vzorca beruceho do uvahy pocet najazdenych kilometrov od posledneho vynulovania stavu popolceka, priemernu spotrebu a koeficient tusim 0,0046g.. ak sa ale filter nejakym sposobom cistil, alebo sa pouziva kvalitnejsie palivo, nemusi v nom byt take mnozstvo popolceka a regeneracia nemusi prebiehat tak casto...
snimac tlaku pravdepodobne meria iba to, ci je tlak za filtrom adekvatny hustote filtra.. mne ukazuje vo vagu spravny tlak...
otazka je, ci keby som nastavil uroven popolceka na nizsiu, ci by prilis caste regeneracie prestali... ja si myslim, ze ano... ale nejdem to robit lebo tieto veciu su vacsinou zlozitejsie ako sa zdaju a moje domnienky mozu byt zle..
samozrejme by to zvysilo sancu toho, ze mi v nejakom momente padne auto do nudzoveho stavu bez toho, aby o tom davalo dopredu nejako vediet
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2381
- Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Když bys řešil čištění, tak co jsem se díval a byl i na pár školení, tak jedině Cleantax FTG. Zbytek asi nemá cenu řešit. Uvidíš.
VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION - Soft HR CARSOFT, WEBASTO THERMO TOP C
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť

tak filter prisiel, zatial som ho nijak nemal sancu porovnat, premerat rozmery.. ale uz viem ze je na nom navyse otvor pre rurku snimaca tlaku za filtrom.. v mojom aute si snimac berie na vypocty atmosfericky tlak.. takze tento otvor potrebujem zaslepit

zavit nie je metricky takze klasicku klobukovu maticu tam dat nemozem... niekde som tusim cital ze sa to predava, len to neviem najst..
mate nejake napady ako to zaslepit bez toho aby som znicil ten vyvod?
nasiel som nieco taketo (diel cislo 10)
https://volkswagen.7zap.com/cz/za/sciro ... 53-253071/
ale neviem ci to je ono
edit: nasiel som fotku s tym uzaverom


zavit nie je metricky takze klasicku klobukovu maticu tam dat nemozem... niekde som tusim cital ze sa to predava, len to neviem najst..
mate nejake napady ako to zaslepit bez toho aby som znicil ten vyvod?
nasiel som nieco taketo (diel cislo 10)
https://volkswagen.7zap.com/cz/za/sciro ... 53-253071/
ale neviem ci to je ono
edit: nasiel som fotku s tym uzaverom

Naposledy upravil(a) avixe dne 01 úno 2019, 14:16, celkem upraveno 3 x.
https://www.skoda-diely.sk/nahradny-die ... 34445.html
ale neviem este co vsetko bude treba robit.. v pondelok budem mudrejsi.. ale uz teraz viem povedat ze prinajhorsom odpilim stred (celu filtracnu flozku, teda dpf aj s katalyzatorom) na starom aj na novom a vymenim ich (pozvaram nanovo ako ked sa cistia cleantaxxom)
inak je to vidno ze to je prvovyroba, vsade su znacky VAG s vyrobnymi cislami..
prislo to aj s prepravnym krytom toho spletenca co je na rure (tak sa to uvadza aj v dielenskej prirucke)
ale neviem este co vsetko bude treba robit.. v pondelok budem mudrejsi.. ale uz teraz viem povedat ze prinajhorsom odpilim stred (celu filtracnu flozku, teda dpf aj s katalyzatorom) na starom aj na novom a vymenim ich (pozvaram nanovo ako ked sa cistia cleantaxxom)
inak je to vidno ze to je prvovyroba, vsade su znacky VAG s vyrobnymi cislami..
prislo to aj s prepravnym krytom toho spletenca co je na rure (tak sa to uvadza aj v dielenskej prirucke)
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33773
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 735
- Registrován: 09 pro 2010, 20:39
takze som lahol pod auto a pomeral, popozeral... rozmery aj zakrivenia vyzeraju byt tie iste...
na mojom povodnom filtri nemam vobec ten vystup, ktory musim na novom zaslepit..
ja by som tu zaslepku samozrejme objednal, ale na servis mam ist v pondelok rano 7:30, uz to nestihne prist, v ba som to nenasiel nikde skladom
bol som sa pozriet v zeleziarstve ale tam nemali take matice, obchod s hydraulikou som uz nestihol
idem to skusit spravit tak, ze tam natocim dovnutra metricky zavit a nasrobujem tam srob.. mala by to byt mosadz ale problem je, ze nie je velmi miesto na drziak zavitnika
tu su este nejake fotky toho noveho dpf











na mojom povodnom filtri nemam vobec ten vystup, ktory musim na novom zaslepit..
ja by som tu zaslepku samozrejme objednal, ale na servis mam ist v pondelok rano 7:30, uz to nestihne prist, v ba som to nenasiel nikde skladom
bol som sa pozriet v zeleziarstve ale tam nemali take matice, obchod s hydraulikou som uz nestihol
idem to skusit spravit tak, ze tam natocim dovnutra metricky zavit a nasrobujem tam srob.. mala by to byt mosadz ale problem je, ze nie je velmi miesto na drziak zavitnika
tu su este nejake fotky toho noveho dpf











no.. tak auto je od rana v servise, doobeda asi robili diagnostiku a na obed mi volali ze auto je ok, ze len bolo treba vynulovat hodnotu IDE00433-ENG103279 Particle filter: oil ash volume-MASS_ASH_PF 81.1949600 g
lebo ze to je hodnota popola v oleji a ze to nebolo po vymene oleja vynulovane...
k tomuto sa prosim vyjadrite.. podla mna je to znak uplneho diletantizmu
tak som im na to nepovedal nic, iba ze aj tak ho chcem vymenit... to snad zvladnu
lebo ze to je hodnota popola v oleji a ze to nebolo po vymene oleja vynulovane...
k tomuto sa prosim vyjadrite.. podla mna je to znak uplneho diletantizmu
tak som im na to nepovedal nic, iba ze aj tak ho chcem vymenit... to snad zvladnu
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33773
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice