Alhambra ASZ vstřiky KO ?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Paulie TDi
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Registrován: 27 led 2014, 10:49
Odpovědi: 0
Bydliště: Semechnice

Alhambra ASZ vstřiky KO ?

Příspěvek od Paulie TDi »

Ahoj, přivezli jsme včera 2003 Alhambru ASZ 96kw.

Při koupi prohlídka, vše ok, běžel normálně, ani při zátěži nezahulil černě.

Cesta domů cca 200km v pořádku , po ohřátí cca 140-160 po dálnici , pak klasika 100 - 110 okresky. Žádný vady

Prostě vše tak jako cajk.

Dneska sednu do studenýho auta , nastartuju a takovej divnej zvuk od motoru , prostě nešel čistě (jak kdyby mlátil , podfukoval vstřik)

Tak jsem to hodil na diagnostiku a za studena první vstřik 1,4mg druhej -0,4mg třetí 1,2mg a poslední 2,99mg. (+- nepamatuju si to přesně)

a diagnostika napsala chybu : 16688 vynechaní zapalovaní 4 válce.

Dělá to bordel jen na volnoběh , jinak auto jeden pořád stejně nehulí

V pondělí to chci dát do servisu.

Prodávájící s tím samozřejmě nechce nic mít... já to tak trochu chápu , je to starý podělat se může kde co...

Jen mě zajímá neřešil někdo něco podobnýho a jen na co se mám připravit..

Díky
ex.Audi A4 Avant B5 1,9TDi AFN
ex.Škoda Octavia Combi 1,9TDi ASV 2001
ex. VW Passat B5.5 1,9TDI AVF + chip 2003
ex.VW Passat Variant 3C 2,0TDI BMP + chip 2007
VW Passat Variant B5 AFN
Octavia 1,9TDI ALH 66kw 2003
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14435
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Prvotně bych napružil kontakty u konektoru vstřikovače na 4tém válci, pokud to nepomůže, přetěsnit vstřikovač č. 4, eventuelně ho přehodit s č. 3 mezi sebou aby se poznalo jestli je chyba v něm nebo jinde.
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7564
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

presne tak. vstrik sam o sobe moc casto vadny neni.
napruzit kontakty a nebo dat nove vedeni ke vstrikum
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3730
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

No prvně bych to prodejci omlátil o hlavu. Ty dovezeš auto domu a ráno to nejede.... To by musela být sakra zajímavá cena. Když jsi to bral u něj tak už byl motor teplý viď? Jinak aji omrknout vačku aby nebyla ometená a hlavně díru na vstřik jestli není moc vyčvachtaná.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Uživatelský avatar
Paulie TDi
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Registrován: 27 led 2014, 10:49
Odpovědi: 0
Bydliště: Semechnice

Příspěvek od Paulie TDi »

Tomas.cz : Moc děkuji za rychlou odpověď .

Ty kontakty zkusím napružit ještě dnes a třeba to pomůže.

Až budu vědět řešení postnu ho sem i pro ostatní.
ex.Audi A4 Avant B5 1,9TDi AFN
ex.Škoda Octavia Combi 1,9TDi ASV 2001
ex. VW Passat B5.5 1,9TDI AVF + chip 2003
ex.VW Passat Variant 3C 2,0TDI BMP + chip 2007
VW Passat Variant B5 AFN
Octavia 1,9TDI ALH 66kw 2003
Uživatelský avatar
Paulie TDi
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Registrován: 27 led 2014, 10:49
Odpovědi: 0
Bydliště: Semechnice

Příspěvek od Paulie TDi »

Tomas6 píše:No prvně bych to prodejci omlátil o hlavu. Ty dovezeš auto domu a ráno to nejede.... To by musela být sakra zajímavá cena. Když jsi to bral u něj tak už byl motor teplý viď? Jinak aji omrknout vačku aby nebyla ometená a hlavně díru na vstřik jestli není moc vyčvachtaná.
Byl to starší pán , měl to jen na dovolenou, nechci ho bránit , ale podle mě blbá shoda náhod.... jinak, no to víš že jsem byl nasranej.

Ale auto startoval studený , nezakouřilo nic a na brnknutí chytla, tam běžela normálně, testovací jízda taky ok.

Stála 70 i se zimním obutím... 2003 ,na budíkách 227xxxkm, doložený rozvody před 4ma tisícema,repas turba od Janouška v Prosinci,ale hlavně neshnilá(to mě zlákalo) , taková ta střední výbava (parkováky , otočný přední sedačky,esp, malá navigace,výhřejvaný okna obě , zadní elektrický,dvouzonovej klimatronik...)

Doufám , že to nebude nic extra v pí*i ... ale postavil se k tomu lehce čelem, pošle 5 tisic zpátky jako drobnou kompenzaciObrázek
Obrázek
Obrázek
ex.Audi A4 Avant B5 1,9TDi AFN
ex.Škoda Octavia Combi 1,9TDi ASV 2001
ex. VW Passat B5.5 1,9TDI AVF + chip 2003
ex.VW Passat Variant 3C 2,0TDI BMP + chip 2007
VW Passat Variant B5 AFN
Octavia 1,9TDI ALH 66kw 2003
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14435
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Tak od pohledu vypadá ok, hlavně že není koroze, to je pak naprd, o tom vím své, jinak ta klima dozadu umí pozlobit únikama, auto podle obrázku není ani kleklé v pérech, tak snad bude problém jen v kontaktu a může auto vyrazit na silnice
:)
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

Zdravá kastle je základ a když je i nějaká výbava je to jen plus. Motor se vždy nějak vyřeší.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
auto-point
Přispěvovatel
Příspěvky: 345
Registrován: 06 kvě 2010, 17:09
Odpovědi: 0

Příspěvek od auto-point »

Ta korekce na čtyřce 2,99 je problém. Řekl bych, že ti napruzeni nepomůže.
Tom.s
Přispěvovatel
Příspěvky: 711
Registrován: 20 srp 2008, 17:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzen

Příspěvek od Tom.s »

Napružení nepomůže, ale můžeš udělat jako prevenci, měl jsem tu auto co mělo stejné příznaky, podfukuje ti vstřik, u aut s větším najezdem a vymačkanou hlavou se trochu vykloní vstřik a podfukuje, za jízdy nepoznáš na volnoběh zakopavá, až vyndáš vstřik prohlídni podložku a pochopíš
Uživatelský avatar
Paulie TDi
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Registrován: 27 led 2014, 10:49
Odpovědi: 0
Bydliště: Semechnice

Příspěvek od Paulie TDi »

Jasný takže koupit novou sadu na přetěsnění vstřikovače.

Sada je kolem 300,- koukal jsem jak se to dělá a problém by to být neměl.

Potřeboval bych s tím zajet cca 30km tam a 30km zpět na evidenční kontrolu, můžu abych to nějak nezničil?

Díky
ex.Audi A4 Avant B5 1,9TDi AFN
ex.Škoda Octavia Combi 1,9TDi ASV 2001
ex. VW Passat B5.5 1,9TDI AVF + chip 2003
ex.VW Passat Variant 3C 2,0TDI BMP + chip 2007
VW Passat Variant B5 AFN
Octavia 1,9TDI ALH 66kw 2003
Tom.s
Přispěvovatel
Příspěvky: 711
Registrován: 20 srp 2008, 17:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzen

Příspěvek od Tom.s »

nic se nestane
Uživatelský avatar
Paulie TDi
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Registrován: 27 led 2014, 10:49
Odpovědi: 0
Bydliště: Semechnice

Příspěvek od Paulie TDi »

Tak poznatek napružili jsme kontakty na vstřikovačích a dělá to už opravdu jen nepatrně.

Zítra příjde sada na přetěsnění vstřikovače tak snad se podařú
ex.Audi A4 Avant B5 1,9TDi AFN
ex.Škoda Octavia Combi 1,9TDi ASV 2001
ex. VW Passat B5.5 1,9TDI AVF + chip 2003
ex.VW Passat Variant 3C 2,0TDI BMP + chip 2007
VW Passat Variant B5 AFN
Octavia 1,9TDI ALH 66kw 2003
auto-point
Přispěvovatel
Příspěvky: 345
Registrován: 06 kvě 2010, 17:09
Odpovědi: 0

Příspěvek od auto-point »

Objednej si sadu včetně šroubu, měním ho vždy.
Uživatelský avatar
Paulie TDi
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Registrován: 27 led 2014, 10:49
Odpovědi: 0
Bydliště: Semechnice

Příspěvek od Paulie TDi »

Tak auto se nechalo odvést do servisu.

Až budu vědět co tomu bylo dám vědět.
ex.Audi A4 Avant B5 1,9TDi AFN
ex.Škoda Octavia Combi 1,9TDi ASV 2001
ex. VW Passat B5.5 1,9TDI AVF + chip 2003
ex.VW Passat Variant 3C 2,0TDI BMP + chip 2007
VW Passat Variant B5 AFN
Octavia 1,9TDI ALH 66kw 2003
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“