OII topí jen za jízdy
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- Kendys_TDI
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 190
- Registrován: 23 zář 2018, 10:39
- Bydliště: Střední Čechy Slánsko/Žatecko
Divný, mě voda mizí a to dost a topí to jak čert.
U OII byl problém s topením s výměníky, klapkami a celkově celou soustavou řízenou elektronicky. Je možné, že jak jedeš, tak se tím vzduchem který proudí do trubek pootevře klapka a žene teplo do interiéru. Jakmile zastavíš, tak se klapka logicky zavře a nefouká topení do interiéru, ale do klapky a nebo špatně odvzdušněný. Měl jsi topení na max, když jsi odvzdušňoval a nechal jsi to s otevřenou nádobkou zahřát na volnoběh při otevřeném víčku expanzní nádoby? Jinak to neodvzdušníš a taky je dobré to prohnat a rovnou víčko po jízdě otevřít kdyby se tam držel vzduch.
A nejsou prohozené nějaké hadice na topení a termostatu ?
U OII byl problém s topením s výměníky, klapkami a celkově celou soustavou řízenou elektronicky. Je možné, že jak jedeš, tak se tím vzduchem který proudí do trubek pootevře klapka a žene teplo do interiéru. Jakmile zastavíš, tak se klapka logicky zavře a nefouká topení do interiéru, ale do klapky a nebo špatně odvzdušněný. Měl jsi topení na max, když jsi odvzdušňoval a nechal jsi to s otevřenou nádobkou zahřát na volnoběh při otevřeném víčku expanzní nádoby? Jinak to neodvzdušníš a taky je dobré to prohnat a rovnou víčko po jízdě otevřít kdyby se tam držel vzduch.
A nejsou prohozené nějaké hadice na topení a termostatu ?
Octavia 1 TDI AGR, GOLF IV 2.8 V6 4motion
a ještě je tu manželky Fóbia 1.4 16V BKY hatch
a ještě je tu manželky Fóbia 1.4 16V BKY hatch

- Kendys_TDI
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 190
- Registrován: 23 zář 2018, 10:39
- Bydliště: Střední Čechy Slánsko/Žatecko
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33638
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5060
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Když to netopí,jak je na tom teplota hadic,hlavně do a z topení vůči ostatním hadicím? Hledat trochu s logikou. Třeba jen ucpané topení.Zároveň do a z chladiče.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
- Kendys_TDI
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 190
- Registrován: 23 zář 2018, 10:39
- Bydliště: Střední Čechy Slánsko/Žatecko
A neni to opravdu tim, jak už tu někdo psal, že netlakuje soustava ? Proto topit ani nemůže ani pořádně nechladí a pořád ti běží sahara...
Podle mě je to logický a když sem se setkal s kvalitou a provedením těsnících a uzavíracích víček nalévacích hrdel kapalin a oleje, tak bych se ani nedivil, kdyby víko vyrovnávací nádobky propouštělo a neudrželo tlak potřebný pro chlazení a topení.
Bratranci taky netěsní víčko, zatim netopil auto má od května...a mizí mu chladivo, asi přes to víčko netěsný. Když ho dotahuješ, tak nemá vůbec žádnej odpor na konci závitu, aby se uzamklo, jak tomu je u novějších víček

Podle mě je to logický a když sem se setkal s kvalitou a provedením těsnících a uzavíracích víček nalévacích hrdel kapalin a oleje, tak bych se ani nedivil, kdyby víko vyrovnávací nádobky propouštělo a neudrželo tlak potřebný pro chlazení a topení.
Bratranci taky netěsní víčko, zatim netopil auto má od května...a mizí mu chladivo, asi přes to víčko netěsný. Když ho dotahuješ, tak nemá vůbec žádnej odpor na konci závitu, aby se uzamklo, jak tomu je u novějších víček
Octavia 1 TDI AGR, GOLF IV 2.8 V6 4motion
a ještě je tu manželky Fóbia 1.4 16V BKY hatch
a ještě je tu manželky Fóbia 1.4 16V BKY hatch
