Hydrolůžka

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
uiqjirka
Aktivista
Příspěvky: 1293
Registrován: 29 úno 2008, 16:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od uiqjirka »

Zadne upravy, origo a je klid.
petr.gr
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 28 říj 2016, 17:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od petr.gr »

Kdyby to tak platilo, nikdo by nehledal důvod, proč drnčí palubka na volnoběh !
Uživatelský avatar
uiqjirka
Aktivista
Příspěvky: 1293
Registrován: 29 úno 2008, 16:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od uiqjirka »

S origo luzkama me palubka na volnobeh nedrnci, ani se starymi, ani s novymi.Problem hledej jinde.
petr.gr
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 28 říj 2016, 17:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od petr.gr »

Někde se to psalo, že je špatně vyřešená palubka, což se pak řešilo změnou uchycení. Nicméně teď už to nedělá nic, motor PD 96 kW přede jak benzín. Mě to vyhovuje. Už bych tam origo nedal ani omylem, tím spíše že mám min. 4000 Kč ušetřeny.
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

petr.gr píše:Po mé úpravě je motor měkčeji uložen než u původního origo uložení. Všechno se dá udělat jinak. Jen se nesmí nikdo bát.
Můžu se zeptat, jakou konkrétně úpravu jsi dělal? Díky.

Jinak já mám taky zkušenost, že cokoliv jinýho než origo, je zaručený zdroj vibrací. To už raději starší origo (jetý), než nový febi :)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Pšenička
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 27 bře 2019, 09:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 7

Příspěvek od Pšenička »

Dotaz pro "petr.gr."
Mám stejný problém s Passatem B5.5 PD motor AWF .
Po výměně hydrolůžek - najeto cca 350000km - značné vibrace motoru nejen při volnoběhu ale i v otáčkách cca 1600 - 2000. Nově použity hydrolůžka Lemforder !
Můžeš sdělit, jakou konkrétní úpravu jsi udělal pro změkčení vlastního hydrolůžku ?
Pašík
petr.gr
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 28 říj 2016, 17:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od petr.gr »

Pšenička píše:Dotaz pro "petr.gr."
Mám stejný problém s Passatem B5.5 PD motor AWF .
Po výměně hydrolůžek - najeto cca 350000km - značné vibrace motoru nejen při volnoběhu ale i v otáčkách cca 1600 - 2000. Nově použity hydrolůžka Lemforder !
Můžeš sdělit, jakou konkrétní úpravu jsi udělal pro změkčení vlastního hydrolůžku ?
Koupil jsem luzko od Swag, udelal shora dovnitr rezy nozem na koberce, az zacal stred byt mekky. Nektere silentbloky motoru take nemaji pevny cely obvod ale jen cast. Tim silentblok muze chodit do. Na tomto foru jsem pak cetl zvasty znalcu...... Je to 3 roky, zadne vibrace a za par Kc. Vytece z nich olej, tak se nedivte. Cena orig. 3500, nahrada za ccs. 300,- plus par minut prace.
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3717
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

A k čemu jsou na některých silentech na B5 štekry? Nebo alespoň mi něco říká že jsem viděl jak k nim vedou dráty
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
petr.gr
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 28 říj 2016, 17:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od petr.gr »

To jsou cidla. Ted nevim, jak se daji vypnout a silentblok pouzit jakykoliv jiny.
pavlin2
Přispěvovatel
Příspěvky: 456
Registrován: 25 led 2014, 10:53
Odpovědi: 0
Bydliště: BCE

Příspěvek od pavlin2 »

Petře, neměl bys prosím náhodou fotku toho jak jsi to prořezal?
petr.gr
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 28 říj 2016, 17:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od petr.gr »

Řez shora dovnitř, v zeslabené části z obou stran.Obrázek
pavlin2
Přispěvovatel
Příspěvky: 456
Registrován: 25 led 2014, 10:53
Odpovědi: 0
Bydliště: BCE

Příspěvek od pavlin2 »

Díky!
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3717
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

petr.gr píše:To jsou cidla. Ted nevim, jak se daji vypnout a silentblok pouzit jakykoliv jiny.
Dobrá a na co tam teda jsou? Čidla.na silentbloku
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
petr.gr
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 28 říj 2016, 17:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od petr.gr »

Ja je na Superbu nemel, takze fakt nevim.
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14432
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Při běhu naprázdno působí tlak, který se vytváří vibracemi motoru v kapalině horní komory, pouze na pryžovou membránu. Ta se deformuje a tlumí vibrace. Vzduch z komor uniká otevřeným elektromagnetickým ventilem. Za jízdy je elektromagnetický ventil uzavřen a tlak kapaliny působí přes škrtící trysku ve spojovacím kanálu v dolní komoře na pryžový měch, který se deformuje a omezuje tak vibrace.

Obrázek
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“