VW Sharan 81kw AVG - nemá výkon

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

christian cartier
Přispěvovatel
Příspěvky: 51
Registrován: 29 lis 2018, 10:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od christian cartier »

Váhu vzduchu jsem tam dal už třetí sice použitou, ale aspon nějakou mám tady s octavie 1 výrobce bosch čísla jsou stejný je málo pravděpodobný že jsou všechny v háji... Asi by bylo nejlepší tam dát novou na zkoušku (wallbash)
Pepíček
Přispěvovatel
Příspěvky: 848
Registrován: 01 dub 2016, 20:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Posázaví

Příspěvek od Pepíček »

Na zkoušku tam právě dej tu diodu, protože můžeš zbytečně vyhodit několik tisíc za váhu.
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33491
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="christian cartier"]
Mám takový tušení že bude něco s turbem

a proč máš tušení, napíšeš 900 na váze a kolik ti tlačí turbo se nepodíváš? máš tušení :roll: ;)
christian cartier
Přispěvovatel
Příspěvky: 51
Registrován: 29 lis 2018, 10:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od christian cartier »

Nemám diodu ani nevím jak bych ji tam připojil, nikdy jsem to nedělal... Turbo na diagnostice změřím jak ? Vite to někdo ?
Pepíček
Přispěvovatel
Příspěvky: 848
Registrován: 01 dub 2016, 20:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Posázaví

Příspěvek od Pepíček »

VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
christian cartier
Přispěvovatel
Příspěvky: 51
Registrován: 29 lis 2018, 10:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od christian cartier »

Čau, závada vyřešená. Bylo to vadným vstřikovacím čerpadlem, koupil jsem jiný, přehodil a auto jede jak má. :) (crazy)
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

A ako si na to prišiel ? Len tak si vymenil čerpadlo ?
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
christian cartier
Přispěvovatel
Příspěvky: 51
Registrován: 29 lis 2018, 10:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od christian cartier »

Zkontroloval jsem všechny podtlakový hadičky, jestli není nějaká poškozená, pak jsem se díval na turbo jestli chodí regulace no a když bylo tohle všechno dobrý tak jsem šel po čerpadle, na elektromagnetickým ventilu co pouští naftu byl připojený natvrdo drát na baterku, když jsem ho odpojil, tak auto nenastartovalo, a když ten drát tam byl připojený, tak to vybíjelo baterku, tak jsem si myslel že v tom čerpadle je něco vadného nějaká elektronika, vyměnil jsem ho za jiný a auto jede jak má, zároveň jsem udělal na čerpadle předvstřik a auto má nádherný chod motoru. Aut s rotačním čerpadlem jsem měl fakt hodně, ale nikdy jsem se nesetkal s tím že bych někdy musel měnit čerpadlo, ale tak všechno je poprvé... (crazy)
passion
Přispěvovatel
Příspěvky: 882
Registrován: 03 úno 2006, 08:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od passion »

Ak si mal natvrdo na stop ventile napätie, RJ beží v núdzovom režime a je zapísaná chyba ventilu N109. Si písal, že chybu nemáš žiadnu.
christian cartier
Přispěvovatel
Příspěvky: 51
Registrován: 29 lis 2018, 10:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od christian cartier »

Jo psalo to odpojivaci ventil paliva - zkrat na kostru a neslo to smazat ta chyba, zapomněl jsem to sem napsat...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“