

Moderátoři: šulda, Moderátoři
Najezdil jsem s AFN tímto stylem v kombinovaném režimu asi 80 tkm a problémy s regulací zmizely. Takže asi dálnice potřeba není.rikolami píše:palinator:
Pokud budeš jezdit hodně město nebo na spotřebu a sem tam to vytočíš tak ti to moc nepomůže.
Je potřeba jezdit aspoň střední vzdálenosti a sem tam na dálnici,kde se ty saze pořádně vypálí.
Samozřejmě že AFN má naklápěcí lopatky, ale ještě původní, 8 lopatkové provedení (turbo VNT15). Nejsem si jist, jestli toto turbo není na zanášení méně náchylné, než GT1749V(VA/VB).rikolami píše:Nejsem si jist jestli má turbo s motorem AFN naklápěcí lopatky.
Každopádně z vlastní zkušenosti,mám golf 96kw ASZ.
Jezdil jsem střední vzdálenosti,po změně zaměstnání jsem jezdil hodně město a krátké tratě,občas něco delšího.No a velice rychle se to zasralo.
Udělal jsem repas a za rok to bylo to samé.Přitom jsem o problému už věděl a taky jsem tomu naložil plnej kotel kde jsem mohl a nepomohlo to.
V okolí znám další dva lidi,kteří měli stejný motor a měli ty samé problémy.
Teď mám klid,jezdím střední vzdálenosti i dálnice občas.
Problém je v tom,že to krátkodobé protáhnutí nestačí,je potřeba to protáhnout na delší vzdálenosti ať se vypálí ty saze.