OII topí jen za jízdy

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Ardeth
Přispěvovatel
Příspěvky: 110
Registrován: 11 říj 2006, 20:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od Ardeth »

Dneska kdyz jsem to hodne vytacel,tak mi zacala stoupat teplota vody. Ventilator chladice bezi porad,jinak by asi stoupala teplota. Jedna hadice je zhava,druha chladna. Zda se mi,ze to tlakuje,vyhazovalo mi to vodu. Takze uz je to zrejme jasny,ze je to tesneni.
O2
Uživatelský avatar
Kendys_TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 190
Registrován: 23 zář 2018, 10:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy Slánsko/Žatecko

Příspěvek od Kendys_TDI »

Divný, mě voda mizí a to dost a topí to jak čert.
U OII byl problém s topením s výměníky, klapkami a celkově celou soustavou řízenou elektronicky. Je možné, že jak jedeš, tak se tím vzduchem který proudí do trubek pootevře klapka a žene teplo do interiéru. Jakmile zastavíš, tak se klapka logicky zavře a nefouká topení do interiéru, ale do klapky a nebo špatně odvzdušněný. Měl jsi topení na max, když jsi odvzdušňoval a nechal jsi to s otevřenou nádobkou zahřát na volnoběh při otevřeném víčku expanzní nádoby? Jinak to neodvzdušníš a taky je dobré to prohnat a rovnou víčko po jízdě otevřít kdyby se tam držel vzduch.
A nejsou prohozené nějaké hadice na topení a termostatu ?
Octavia 1 TDI AGR, GOLF IV 2.8 V6 4motion
a ještě je tu manželky Fóbia 1.4 16V BKY hatch (LOL)
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Odpovědi: 0
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Ardeth píše:Dneska kdyz jsem to hodne vytacel,tak mi zacala stoupat teplota vody. Ventilator chladice bezi porad,jinak by asi stoupala teplota.
Ten ventilátor na sahaře tedy stále běží i jindy, nebo sepnul až při tom vytáčení?
Ardeth
Přispěvovatel
Příspěvky: 110
Registrován: 11 říj 2006, 20:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od Ardeth »

Ted bezi porad. Jinak by se to asi prehrivalo,kdyby se vypnul.
O2
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14439
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Co teploty v bloku měřených hodnot, pokud běží ventilátory?
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Odpovědi: 0
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Přesně tak, diagem zkouknout skutečné teploty a neřídit se jen budíkem, kdoví jestli jsi tomu ventilátoru dříve věnoval pozornost, pak to nemáš šanci ohřát, pokud by běžel stále.
Uživatelský avatar
Kendys_TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 190
Registrován: 23 zář 2018, 10:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy Slánsko/Žatecko

Příspěvek od Kendys_TDI »

Tak asi termostat vadnej? může bejt novej ale to neznamená že funguje jak má. Jestli neni z dvoulitru...netuším. jen tip
A nepoužíváš klimošku celoročně? při jejim spuštění se ventilátor automaticky sepne.
Octavia 1 TDI AGR, GOLF IV 2.8 V6 4motion
a ještě je tu manželky Fóbia 1.4 16V BKY hatch (LOL)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33638
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="Kendys_TDI"]Tak asi termostat vadnej? může bejt novej ale to neznamená že funguje jak má.


tohoto pravidla se držím a už to zde někdo psal


problém treba hladat už v novom dieli
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5060
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Když to netopí,jak je na tom teplota hadic,hlavně do a z topení vůči ostatním hadicím? Hledat trochu s logikou. Třeba jen ucpané topení.Zároveň do a z chladiče.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Uživatelský avatar
Kendys_TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 190
Registrován: 23 zář 2018, 10:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy Slánsko/Žatecko

Příspěvek od Kendys_TDI »

A neni to opravdu tim, jak už tu někdo psal, že netlakuje soustava ? Proto topit ani nemůže ani pořádně nechladí a pořád ti běží sahara... :?
Podle mě je to logický a když sem se setkal s kvalitou a provedením těsnících a uzavíracích víček nalévacích hrdel kapalin a oleje, tak bych se ani nedivil, kdyby víko vyrovnávací nádobky propouštělo a neudrželo tlak potřebný pro chlazení a topení.
Bratranci taky netěsní víčko, zatim netopil auto má od května...a mizí mu chladivo, asi přes to víčko netěsný. Když ho dotahuješ, tak nemá vůbec žádnej odpor na konci závitu, aby se uzamklo, jak tomu je u novějších víček
Octavia 1 TDI AGR, GOLF IV 2.8 V6 4motion
a ještě je tu manželky Fóbia 1.4 16V BKY hatch (LOL)
Ardeth
Přispěvovatel
Příspěvky: 110
Registrován: 11 říj 2006, 20:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od Ardeth »

Dala se nova nadobka chladici kapaliny,ktera zrejme utesnila cely system a najednou to zacala tlakovat. Pres starou nadobku si to asi popoustelo. Takze tesneni pod hlavou. Zajimalo by me,jestli bude foukly nebo bude chyceny vic.
O2
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

Neteče proudem z hadičky = těsnění.
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
jofa
Přispěvovatel
Příspěvky: 705
Registrován: 21 led 2016, 17:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Senica

Příspěvek od jofa »

Na to by som sa nespoliehal, robil som B3ku kde tesnenie podfukovalo v 3.miestach ale z prepadu netieklo nic
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

jofa píše:Na to by som sa nespoliehal, robil som B3ku kde tesnenie podfukovalo v 3.miestach ale z prepadu netieklo nic
Právě tam to musí téct , když je těsnění ok.
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“