Škoda octavia 1 - zvláštny problém s trasenim

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Glasto
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 07 říj 2014, 14:46

Škoda octavia 1 - zvláštny problém s trasenim

Příspěvek od Glasto »

Snáď niekto bude vedieť pomôcť 😊
O1 1.9tdi 66kw AGR
Keď nastartujem a motor je studený zhruba po 20s začne motorom triast skôr kopance ako vibrácie, cítiť to na sedadle . Pozeral som cez pc volnobeh skáče od 880 po 920 tak isto aj dávka paliva skáče od 3.4 po 5.4 mg . Vstreky majú dobre hodnoty .
Keď sa auto zohreje na 90° kopance prestanú volnobeh drží 903 a tak isto dávka drží 3.6 mg .
Auto nemá žiaden problém výkon ma ,štarty dobre .
Pozorujem to asi mesiac a stále je to rovnaké.
Nejaké rady nápady? Budem vďačný.
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32868
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

padá ti nafta do čerpadla de bublifuk a motor se třepe, vstreky majú dobré hodnoty, to jak poznáš na vstřikách máš nějaké snímače, nebo že by agr měl snímač úhlového zrychlení :?
Pepíček
Přispěvovatel
Příspěvky: 848
Registrován: 01 dub 2016, 20:51
Bydliště: Posázaví

Příspěvek od Pepíček »

Rady a nápady.No to může bejt triviální záležitost, jako ucpanej koš v nádrži, špatnej ventilek na palivovym filtru, netěsný přepady nebo "těžší" případy, jako špatný vstřiky nebo se ti zavzdušňuje čerpadlo opotřebovanym guferem a pouzdrem v čerpadle na hřídeli.Tu poslední možnost většina mechaniků podceňuje, protože se musí čerpadlo vyndat a nechat opravit.Někdy pomůže vyměnit jen gufero(uděláte na ponku doma), pokud hřídel nelítá jak čamrda.
Takže pokud už nevíte kudy kam a nemůžete přijít na to kudy se tam dostává vzduch, jděte po guferu na čerpadle.
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
Glasto
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 07 říj 2014, 14:46

Příspěvek od Glasto »

Vstreky súdim len podľa hodnot cez vag .
A prečo tento problém nerobí aj keď sa motor zohreje?
Vtedy už nejdú bublinky do čerpadla?
Pepíček
Přispěvovatel
Příspěvky: 848
Registrován: 01 dub 2016, 20:51
Bydliště: Posázaví

Příspěvek od Pepíček »

Asi jdou, ale rozptýlej se v naftě a motor jde dobře.
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
Glasto
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 07 říj 2014, 14:46

Příspěvek od Glasto »

Čiže mám začať výmenou tcka?
Netesne prepady myslíš hadicky od vstreku ku vstreku?
Pepíček
Přispěvovatel
Příspěvky: 848
Registrován: 01 dub 2016, 20:51
Bydliště: Posázaví

Příspěvek od Pepíček »

Ano, tím začni.Pokud to nepomůže, tak ještě ten ventilek na filtru.Čerpadlo nech až nakonec, protože je to nejsložitější oprava.Tak bych to teda udělal já ;)
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
Glasto
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 07 říj 2014, 14:46

Příspěvek od Glasto »

Aký ventil na filtri ?
jofa
Přispěvovatel
Příspěvky: 699
Registrován: 21 led 2016, 17:26
Bydliště: Senica

Příspěvek od jofa »

Glasto píše:Aký ventil na filtri ?
Termoventil na palivovom filtri, ide donho jedna hadicka a takisto jedna von, je to vlastne plast a ked menis filter tak ho vsuvas do filtru ako celok aj s tymi hadickami... Len gumicky sa tam menia standardne
Glasto
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 07 říj 2014, 14:46

Příspěvek od Glasto »

Skúšal už niekto ten ventil obísť?
Zeby sa kúpil filter bez otvoru na tcko .
Tcko by sa vyhodilo a prepojilo napriamo ?
Uživatelský avatar
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4323
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

Je fakt, že u rotačky se hodnotama ve skupině 013 řídit nemůžeš...klidně může haprovat za studena vstřik...ty bublinky se dají zjistit průhlednou hadičkou...vyměň tu stávající černou za průhlednou a po startu sleduj. Ale obvykle pokud to přivzdušňuje, tak spíš dlouho startuje, než chytne...
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2015 + Škoda Fabia 1,2 12V BME, rv 2006...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
Glasto
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 07 říj 2014, 14:46

Příspěvek od Glasto »

Tak ako potom zistiť vstreky či sú ok ?
Hodnoty za studena a tepla podľa vag sú ok .
Štarty tiež dobre aj keď 3dni postoji auto .
Priehľadnu hadicku mam a bublinky cez hadicku išli stále.
Divne my je hlavne to že za tepla niesu vôbec žiadne problémi.
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4643
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Velmi podobně se chová i dvouhmota na odchodu ale to asi nebude ten problém.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

hoď sa cez diagnostiku do 01 motor / 03 akčné členy a spusti hneď prvý test, je to test predsuvníka na čerpadle, hneď ako to pustíš sa vypni z akčných členov, choď to bloku hodnôt 08 - daj skupinu 04 a sleduj v 3 kolonke ako sa hýbe predvstrek, daj vedieť ako sa ti to hýbalo
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32868
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

OťasTDi píše:Je fakt, že u rotačky se hodnotama ve skupině 013 řídit nemůžeš...klidně může haprovat za studena vstřik...ty bublinky se dají zjistit průhlednou hadičkou...vyměň tu stávající černou za průhlednou a po startu sleduj. Ale obvykle pokud to přivzdušňuje, tak spíš dlouho startuje, než chytne...
de i stříhnout hadička a dát tam malý průhledný filtřík
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“