Fabia II - spínačka?

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1776
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Fabia II - spínačka?

Příspěvek od Marek001 »

Zavolali ma k jednej FII, pri pokuse o štart je auto mŕtve, akurát sem-tam prebliknú kontrolky na prístrojovke a hneď zhasnú (skúšal som vaklať s kľúčom vo vložke ale nemá to súvis, je to skôr náhodné). Odchádzali na Fábiách elektrické časti spínačiek a treba sa zamerať na ňu alebo bude zrada inde? Spínačky som menil párkrát na Octavii II ale tam bol vždy problém skôr v mechanickej časti, ale táto sa zdá byť mechanicky v poriadku. Ak má niekto skúsenosť vopred dík.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Prohlédl bych ukostření motor-kastle atd.
nepropadat panice...
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1776
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

To som pozeral ako prvé aj kontakty na baterke a pod. ale vyzerá byť OK.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

A když bys zapnul klíček a nakrátko zastartoval startérem -ručně, tak to zatočí a chytne?
nepropadat panice...
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1776
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

No vyskúšať to môžem, ale pochybujem lebo všetko vyzerá že je bez 15ky napájania. Dostanem sa k tomu až v pondelok, ale asi najskôr pomerám tú spínačku a uvidím.
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1776
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

Tak v tomto prípade som bol zavedený na falošnú stopu, spínačka je OK akurát bola vybitá baterka. Hlavne že som sa hneď po príchode pýtal či majú dobrú baterku a odpoveď bola ano, že je úplne nová a nabitá. Horšia vec je že to nemá tlaky, v pamäti snímač vačky a vyzerá to na skočený rozvod… Je to 1.2TSI.
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Tu baterku tutově vymlátili, když to opakovaně zkoušeli nastartovat, v motoru bude pěkný cirkus ...
Opět potvrzení, že se nesmí věřit podávaným informacím, baterka se musí měřit, i kdyby zrovna sjela z linky.
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1776
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

No rozmýšlam či do toho vôbec ísť, vraj ešte predtým než to zdochlo tak svietilo mazanie… Trochu sa obávam že spraviť len hlavu bude v tomto prípade málo.
S tým overovaním informácií súhlas, hlavne v prípade keď niekto tvrdí že niečo je isto vymenené a tam chyba určite nebude :)
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Nevím, ale tohle bude mazec, s tím jezdili do poslední chvíle až to uplně umořili, já by na to neměl nervy se s někým pak dohadovat.
Už jen ta komunikace co tu popisuješ ukazuje, že by to s nimi nebylo jednoduché ;)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

:D Je to trochu úsměvné..někdy mi připadá, že se opravy aut posunují někam k aplikacím v chytrém telefonu...Proč si někdo nepoloží otázku, proč auto nejede..Už tohle je problém ..Začnou se tahat dráty a tabulky a čísla na notebooku lítají jako splašené a dotyčný kroutí hlavou...Kapota je zavřena, v ruce je jen klíček a drát z nitra přístrojovky , popřípadě z jiných zákoutí..A tak se čeká až se soustava spojí, chvilku to trvá, pak se zjistí, že je špatné zadání, špatný rok výroby nebo jiný nedostatek, nebo je systém neaktualizovaný /třeba nezaplacený poplatek/, tak se volá kolegovi, hele nemáš...kdovíco , ten pak přijede a zjistí se, že se spojí, motor se ale netočí nebo sotva točí a vlastně ani nechytne,ale různé nesrovnalosti a závady uloženy jsou,což je samozřejmě logické a každé auto nějakou tu závadu má...Tak se řeší závady, co to asi může být, kolik to stojí a pod. A nakonec se koukne na palivoměr, nebo se zjistí, že pohasínají kontrolky , popřípadě že motor se točí nějak podezřele rychle....A ono nakonec to nemá palivo, vadnou baterii nebo je to potkané...Sláva... :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4625
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

"Blondýna jede po poušti ve Š120 a najednou jí to přestane jet. Tak otevře přední kapotu a zděsí se: Jé,já ztratila motor.
Jede okolo druhá blondýna v Š120,ta u ní zastaví a po chvilce rozhovoru otevře zadní kapotu,že má v kufru náhradní".
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“