Hydrolůžka
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Můžu se zeptat, jakou konkrétně úpravu jsi dělal? Díky.petr.gr píše:Po mé úpravě je motor měkčeji uložen než u původního origo uložení. Všechno se dá udělat jinak. Jen se nesmí nikdo bát.
Jinak já mám taky zkušenost, že cokoliv jinýho než origo, je zaručený zdroj vibrací. To už raději starší origo (jetý), než nový febi

Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Dotaz pro "petr.gr."
Mám stejný problém s Passatem B5.5 PD motor AWF .
Po výměně hydrolůžek - najeto cca 350000km - značné vibrace motoru nejen při volnoběhu ale i v otáčkách cca 1600 - 2000. Nově použity hydrolůžka Lemforder !
Můžeš sdělit, jakou konkrétní úpravu jsi udělal pro změkčení vlastního hydrolůžku ?
Mám stejný problém s Passatem B5.5 PD motor AWF .
Po výměně hydrolůžek - najeto cca 350000km - značné vibrace motoru nejen při volnoběhu ale i v otáčkách cca 1600 - 2000. Nově použity hydrolůžka Lemforder !
Můžeš sdělit, jakou konkrétní úpravu jsi udělal pro změkčení vlastního hydrolůžku ?
Pašík
Koupil jsem luzko od Swag, udelal shora dovnitr rezy nozem na koberce, az zacal stred byt mekky. Nektere silentbloky motoru take nemaji pevny cely obvod ale jen cast. Tim silentblok muze chodit do. Na tomto foru jsem pak cetl zvasty znalcu...... Je to 3 roky, zadne vibrace a za par Kc. Vytece z nich olej, tak se nedivte. Cena orig. 3500, nahrada za ccs. 300,- plus par minut prace.Pšenička píše:Dotaz pro "petr.gr."
Mám stejný problém s Passatem B5.5 PD motor AWF .
Po výměně hydrolůžek - najeto cca 350000km - značné vibrace motoru nejen při volnoběhu ale i v otáčkách cca 1600 - 2000. Nově použity hydrolůžka Lemforder !
Můžeš sdělit, jakou konkrétní úpravu jsi udělal pro změkčení vlastního hydrolůžku ?
Při běhu naprázdno působí tlak, který se vytváří vibracemi motoru v kapalině horní komory, pouze na pryžovou membránu. Ta se deformuje a tlumí vibrace. Vzduch z komor uniká otevřeným elektromagnetickým ventilem. Za jízdy je elektromagnetický ventil uzavřen a tlak kapaliny působí přes škrtící trysku ve spojovacím kanálu v dolní komoře na pryžový měch, který se deformuje a omezuje tak vibrace.

