Vačka BMM - výrobce
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Vačka BMM - výrobce
po měsíci jsme se dostal na strejcovo BMM, vačka a hydra na maděru pomalu kulatý (tak moc jsem to ještě nedělal)
Někdo tam doprasil hydra od INY asi z rotačky,nějaký šály byly origo, nějaký neorigo,záslepky tam jsou, ale ne origo, takže už to někdo zadělával.
Sehnal jsem jetou vačku tady foru, která ale není uplně stopro,tak jí budu vracet.
Jelikož jsem zvyklý dávat starší origo vačky ale na motory s DPF v zásobě žádnou nemám, tak musím pořídit novou.
Ač pln zkušeností, tak s novými vačkami zkušenost nemám.
Mám dát INU nebo kolbena?
Někdo tam doprasil hydra od INY asi z rotačky,nějaký šály byly origo, nějaký neorigo,záslepky tam jsou, ale ne origo, takže už to někdo zadělával.
Sehnal jsem jetou vačku tady foru, která ale není uplně stopro,tak jí budu vracet.
Jelikož jsem zvyklý dávat starší origo vačky ale na motory s DPF v zásobě žádnou nemám, tak musím pořídit novou.
Ač pln zkušeností, tak s novými vačkami zkušenost nemám.
Mám dát INU nebo kolbena?
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Jsem s tím nejel, stačilo mi to slyšet. Ale prý to bylo líný a dunělo to. Tak jsem mu říkal že vačka je na řadě co nejdřív. Dunělo to teda už delší dobu, po tom co se vyměnilo turbo před Vánoci se to začalo ještě horšit. Turbo bylo ve stavu stejný bramboračky jako vačka, z výfuku lítal olej i přes dpfko. Z cooleru vytekl tak litr oleje s lopatkami.
A čemu se divím že dpf ještě žije.
No nakonec kvůli metalíze co je v celým motoru je zbytečný dávat vačku novou, protože tohle se ven nedostane jen tak, tak dám tu lehce chycenou co mi přišla, na palcích jsem srazil ty ostrý hrany a v regálu jsem našel v oleji naložený zánovní hydra z PD z doby kdy jsem ještě měnil díly na svých autech preventivně.
A čemu se divím že dpf ještě žije.
No nakonec kvůli metalíze co je v celým motoru je zbytečný dávat vačku novou, protože tohle se ven nedostane jen tak, tak dám tu lehce chycenou co mi přišla, na palcích jsem srazil ty ostrý hrany a v regálu jsem našel v oleji naložený zánovní hydra z PD z doby kdy jsem ještě měnil díly na svých autech preventivně.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 163
- Registrován: 21 úno 2013, 11:23
Hele to nevím, mi přijde že tam vlítl kus železa z těch otřepů z vačky nebo z nějakýho hydra. Jako když si představím co tam bylo nastrouhanýho železa( možná hrst ze všeho) tak tohle může způsobit asi jen kus něčeho co tam nemělo co dělat. Každopádně v tomhle motoru už se někdo štoural, už byla dole kromě vačky i vana, poctivých 220 tis km, tak kdo ví co s tím před tím bylo.
Jinak auto od včera jezdí jako z praku. Olej vyměněn dvakrát za odpoledne a příští týden radši ještě jednou, protože tý metalízy tam bylo všude dost a pochybuju že se to z toho všechno dostane i teď.
Přemyšleli jste jaký je rozdíl v hydrech pro PD?
Dával jsem starší cca 10 let vymontované a byly to INA F-46516.75
S vačkou co mi přišla poštou bylo F-46516.83 a co bylo v autě nevím, protože na nich bylo jen INA.
Pak jsou ještě F-46516.30 a 31, F-46516.56 a 72 a další čísla.
Abych řekl tak ani nevím jaký dávám když dávám nový ale
asi ty F-46516.83
Existují ještě F-46516.22 a ty mají průměr o půl milimetru větší, asi do aut kde je uložení vylítané, hydra klepou i po výměně a opravuje se na větší rozměr?
Jinak auto od včera jezdí jako z praku. Olej vyměněn dvakrát za odpoledne a příští týden radši ještě jednou, protože tý metalízy tam bylo všude dost a pochybuju že se to z toho všechno dostane i teď.
Přemyšleli jste jaký je rozdíl v hydrech pro PD?
Dával jsem starší cca 10 let vymontované a byly to INA F-46516.75
S vačkou co mi přišla poštou bylo F-46516.83 a co bylo v autě nevím, protože na nich bylo jen INA.
Pak jsou ještě F-46516.30 a 31, F-46516.56 a 72 a další čísla.
Abych řekl tak ani nevím jaký dávám když dávám nový ale
asi ty F-46516.83
Existují ještě F-46516.22 a ty mají průměr o půl milimetru větší, asi do aut kde je uložení vylítané, hydra klepou i po výměně a opravuje se na větší rozměr?
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Tak jsem vyhazoval do železa hydra z BMP který mi přišly i s tou použitou vačkou kterou jsem montoval, a ještě jednou jsem se podíval na ty čísla. A předtím jsem koukal jen na tři a na těch bylo .83. těch údajně pro dpf. Jenže pak jsem zjistil že 4ks jsou .83 a 4ks .75. Motor ze kterýho jsou prý byl origo neotevírany. Tak buď to není pravda nebo to ve vw míchaly jak jim to přišlo pod ruce. Nebo třeba na výfuk 83 a na sání 75.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
čest, tak jsi tu vačku tedy namontoval nebo vyhodil? Jinak tyto díly jsou z auta BMP, které bylo 3 roky staré a mělo najeté 160 tis. km, tak jsem to koupil dovoz německo, poté jsem najel cca dalších 140 tis km a nic se na tom určitě neměnilo …....Biimbo píše:Tak jsem vyhazoval do železa hydra z BMP který mi přišly i s tou použitou vačkou kterou jsem montoval, a ještě jednou jsem se podíval na ty čísla. A předtím jsem koukal jen na tři a na těch bylo .83. těch údajně pro dpf. Jenže pak jsem zjistil že 4ks jsou .83 a 4ks .75. Motor ze kterýho jsou prý byl origo neotevírany. Tak buď to není pravda nebo to ve vw míchaly jak jim to přišlo pod ruce. Nebo třeba na výfuk 83 a na sání 75.
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
YAMAHA YZ 450 F
jo namontoval tu tvojí, nová by neměla cenu do tý metalízy která byla nelepená ve všech hlavách šroubů a prostě všude. Srazill jsem na ní ty mírný otřepy(nebo spíš ostrý hrany) po stranách palce, plocha palců vypadala ještě dobře a dal jí tam. Nový šály,šrouby, hydra co byly k vačce jsem nedal páč byly 4 trochu ojetý, vzpomněl jsem si že mám v regálu někde jedny skladovky z PD co jsem měl kdysi v rotačce asi 80 tis km, označení .75.Jaroušek píše:čest, tak jsi tu vačku tedy namontoval nebo vyhodil? Jinak tyto díly jsou z auta BMP, které bylo 3 roky staré a mělo najeté 160 tis. km, tak jsem to koupil dovoz německo, poté jsem najel cca dalších 140 tis km a nic se na tom určitě neměnilo …....Biimbo píše:Tak jsem vyhazoval do železa hydra z BMP který mi přišly i s tou použitou vačkou kterou jsem montoval, a ještě jednou jsem se podíval na ty čísla. A předtím jsem koukal jen na tři a na těch bylo .83. těch údajně pro dpf. Jenže pak jsem zjistil že 4ks jsou .83 a 4ks .75. Motor ze kterýho jsou prý byl origo neotevírany. Tak buď to není pravda nebo to ve vw míchaly jak jim to přišlo pod ruce. Nebo třeba na výfuk 83 a na sání 75.
Tak třeba ty .83 byly na výfukových ventilech a ty .75 se tehdy dávaly na sání. Nevím. Ty 83 jsou černé, ty 75 jsou stříbrné.
Každopádně na PD se dnes dávají už jen ty .83 ale dostupné jsou někde i 75. A ty se dávaly i do Superbů s BMP. Jen mě překvapila kombinace dvou typů v jednom motoru.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
o.k, já jen upřesnil tu historii motoru, že já na tom nic neměnil ………….Biimbo píše:jo namontoval tu tvojí, nová by neměla cenu do tý metalízy která byla nelepená ve všech hlavách šroubů a prostě všude. Srazill jsem na ní ty mírný otřepy(nebo spíš ostrý hrany) po stranách palce, plocha palců vypadala ještě dobře a dal jí tam. Nový šály,šrouby, hydra co byly k vačce jsem nedal páč byly 4 trochu ojetý, vzpomněl jsem si že mám v regálu někde jedny skladovky z PD co jsem měl kdysi v rotačce asi 80 tis km, označení .75.Jaroušek píše:čest, tak jsi tu vačku tedy namontoval nebo vyhodil? Jinak tyto díly jsou z auta BMP, které bylo 3 roky staré a mělo najeté 160 tis. km, tak jsem to koupil dovoz německo, poté jsem najel cca dalších 140 tis km a nic se na tom určitě neměnilo …....Biimbo píše:Tak jsem vyhazoval do železa hydra z BMP který mi přišly i s tou použitou vačkou kterou jsem montoval, a ještě jednou jsem se podíval na ty čísla. A předtím jsem koukal jen na tři a na těch bylo .83. těch údajně pro dpf. Jenže pak jsem zjistil že 4ks jsou .83 a 4ks .75. Motor ze kterýho jsou prý byl origo neotevírany. Tak buď to není pravda nebo to ve vw míchaly jak jim to přišlo pod ruce. Nebo třeba na výfuk 83 a na sání 75.
Tak třeba ty .83 byly na výfukových ventilech a ty .75 se tehdy dávaly na sání. Nevím. Ty 83 jsou černé, ty 75 jsou stříbrné.
Každopádně na PD se dnes dávají už jen ty .83 ale dostupné jsou někde i 75. A ty se dávaly i do Superbů s BMP. Jen mě překvapila kombinace dvou typů v jednom motoru.
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
YAMAHA YZ 450 F