dějou se ěci pochopitelné i nepohopitelné ale šemu se dá dojít na kloub Regulace plniciho tlaku regulacni mez překročena
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34095
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Takova drobnost kdyz sem tenhle problem s nekym resil rekl mi ze turbo nerado mizky otacky. To vim cetl sem o tom ale taky rikal ze ideal je 4-4,5tis otacek na 3 pak dat 4.je to blbost nebo ne? Ptam se radsi zkušenějších uzivatelu nerad bych auto nebo drahe dily hned nicil. Mel sem sice drive krasnou spotrebu 5.6 ale po vymene oleje se najednou zvedla a mam porad 5.9 ale olejem je to blbost aby to stouplo. Radsi kdyz budu jezdit za tolik nez nicit turbo a dalsi věci. U predchozi oktavky 1.8 20v 92kw sem jezdil za 9.5 tak sem ted na tom porad lip
V podstatě má ten člověk pravdu. V nízkých otáčkách a nízkém zatížení zůstává regulace turbodmychadla skoro ve furt stejné pozici a zbytek se zanáší sazemi. Osobně sice jezdím úsporně, tj. v nízkých otáčkách, ale tu a tam tomu např. na výjezdu z obce nebo při předjíždění dám za uši. Vytočim to prostě do mrtva, klidně až do těch 4500 rpm. Zde regulace proběhne prakticky celej svůj rozsah a usazené saze by měly vylítat. Pokud není špatně ještě něco jinýho, tak by se regulace při takovémto ježdění zadírat neměla.
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5183
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Stačí s tím zavrklat i po městě,zkrátka aby se regulace proběhla. Dobrý je budík tlaku turba,tam je vše vidět,vidím i že momentálně je přituhlo a tak malinko uberu,abych nespadl do nouze.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Najezdil jsem s AFN tímto stylem v kombinovaném režimu asi 80 tkm a problémy s regulací zmizely. Takže asi dálnice potřeba není.rikolami píše:palinator:
Pokud budeš jezdit hodně město nebo na spotřebu a sem tam to vytočíš tak ti to moc nepomůže.
Je potřeba jezdit aspoň střední vzdálenosti a sem tam na dálnici,kde se ty saze pořádně vypálí.
Nejsem si jist jestli má turbo s motorem AFN naklápěcí lopatky.
Každopádně z vlastní zkušenosti,mám golf 96kw ASZ.
Jezdil jsem střední vzdálenosti,po změně zaměstnání jsem jezdil hodně město a krátké tratě,občas něco delšího.No a velice rychle se to zasralo.
Udělal jsem repas a za rok to bylo to samé.Přitom jsem o problému už věděl a taky jsem tomu naložil plnej kotel kde jsem mohl a nepomohlo to.
V okolí znám další dva lidi,kteří měli stejný motor a měli ty samé problémy.
Teď mám klid,jezdím střední vzdálenosti i dálnice občas.
Problém je v tom,že to krátkodobé protáhnutí nestačí,je potřeba to protáhnout na delší vzdálenosti ať se vypálí ty saze.
Každopádně z vlastní zkušenosti,mám golf 96kw ASZ.
Jezdil jsem střední vzdálenosti,po změně zaměstnání jsem jezdil hodně město a krátké tratě,občas něco delšího.No a velice rychle se to zasralo.
Udělal jsem repas a za rok to bylo to samé.Přitom jsem o problému už věděl a taky jsem tomu naložil plnej kotel kde jsem mohl a nepomohlo to.
V okolí znám další dva lidi,kteří měli stejný motor a měli ty samé problémy.
Teď mám klid,jezdím střední vzdálenosti i dálnice občas.
Problém je v tom,že to krátkodobé protáhnutí nestačí,je potřeba to protáhnout na delší vzdálenosti ať se vypálí ty saze.
Ono ak máš dobré trysky tak kľudne ani nemusíš jazdiť dlhśie trasy ale stači že vstreky horšie prášia a napríklad máš EGR OFF a problém je na svete.
ja som napríklad mal s tým problém na ASV, že pridierala regulácia. kvôli jednému problému som dal iné vstreky a po asi 3000km sa turbo samé rozchodilo, teraz chodí úplne krásne a to som do toho vôbec nešahal. Stačilo iné vstreky, upravený soft tak, že auto malo viac vzduchu a vypálilo sa to samé
ja som napríklad mal s tým problém na ASV, že pridierala regulácia. kvôli jednému problému som dal iné vstreky a po asi 3000km sa turbo samé rozchodilo, teraz chodí úplne krásne a to som do toho vôbec nešahal. Stačilo iné vstreky, upravený soft tak, že auto malo viac vzduchu a vypálilo sa to samé
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Samozřejmě že AFN má naklápěcí lopatky, ale ještě původní, 8 lopatkové provedení (turbo VNT15). Nejsem si jist, jestli toto turbo není na zanášení méně náchylné, než GT1749V(VA/VB).rikolami píše:Nejsem si jist jestli má turbo s motorem AFN naklápěcí lopatky.
Každopádně z vlastní zkušenosti,mám golf 96kw ASZ.
Jezdil jsem střední vzdálenosti,po změně zaměstnání jsem jezdil hodně město a krátké tratě,občas něco delšího.No a velice rychle se to zasralo.
Udělal jsem repas a za rok to bylo to samé.Přitom jsem o problému už věděl a taky jsem tomu naložil plnej kotel kde jsem mohl a nepomohlo to.
V okolí znám další dva lidi,kteří měli stejný motor a měli ty samé problémy.
Teď mám klid,jezdím střední vzdálenosti i dálnice občas.
Problém je v tom,že to krátkodobé protáhnutí nestačí,je potřeba to protáhnout na delší vzdálenosti ať se vypálí ty saze.
když čistím regulaci, rovnou ji podkládám a žádný pavouky není potřeba vyhánět, když už to začne váznout, možná se to na chvíli spraví jak se udělá teplo, ale přijde ochlazení a je to zpět, vždycky na konci roku jak se ochladí, pravidelně se zvyšuje nárůst aut se zatuhlou regulací
, neřešil bych žádný čističe, ale nechat to rovnou vyčistit, nebo to dát opravit někam, kde dovedou závadu identifikovat a opravit to co je potřeba 
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34095
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
[quote="Huml"]když čistím regulaci, rovnou ji podkládám a žádný pavouky není potřeba vyhánět, když už to začne váznout, možná se to na chvíli spraví jak se udělá teplo, ale přijde ochlazení a je to zpět, vždycky na konci roku jak se ochladí, pravidelně se zvyšuje nárůst aut se zatuhlou regulací
, neřešil bych žádný čističe, ale nechat to rovnou vyčistit, nebo to dát opravit někam, kde dovedou závadu identifikovat a opravit to co je potřeba
[/quote
milane jsem spíš šarlatán a co ke mně jezdí bez vifu nejezdí, každému tluču do hlavy EO optimal i lepší nafta + vif, turba nečistíme a pokud se sekají deme po N75 a vítězíme, samozřejmě obrazně řečeno stát se může kdykoliv cokoliv a to co platí dnes může být opakem zítřka
turbo jsem nečistil snad 6 let, problém byl okolo toho
milane jsem spíš šarlatán a co ke mně jezdí bez vifu nejezdí, každému tluču do hlavy EO optimal i lepší nafta + vif, turba nečistíme a pokud se sekají deme po N75 a vítězíme, samozřejmě obrazně řečeno stát se může kdykoliv cokoliv a to co platí dnes může být opakem zítřka
no já mám zkušenost jinou, na 99% lopatky, někdy se stane, že když to loguju, tak na začátku přefukuje, ale jak se tomu dává, tak se to pustí, ale když to pak vytáhnu, stejně to drhne, když to opravím, je s tím pokoj a není potřeba se nějak snažit to zvlášť prohánět, N75 jsem vyměnil za celou dobu snad jen 3, myslím tím ty podtlakový, ty z obtoků se sraly docela dost, zato turb jsem vyčistil určitě víc jak stovku