OII topí jen za jízdy
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Sundej tenkou hadičku na vršku nádržky , nastartuj pokud nebude konstantně vytékat voda i na volnoběh je to těsnění pod hlavou.
PS podívej se na jiné auto které topí jak to musí chrstat.
PS podívej se na jiné auto které topí jak to musí chrstat.
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33630
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5055
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
- Romaneek
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 277
- Registrován: 15 úno 2006, 21:05
- Bydliště: Bor u Tachova
- Kontaktovat uživatele:
My u Passatu, topilo na místě až nad 3tis otáček když jsme to tam podrželi třeba půl minuty. Také byl problém v těsnění pod hlavou..
Golf IV variant ASZ, IC ARL, turbo 1752vrk, SW Mirulu, předek bi-led projektory koito, staví to Brembo MAX..
T4 multivan, 111kw zatím série
2x Golf MK2 1,6TD JR 51kw v renovaci, jeden už po..
EX: Fabia combi 1.9Tdi, ASZ+GTB1756VK+FMIC atd.
T4 multivan, 111kw zatím série

2x Golf MK2 1,6TD JR 51kw v renovaci, jeden už po..
EX: Fabia combi 1.9Tdi, ASZ+GTB1756VK+FMIC atd.
Teplota zůstává stále stejná. Najel jsem přes rok už 20tkm a nijak se to nezhoršilo. Nijak extra to netlakuje. Voda je krásně čistá. Zbývají poslední tři varianty. Těsnění pod hlavou, vodní pumpa, i když byla vloni venku, ale můžou se protáčet lopatky anebo nějaké čidlo, odpor nebo nějaký lopatky, ale to si myslím, že je nesmysl.
Když by to bylo těsnění, tak by se to po takové době muselo horšit nebo ne?
Když by to bylo těsnění, tak by se to po takové době muselo horšit nebo ne?
O2
- Romaneek
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 277
- Registrován: 15 úno 2006, 21:05
- Bydliště: Bor u Tachova
- Kontaktovat uživatele:
U Passatu se najelo cca 10tis a pořád se nevěřilo té hlavě, nedělalo to nějaký velký bordel, voda vyloženě nekolísala.. Kontrolovala se vodní pumpa, měnil radiátor, víčko nádržky, proplachovalo se, řešilo se i to chlazení spalin, prostě vylučovací metodou a cestou nejmenšího odporu- nakonec hlava..
Každopádně také netekla voda z té malé hadičky zpět do nádržky..
Každopádně také netekla voda z té malé hadičky zpět do nádržky..
Golf IV variant ASZ, IC ARL, turbo 1752vrk, SW Mirulu, předek bi-led projektory koito, staví to Brembo MAX..
T4 multivan, 111kw zatím série
2x Golf MK2 1,6TD JR 51kw v renovaci, jeden už po..
EX: Fabia combi 1.9Tdi, ASZ+GTB1756VK+FMIC atd.
T4 multivan, 111kw zatím série

2x Golf MK2 1,6TD JR 51kw v renovaci, jeden už po..
EX: Fabia combi 1.9Tdi, ASZ+GTB1756VK+FMIC atd.
Tady je radiátor napájený pořád, z okruhu přes chladič spalin, ještě bych pokud netopí prosahal hadice do radiátoru a zpět.
Případně blbej dotaz, hadice jsou zapojený správně?
Pamatuju Sharana 2, ten nespustil klimatizaci pokud se člověk po startu nerozjel, pak už běžela normálně, ale pokud se jen nastartoval motor a dalo "Auto" kompresor se nesepnul, taky to nikdo nechápal.
Případně blbej dotaz, hadice jsou zapojený správně?
Pamatuju Sharana 2, ten nespustil klimatizaci pokud se člověk po startu nerozjel, pak už běžela normálně, ale pokud se jen nastartoval motor a dalo "Auto" kompresor se nesepnul, taky to nikdo nechápal.