OII topí jen za jízdy

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

jofa
Přispěvovatel
Příspěvky: 705
Registrován: 21 led 2016, 17:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Senica

Příspěvek od jofa »

Presne co pises som mal na B3ke...vymeneny termostat,radiator a nepomohlo...nakoniec som zistil ze mam prasknute viecko od nadrzky na vodu a potrebny tlak na cirkulacou teplej vody unikal von...vymhod ho von a skus ho prefuknut,ak pojde tak je zly a treba ho vymenit
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

Netlakuje to , měl sem to tak, strata vody 0 ale na privzdušňování to stačilo.
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Ardeth
Přispěvovatel
Příspěvky: 110
Registrován: 11 říj 2006, 20:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od Ardeth »

Takže opět je zima a netopí. Vyměněna nádržka, termostat originál. Vypozoroval jsem, že pokud je teplota nižší, než pět nad nulou, tak netopí. Když je vyšší, tak to na volnoběh ještě jde. Celý rok jsem s tím jezdil bez problému. Závada se neprojevuje nijak víc. Spíš stejně.
O2
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

Sundej tenkou hadičku na vršku nádržky , nastartuj pokud nebude konstantně vytékat voda i na volnoběh je to těsnění pod hlavou.


PS podívej se na jiné auto které topí jak to musí chrstat.
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33630
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Ardeth píše:Klapka me napadla taky,ale proc by se zavirala,kdyz auto zastavi?


a když přestane topit tak teplotu motoru máš správnou nebo spadne :?
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5055
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Z hadičky když nejde,je to čerpadlo. Hlava ne.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Uživatelský avatar
Romaneek
Přispěvovatel
Příspěvky: 277
Registrován: 15 úno 2006, 21:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Bor u Tachova
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Romaneek »

My u Passatu, topilo na místě až nad 3tis otáček když jsme to tam podrželi třeba půl minuty. Také byl problém v těsnění pod hlavou..
Golf IV variant ASZ, IC ARL, turbo 1752vrk, SW Mirulu, předek bi-led projektory koito, staví to Brembo MAX..
T4 multivan, 111kw zatím série :)
2x Golf MK2 1,6TD JR 51kw v renovaci, jeden už po..
EX: Fabia combi 1.9Tdi, ASZ+GTB1756VK+FMIC atd.
Ardeth
Přispěvovatel
Příspěvky: 110
Registrován: 11 říj 2006, 20:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od Ardeth »

Teplota zůstává stále stejná. Najel jsem přes rok už 20tkm a nijak se to nezhoršilo. Nijak extra to netlakuje. Voda je krásně čistá. Zbývají poslední tři varianty. Těsnění pod hlavou, vodní pumpa, i když byla vloni venku, ale můžou se protáčet lopatky anebo nějaké čidlo, odpor nebo nějaký lopatky, ale to si myslím, že je nesmysl.

Když by to bylo těsnění, tak by se to po takové době muselo horšit nebo ne?
O2
Uživatelský avatar
Romaneek
Přispěvovatel
Příspěvky: 277
Registrován: 15 úno 2006, 21:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Bor u Tachova
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Romaneek »

U Passatu se najelo cca 10tis a pořád se nevěřilo té hlavě, nedělalo to nějaký velký bordel, voda vyloženě nekolísala.. Kontrolovala se vodní pumpa, měnil radiátor, víčko nádržky, proplachovalo se, řešilo se i to chlazení spalin, prostě vylučovací metodou a cestou nejmenšího odporu- nakonec hlava..

Každopádně také netekla voda z té malé hadičky zpět do nádržky..
Golf IV variant ASZ, IC ARL, turbo 1752vrk, SW Mirulu, předek bi-led projektory koito, staví to Brembo MAX..
T4 multivan, 111kw zatím série :)
2x Golf MK2 1,6TD JR 51kw v renovaci, jeden už po..
EX: Fabia combi 1.9Tdi, ASZ+GTB1756VK+FMIC atd.
Ardeth
Přispěvovatel
Příspěvky: 110
Registrován: 11 říj 2006, 20:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od Ardeth »

Ještě jeden poznatek. Topí to, když je venkovní teplota dejme tomu do 10 stupňů. Jakmile je chladněji, tak na volnoběh přestane. Pokud je docela tepleji, tak není problém.
O2
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20288
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Pokud není ucpaného radiátor tak to neotvírá ventil teplou,teď to řeší kolega na Caddy
Pepíček
Přispěvovatel
Příspěvky: 848
Registrován: 01 dub 2016, 20:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Posázaví

Příspěvek od Pepíček »

Některý VW měli otevírání ventilu podtlakem, tak bych omrknul i to.
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14438
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Tady je radiátor napájený pořád, z okruhu přes chladič spalin, ještě bych pokud netopí prosahal hadice do radiátoru a zpět.
Případně blbej dotaz, hadice jsou zapojený správně?

Pamatuju Sharana 2, ten nespustil klimatizaci pokud se člověk po startu nerozjel, pak už běžela normálně, ale pokud se jen nastartoval motor a dalo "Auto" kompresor se nesepnul, taky to nikdo nechápal.
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

martinsidlo píše:Z hadičky když nejde,je to čerpadlo. Hlava ne.

Ne , mě to dělalo těsnění .
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Pepíček
Přispěvovatel
Příspěvky: 848
Registrován: 01 dub 2016, 20:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Posázaví

Příspěvek od Pepíček »

Mě taky(AJM).Nic netlakovalo, voda neubejvala a šly bubliny slabou hadičkou do vyrovnávačky a netopilo to.Dokonce ani na těsnění jsem neviděl žádný poškození a přesto to bylo tim.Prostě někde mezi vrstvama toho plechu se to profláklo.
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“