Dynamické řízení EGR u 1,9 TDi Octavia I ASV 81kW
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
s těma žhavkama bych to zas moc s výkonem i teplotou nepřeháněl, mají docela velký odběr, takže při kratších trasách by to znamenalo popravu baterie, protože by se nemusela stíhat dobíjet.
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Tak tahle odpověď už je použitelnější a mnohé vysvětluje. Sic opět konkrétně nic neříká o příkonu či odběru těch svíček, ale obsahuje snad správně podstatu funkce.
Zároveň však tak trošku neguje to, cos napsal předtím. Víceméně to vypadá, že sofistikovaně tu baterku před vybíjením chrání tím, že do nich postupně na 3 kvalty pustí pustí jen tolik, co altík a baterka zvládne bez nebezpečí podpětí, či vybití ukrmit.
Zároveň však tak trošku neguje to, cos napsal předtím. Víceméně to vypadá, že sofistikovaně tu baterku před vybíjením chrání tím, že do nich postupně na 3 kvalty pustí pustí jen tolik, co altík a baterka zvládne bez nebezpečí podpětí, či vybití ukrmit.
tak ako pises, len tych podmienok je tam viacmirulu píše:dá se řídit jejich výkon, počet je tedy irelevantní. Podmínky pro sepnutí jsou kromě teploty např. nízké napětí, pokud nedobíjí alternátor nebo nějaká závada s nimi spojená
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
jak myslíš. Studuj. Schéma jak to jednotka řeší, co vše se dá nebo nedá kolem žhavek
http://leteckaposta.cz/626213188
http://leteckaposta.cz/626213188
Děkuju!!!
Takže žádný řízení výkonu jednotlivých žhaviček, ale pouze ON/OFF s dvěma modulama činnosti:
1. pro jeden článek
2. pro dva články
a nebo jedou oba moduly najednou tedy současně 3 články.
No a je teplota vypnutí po dosažení nastavené teploty (není v tom manuálu uvedena???) a pak hystereze, což je jinými slovy to mnou napsané delta t, což značí při jaký teplotě se ten ohřev znovu zapne, pokud při jízdě ta teplota poklesne (opět ta hodnota tý teploty není v tom manuálu uvedena???).
No a je tam spousta ochranných podmínek a zaplať bůh za ně, takže by vytlučení AKU ani při krátkejch jízdách nemělo z důvodu těchto žhaviček hrozit ani když se nastaví vyšší vypínací teplota.
Nejsou tedy nadále zodpovězeny pouze ty dvě nastavený hodnoty teplot a pak třebas doporučení, na jaký teploty to změnit?
Ale dostali jsme se mnohem dál, děkuji.
Navíc jsem díky Tobě pochopil, proč ti amíci do těch cca 65°C zvýšili volnoběžný otáčky.
Takže žádný řízení výkonu jednotlivých žhaviček, ale pouze ON/OFF s dvěma modulama činnosti:
1. pro jeden článek
2. pro dva články
a nebo jedou oba moduly najednou tedy současně 3 články.
No a je teplota vypnutí po dosažení nastavené teploty (není v tom manuálu uvedena???) a pak hystereze, což je jinými slovy to mnou napsané delta t, což značí při jaký teplotě se ten ohřev znovu zapne, pokud při jízdě ta teplota poklesne (opět ta hodnota tý teploty není v tom manuálu uvedena???).
No a je tam spousta ochranných podmínek a zaplať bůh za ně, takže by vytlučení AKU ani při krátkejch jízdách nemělo z důvodu těchto žhaviček hrozit ani když se nastaví vyšší vypínací teplota.
Nejsou tedy nadále zodpovězeny pouze ty dvě nastavený hodnoty teplot a pak třebas doporučení, na jaký teploty to změnit?
Ale dostali jsme se mnohem dál, děkuji.
Navíc jsem díky Tobě pochopil, proč ti amíci do těch cca 65°C zvýšili volnoběžný otáčky.