Kdo to tak dela v Ostrave ?slovacek.milos píše:vydělej vstřiky zanes do zkušebny tam najdeš odpověd na tvůj problém, prověř si dobře komu je na kladně svěřit, najdou se parchanti co ti je hodí do ultrazvuku skásnou sedmičku a problém přetrvává, osobní zkušenost v ostravě
O2 FL 2.0 tdi CFHC škubání a cvakání za studena
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Okta combi Tdi 66Kw Elegance, MR 02, ALH, 297 614 km
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33641
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
marejo píše:Já myslel ty kovová smítka na tom filtru, ne filtr samotný, mám obavy že jde o pilinky z vysokotlakého čerpadla které mi poškodily vstřikovače
https://diesel-tp.cz/ zanes jim to tam ukázat
Jo měl jsem Xsaru 2.0 HDi, moje první kára, všechno jsem si vychytal a po roce měním pal.filtr a dno obalu samá šponka, říkam rychle pryč s tim z baráku, mělo to 160tis doložitelných a siemens vstřiky, teď má 250tis a jezdí vedle ve městě pořád bez zásahu.
Škoda Superb Combi 2010, 2.0 TDI CFGB, 4x4, POWERED BY MOTORPOWER
EX Škoda Octavia Combi 2007, 2.0 TDI BKD, GT1749VB, POWERED BY DRAGPOWER
EX Škoda Fabia Combi 2005, 1.9 TDI ATD, GT1749VA, POWERED BY DRAGPOWER
EX Škoda Octavia Combi 2007, 2.0 TDI BKD, GT1749VB, POWERED BY DRAGPOWER
EX Škoda Fabia Combi 2005, 1.9 TDI ATD, GT1749VA, POWERED BY DRAGPOWER
Tak vstřiky jsou zpět. Všechny 4 prošly testem OK, hodnoty měly hodně podobné ale prý jsou hraniční, ještě v toleranci. Vyčištěné ultrazvukem. Problém samozřejmě přetrvává s tím rozdílem že auto má horší zvuk než předtím, cvakání připomínající starší diesel ale zase hodnoty odchylek se hodně srovnaly všechny cca -0,5
Napadají mě už jen 2 možnosti a to špatná nafta - natankoval jsem den před tím než se problém objevil plnou nádrž eurooil optimal + aditiva vif jako vždy ale to se mi zdá nepravděpodobné.
Jako druhá možnost mně napadl vysoký tlak oleje za studena který by způsoboval pootevírání ventilů a ztrátu komprese. (stalo se mi před lety na rotačce) stává se to u těchto motorů ?
Napadají mě už jen 2 možnosti a to špatná nafta - natankoval jsem den před tím než se problém objevil plnou nádrž eurooil optimal + aditiva vif jako vždy ale to se mi zdá nepravděpodobné.
Jako druhá možnost mně napadl vysoký tlak oleje za studena který by způsoboval pootevírání ventilů a ztrátu komprese. (stalo se mi před lety na rotačce) stává se to u těchto motorů ?
O2 FL kombi, 2.0 TDI 103 kw CFHC
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33641
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
https://diesel-tp.cz
2300 test + vyčistění, jinak nic nedělali verdikt byl že jsou ještě použitelné sice ne v ideální kondici ale použitelné
2300 test + vyčistění, jinak nic nedělali verdikt byl že jsou ještě použitelné sice ne v ideální kondici ale použitelné
O2 FL kombi, 2.0 TDI 103 kw CFHC