Nežhaví O1 ASZ

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Hrib
Přispěvovatel
Příspěvky: 222
Registrován: 27 čer 2011, 14:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 10

Příspěvek od Hrib »

Myslíš to čidlo teploty, které je dole pod tandem?

To byla první věc, kterou jsem zkusil než jsem začal dělat všechny ty věci okolo .. Relé, žhavky, čidlo teploty.. Potom o víkendu bylo odpojený asi 3x a změna stále žádná..

Tady nejde o to si počkat, ale na co mám čekat, když tam vteřinu jde 12V a potom tam nejde žádný proud do toho můstku?
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33615
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

pokud odpojíš čidlo teploty tak by to mělo žhavit
Hrib
Přispěvovatel
Příspěvky: 222
Registrován: 27 čer 2011, 14:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 10

Příspěvek od Hrib »

Tak změna bohužel žádná .. Zkoušel jsem to několikrát a nic.. I po výměně čidla, žhaviček a relé..
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33615
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Hrib píše:Tak změna bohužel žádná .. Zkoušel jsem to několikrát a nic.. I po výměně čidla, žhaviček a relé..

odpojils čidlo žhavení a spirálka jen problikla jo?
Hrib
Přispěvovatel
Příspěvky: 222
Registrován: 27 čer 2011, 14:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 10

Příspěvek od Hrib »

Myslíš čidlo teploty? Ano, odpojím čidlo teploty pod tandemem a spirálka stejná jako předtím..

Taky to nechápu, to byla první věc, co jsem zkoušel než jsem začal dělat všechny ty věci okolo (LOL)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33615
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

máš vag?
Hrib
Přispěvovatel
Příspěvky: 222
Registrován: 27 čer 2011, 14:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 10

Příspěvek od Hrib »

Nemám, mám obyč VCDS za pár korun.

Ale elektrikář kontroloval všechno a taky funguje, dokonce i test akčních členů a žhavení normálně jede ..
Uživatelský avatar
irak
Přispěvovatel
Příspěvky: 78
Registrován: 27 čer 2013, 22:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od irak »

Mal som ten isty problem jednotka spina kostru na rele, +ko mas sv15 cize spinane napatie. Jednotka nedavala - na rele tak som to spravil na vypinac. Kabel ukostrilpod palubovkou, cez vypinac do rele a je po probleme. Inak v meranych hodnotach kanal 16 mas podmienky ktore musia byt splnene. Rj si bere info primarne od cidla teploty vody a cidla kluky.
Hrib
Přispěvovatel
Příspěvky: 222
Registrován: 27 čer 2011, 14:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 10

Příspěvek od Hrib »

To jsem si taky myslel, že to bude ten ukostřovací kabel do relé co vede z jednotky.

Ale v testu akčních členů normálně funguje? Tak že je možné, že v testu akčních členů funguje, ale jinak ne? (LOL)

A právě se mi nechce dělat to na vypínač. Chtěl bych, aby to fungovalo samo od sebe
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5052
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Když to tam jde,musí to i vyjít ven. Jestli nevyjde,hledat,kde se to zaseklo.
To je celé. Od PC na tom nic nezměníme.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Hrib
Přispěvovatel
Příspěvky: 222
Registrován: 27 čer 2011, 14:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 10

Příspěvek od Hrib »

Já vím, hledám to denně a už trošku přestávám mít sílu ... Včera jsme dokonce vyměnili ŘJ za jinou s originál softem 038 906 019 KJ..

A první poznatek je, že v té staré svítili furt airbagy, chyba číslo 18263 - datový bus pohonu. V té nové není po chybě ani památek..

A další, že u staré nešlo moc dobře zamykat dálkou, tak si řikám dobrý, asi vymačkanej klíč, koupí se novej.. Ale s tou novou všechno běhá na poprvé a tomu už nerozumím vůbec ..
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“