O2 FL 2.0 tdi CFHC škubání a cvakání za studena

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

rami
Aktivista
Příspěvky: 1678
Registrován: 28 zář 2006, 16:17
Odpovědi: 0
Bydliště: karvinsko

Příspěvek od rami »

slovacek.milos píše:vydělej vstřiky zanes do zkušebny tam najdeš odpověd na tvůj problém, prověř si dobře komu je na kladně svěřit, najdou se parchanti co ti je hodí do ultrazvuku skásnou sedmičku a problém přetrvává, osobní zkušenost v ostravě ;)
Kdo to tak dela v Ostrave ?
Okta combi Tdi 66Kw Elegance, MR 02, ALH, 297 614 km
marejo
Přispěvovatel
Příspěvky: 243
Registrován: 12 dub 2014, 16:31
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno

Příspěvek od marejo »

V mezičase kdy jsou vstřiky na kontrole jsem otevřel filtr a ke svému zděšení našel tohle.. je to hodně zlé ? Na dně nic, po odsátí nafty do čisté sklenice proti světlu sem tam něco plave :( Na filtr najeto 8tis.

Obrázek
(wallbash)
O2 FL kombi, 2.0 TDI 103 kw CFHC
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Odpovědi: 0
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

V tom asi problém nebude PE 973/3 je správně, pokud je tam odpovídající obal ...
marejo
Přispěvovatel
Příspěvky: 243
Registrován: 12 dub 2014, 16:31
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno

Příspěvek od marejo »

Já myslel ty kovová smítka na tom filtru, ne filtr samotný, mám obavy že jde o pilinky z vysokotlakého čerpadla které mi poškodily vstřikovače
O2 FL kombi, 2.0 TDI 103 kw CFHC
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33641
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

marejo píše:Já myslel ty kovová smítka na tom filtru, ne filtr samotný, mám obavy že jde o pilinky z vysokotlakého čerpadla které mi poškodily vstřikovače

https://diesel-tp.cz/ zanes jim to tam ukázat
venca.6
Přispěvovatel
Příspěvky: 415
Registrován: 23 říj 2014, 18:14
Odpovědi: 0
Bydliště: Doma

Příspěvek od venca.6 »

Kolik to ma najeto?
Škoda Superb Combi 2010, 2.0 TDI CFGB, 4x4, POWERED BY MOTORPOWER
EX Škoda Octavia Combi 2007, 2.0 TDI BKD, GT1749VB, POWERED BY DRAGPOWER
EX Škoda Fabia Combi 2005, 1.9 TDI ATD, GT1749VA, POWERED BY DRAGPOWER
marejo
Přispěvovatel
Příspěvky: 243
Registrován: 12 dub 2014, 16:31
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno

Příspěvek od marejo »

180tis
O2 FL kombi, 2.0 TDI 103 kw CFHC
Maslo23
Přispěvovatel
Příspěvky: 732
Registrován: 07 led 2008, 22:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od Maslo23 »

Tyhle Smitka najdeš skoro vždy když to má 200...
Maslo23
Přispěvovatel
Příspěvky: 732
Registrován: 07 led 2008, 22:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od Maslo23 »

Už máš vstriky zpět?
venca.6
Přispěvovatel
Příspěvky: 415
Registrován: 23 říj 2014, 18:14
Odpovědi: 0
Bydliště: Doma

Příspěvek od venca.6 »

Jo měl jsem Xsaru 2.0 HDi, moje první kára, všechno jsem si vychytal a po roce měním pal.filtr a dno obalu samá šponka, říkam rychle pryč s tim z baráku, mělo to 160tis doložitelných a siemens vstřiky, teď má 250tis a jezdí vedle ve městě pořád bez zásahu.
Škoda Superb Combi 2010, 2.0 TDI CFGB, 4x4, POWERED BY MOTORPOWER
EX Škoda Octavia Combi 2007, 2.0 TDI BKD, GT1749VB, POWERED BY DRAGPOWER
EX Škoda Fabia Combi 2005, 1.9 TDI ATD, GT1749VA, POWERED BY DRAGPOWER
marejo
Přispěvovatel
Příspěvky: 243
Registrován: 12 dub 2014, 16:31
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno

Příspěvek od marejo »

Tak vstřiky jsou zpět. Všechny 4 prošly testem OK, hodnoty měly hodně podobné ale prý jsou hraniční, ještě v toleranci. Vyčištěné ultrazvukem. Problém samozřejmě přetrvává s tím rozdílem že auto má horší zvuk než předtím, cvakání připomínající starší diesel ale zase hodnoty odchylek se hodně srovnaly všechny cca -0,5
Napadají mě už jen 2 možnosti a to špatná nafta - natankoval jsem den před tím než se problém objevil plnou nádrž eurooil optimal + aditiva vif jako vždy ale to se mi zdá nepravděpodobné.
Jako druhá možnost mně napadl vysoký tlak oleje za studena který by způsoboval pootevírání ventilů a ztrátu komprese. (stalo se mi před lety na rotačce) stává se to u těchto motorů ?
O2 FL kombi, 2.0 TDI 103 kw CFHC
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33641
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="marejo"]Tak vstřiky jsou zpět. Všechny 4 prošly testem OK, hodnoty měly hodně podobné ale prý jsou hraniční, ještě v toleranci.

prosimtě můžeš sem dát foto jaké limity ty vstřiky plní, ke každímu vstřiku se dává protokol né že někdo řekne že jsou v limitu :? ;)
marejo
Přispěvovatel
Příspěvky: 243
Registrován: 12 dub 2014, 16:31
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno

Příspěvek od marejo »

Zítra odpoledne je sem dám, jsou to 4 protokoly jen sem je idiot zapomněl v práci (wallbash)
O2 FL kombi, 2.0 TDI 103 kw CFHC
Uživatelský avatar
wendyf
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 29 říj 2011, 19:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Most

Příspěvek od wendyf »

Kde je testovali a kolik to stálo?
Yeti 125kW CFJA rv. 2011
marejo
Přispěvovatel
Příspěvky: 243
Registrován: 12 dub 2014, 16:31
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno

Příspěvek od marejo »

https://diesel-tp.cz
2300 test + vyčistění, jinak nic nedělali verdikt byl že jsou ještě použitelné sice ne v ideální kondici ale použitelné
O2 FL kombi, 2.0 TDI 103 kw CFHC
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“