Volnoběh po startu 2.2 D4-D
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Volnoběh po startu 2.2 D4-D
Toyota 2.2 D4-D 100kw rok 2006 studený start chytne a zhasne nebo když nezhasne tak klepe na volnoběh snad max 500ot.posledni dobou mu to dělá prý už i teplý
Výkon,spotřeba vše OK,zadny cukání,nic,jen v tahu chvíli černé zahuli tak 2-3sec. a pak prestane
Co by to mohlo dělat? Diag možnost jen Delphi..
Napadá mě nekterej vstřik na odchodu už
Najetý 230tis.
Diky[/quote]
Výkon,spotřeba vše OK,zadny cukání,nic,jen v tahu chvíli černé zahuli tak 2-3sec. a pak prestane
Co by to mohlo dělat? Diag možnost jen Delphi..
Napadá mě nekterej vstřik na odchodu už
Najetý 230tis.
Diky[/quote]
Ja tiez riesim V8 210kW, momentalne cakam az sa dostane na zdvihak
Staci ti MiniVCI a Techstream, musi urobit logy, strielanie od pasu je k nicomu
Priznaky sice nasvedcuju na egr ale.....
Ak namerias ze ti taha malo z atmosfery vzduchu moze byt egr, ale ak si potiahne to co ma tak to nie je egr
Dal som sem aj nejake tabulky z merani pohladaj
Mne to na volnobeh bezi, bezna jazda bez dymenia ale pri pridani trochu zadymi /nie kachle/
Zistil som, ze do 165kpa udrzi tlak a vzduch neunika ale potom sa cosi "otvori" a chyba 10% vzduchu /nedostane sa do motora ale prejde cez MAF /
Toyota ma egr riadene DC motorcekom s potenciometrom takze hned vidis cez diag ci sa hybe ako ma, da sa hybat pri nebeziacom motore
Staci ti MiniVCI a Techstream, musi urobit logy, strielanie od pasu je k nicomu
Priznaky sice nasvedcuju na egr ale.....
Ak namerias ze ti taha malo z atmosfery vzduchu moze byt egr, ale ak si potiahne to co ma tak to nie je egr
Dal som sem aj nejake tabulky z merani pohladaj
Mne to na volnobeh bezi, bezna jazda bez dymenia ale pri pridani trochu zadymi /nie kachle/
Zistil som, ze do 165kpa udrzi tlak a vzduch neunika ale potom sa cosi "otvori" a chyba 10% vzduchu /nedostane sa do motora ale prejde cez MAF /
Toyota ma egr riadene DC motorcekom s potenciometrom takze hned vidis cez diag ci sa hybe ako ma, da sa hybat pri nebeziacom motore
Octavia 1 Elegance rv2003 ASZ TDI PD 96kW M6 96500km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
Neber to prilis osobne, mozno nemas moznost diag, ale toto je typicky priklad vymienacstva...roman1648 píše:vyměnil jsem paliváč, byl uvnitř černej jak bota, od tý doby to neudělalo, uvidí se až se ochladí no
ten egr nestojí žádnou raketu, zkusil bych ho vyčistit, nikdo na to určitě nikdy nekoukal a kdyžtak by se vyměnil
Ako moze palivovy filter sposobit dymenie?
Octavia 1 Elegance rv2003 ASZ TDI PD 96kW M6 96500km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
opakujem, nechcem sa Ta nijako dotknut, skoda ze nemas diagroman1648 píše:No,díky za postřehy,nemyslel jsem že palivac má vliv na kouření,tak blbej opravdu nejsem...
Ano diag mám možnost jen Wurth nebo Delphi což je bida
ja som takmer uplne "novy" v tejto oblasti a sestra ma problem s LC200 tak som sa trosku do toho "zazral" aby som pochopil ze co sa deje
mame sice mechanika co meni olej a ine veci ale rovno povedal ze na toto sa nechyta
sice poniektori sa "tu i tam" snazia "znevazovat" moje usilie ale dnes mam v tom omnoho jasnejsie ako 99% chytrakov co si chcu robit posmech
sam som bol prekvapeny ze ako presne sedia udaje zo snimacov, jednoducho povedane, to co vidi MAF ze prislo, to musi videt aj MAP
toto je prepocitatelne a niektore motory pouzivaju na riadenie iba MAP, to sa deje aj v pripade nudze ked zlyha evidentne MAF -> prejde sa na riadenie pomocou MAP aj ked nie je take presne
zachytil som, ze poniektori tu tomu skutocne rozumeje pretoze pri podozreni ze EGR je mrtvy "ze sa ma sledovat co robi MAF"
mojimi slovami povedane: kedze je vzdy vo vyfuku poooodstatne vyssi tlak ako to co vyrobi turbo (nemyslim brzdenie motorom atd... a RJ si vypocitava aky je tlak vo vyfuku z modelu) tak vzdy ked je tam ten tlak vyssi tak RJ moze cirkulovat plyny ho moze otvarat
znama vec je, ze pri vykone 100% su EGR zatvorene a vtedy sa ma sledovat co robi MAF, ak sa dostava do motora menej vzduchu ako sa ma tak sa evidentne tlacia plyny spat cez "zavrety" EGR
vidiet to napriklad pri pomere ze MAP vidi podstatne viac vzduchu/plynov ako nasnimal MAF
vidiet to na prilozenej tabulke v rioadkoch oznacenycg 3egr, to bola bezna jazda a vidiet ze MAP vidi o 50% viac plynov ako MAF
pri merani v zatazi by to bolo podobne ak by EGR netesnili
mal by si si zohnat diag za 10USD MiniVCI, funguje uplne, nepodporuje voci originalu L linku a neda sa s nim reprogramovat RJ co ja osobne povazuje za VELKU VYHODU a tvorca - kopirator vedel co robi
Techstream stiahnes za 30 sekund uz vo verzii "akademicka"

Ak ta tvoja Toyota ma EGR tiez kdesi v prdeli pod intercoolerom a budes potrebovat JEDNORAZOVE kovove tesnenia dobre si rozmysli ci to rozhodis lebo dokopy to uz bez tesneni nedas
s diag zistis ci treba EGR cistit, navyse je urcite rovnaky ako ma LC200 a tie maju potenciometre na polohu takze by urcite nieco svietilo

poznamka: kedze som najprv "studoval" a bolo treba vymenit IC ktory som kupil z druhej ruky za 250E vedel som ze bude treba tieto tesnenia takze vymena IC prebehla bez prekvapeni, mechanik ani len netusil ze tam take tesnenia su, chod na megazip.net tam je vsetko
po vymene IC (z merani so vedel ze kdesi uteka tlak/vzduch) sa to pooodstatne polepsilo /dymenie/ ale stale vidim z merani ze 10% kdesi unika ked je tlak vyssi ako 165kPa, dovtedy to drzi, bohuzial auto je stale v prevadzke a ja mam obmedzene moznosti dostat sa k nemu
Octavia 1 Elegance rv2003 ASZ TDI PD 96kW M6 96500km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
jo v pohodě já myslel že ty starty se zlepšily po výměně paliváče, takže bych to přisuzoval spíš dodávce paliva,už to nezhasíná po startu, ale nevím no
ten IC mě taky napadnul ohledně toho kouření ale nikde nic nesyčí,auto jede jak čert, ale teď budu dělat olej tak to omrknu jestli není někde zamaštěnej IC nebo spoje atd.
ten IC mě taky napadnul ohledně toho kouření ale nikde nic nesyčí,auto jede jak čert, ale teď budu dělat olej tak to omrknu jestli není někde zamaštěnej IC nebo spoje atd.
aj "nasa" LC200 ide ako cert, ale nema 210kW ale mozno iba 150kW
bez diag je to vzdy subjektivne, len pozor daj ak by si nieco rozoberal kup najprv tie tesnenia!
v podstate pri normalnej jazde nedymi vobec, ale ked sa mu prida plny kotol tak pri sustredeni je mozne nieco uvidiet v spatnom zrkadle, ja si myslim ze to zodpoveda tym chybajucim 10% vzduchu
mal som to stastie ze som nasiel dobraka na land-cruiser.ru co mi spravil log na jeho perfektnej LC200, takze som sa dopatral ake ma vlastnost tento motor co sa tyka "volumetric efficiency" pretoze pri vysokych otackach a zmene tlaku nenasaje nikdy plnych 4.5 litra ale vzdy menej, vztiahnute voci 200kPa
samozrejme voci atmosfere vatahuje vzdy viac, az do 170%
atmosfericke motory tiez nikdy nenasjau plny objem, nie je cas na to, rovnako ak vztiahnem turbo motor voci natlakovanemu IC tiez si z IC potiahme maximalne 80% natlakovaneho vzduchu
bez diag je to vzdy subjektivne, len pozor daj ak by si nieco rozoberal kup najprv tie tesnenia!
v podstate pri normalnej jazde nedymi vobec, ale ked sa mu prida plny kotol tak pri sustredeni je mozne nieco uvidiet v spatnom zrkadle, ja si myslim ze to zodpoveda tym chybajucim 10% vzduchu
mal som to stastie ze som nasiel dobraka na land-cruiser.ru co mi spravil log na jeho perfektnej LC200, takze som sa dopatral ake ma vlastnost tento motor co sa tyka "volumetric efficiency" pretoze pri vysokych otackach a zmene tlaku nenasaje nikdy plnych 4.5 litra ale vzdy menej, vztiahnute voci 200kPa
samozrejme voci atmosfere vatahuje vzdy viac, az do 170%
atmosfericke motory tiez nikdy nenasjau plny objem, nie je cas na to, rovnako ak vztiahnem turbo motor voci natlakovanemu IC tiez si z IC potiahme maximalne 80% natlakovaneho vzduchu
Octavia 1 Elegance rv2003 ASZ TDI PD 96kW M6 96500km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
Aky je to typ motora? My mame VDJ200 a tam to za 5 min urcite nejde..roman1648 píše:zaslepil jsem EGR což mi vzalo asi 5minut a zatím dobrý
Chcem sa pozriet ze kde ho ma ta tvoja
Octavia 1 Elegance rv2003 ASZ TDI PD 96kW M6 96500km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
Este som to nehladal, je to riadeny servomotorcekom 12V s potenciometrom?roman1648 píše:Je to 2.2D4-D 100kw FAD-FTV
Egr je hned nahoře nad klapkou sání, trubka vede z hlavy, takže povolíš 2 matky na EGR, 2 šrouby na vstupu trubky do hlavy, záslepku a nazdar
Octavia 1 Elegance rv2003 ASZ TDI PD 96kW M6 96500km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
Keby si bol mal moznost diag xrejme by si videl na naucenej polohe zatvorenej ze je moc mimo pripadne az chyba -,rozpor med I ziadanou a skutocnouroman1648 píše:Jojo
Asi ta diag aj tak neminie...
edit: v prvom prispevku pises ze mu to "snad dela uz i teply", ak by to bola
pravda asi to egr nebude, pri teplom motore su pootvorene tak-ci-tak..
Octavia 1 Elegance rv2003 ASZ TDI PD 96kW M6 96500km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km