Nestartuje 1,9 tdi po odstávce
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Nestartuje 1,9 tdi po odstávce
Zdravím všechny,
mám problém s motorem 1,9 tdi 66 kw ALH. 186 000 km Všechno je v naprostém pořádku jen po stání déle než 2 dny musím dlouho (cca 8s) startovat tak 3x a víc po sobě aby chytil.
Šel sem po padající naftě a zjistil, že zpětný ventil v plováku v nádrži netěsnil a propouštěl zpět. Vyčištěno a zdálo se, že bude klid, ale nic. Problém přetrval. Vyměnil sem proto filtr paliva a zpětný ventil filtru, který bohužel také propouštěl. Vyměnil sem pro jistotu i přívodní hadici od čerpadla k filtru. Problém zdálo se zažehnán bohužel cca na 2 týdny. Teď to začalo znovu. Nafta neklesá od čerpadla k nádrži, takže tam je to OK. Čerpadlo nevypadá, že by někde prosakovalo a ani při běhu motoru. Všude čisto a sucho. Při každodenní jízdě chytne na drc i v mrazech ale jak stojí přes víkend, tak v pondělí už nenatočím. Nebo jen tak tak po vyždímání baterky.
Prosím o radu pokud má někdo zkušenost. Dohledal jsem, že by mohl propouštět přetlakový ventil na vstupu nebo výstupu čerpadla, který udržuje nějaký přetlak v čerpadle.
Díky, díky díky za rady.
mám problém s motorem 1,9 tdi 66 kw ALH. 186 000 km Všechno je v naprostém pořádku jen po stání déle než 2 dny musím dlouho (cca 8s) startovat tak 3x a víc po sobě aby chytil.
Šel sem po padající naftě a zjistil, že zpětný ventil v plováku v nádrži netěsnil a propouštěl zpět. Vyčištěno a zdálo se, že bude klid, ale nic. Problém přetrval. Vyměnil sem proto filtr paliva a zpětný ventil filtru, který bohužel také propouštěl. Vyměnil sem pro jistotu i přívodní hadici od čerpadla k filtru. Problém zdálo se zažehnán bohužel cca na 2 týdny. Teď to začalo znovu. Nafta neklesá od čerpadla k nádrži, takže tam je to OK. Čerpadlo nevypadá, že by někde prosakovalo a ani při běhu motoru. Všude čisto a sucho. Při každodenní jízdě chytne na drc i v mrazech ale jak stojí přes víkend, tak v pondělí už nenatočím. Nebo jen tak tak po vyždímání baterky.
Prosím o radu pokud má někdo zkušenost. Dohledal jsem, že by mohl propouštět přetlakový ventil na vstupu nebo výstupu čerpadla, který udržuje nějaký přetlak v čerpadle.
Díky, díky díky za rady.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33505
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33505
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
Rozvody sem nedělal. Jak sem to koupil tak sem vyměnil palivový, vzduchový, kabinový i olejový filtr včetně oleje a pak to začalo. Když už sem vyčistil zpětný ventil v nádrži a ventil na palivovém filtru a nezabralo tak sem tam vrátil starý filtr a vyměnil hadici k čerpadlu. 2 týdny klid a teď nanovo. Dnes dokonce dlouhý start už po 12ti hodinách v práci. Ale nafta od čerpadla do nádrže nepada a čerpadlo netece. Nechápu. Někde to utíkat musí.
Zkus ať ti někdo začne startovat a ty se dívej , co jde z výfuku, mělo by ihned začít pokuřovat, pokud nějakou dobu nic a až pak začne bílý kouř, tak je to známka zavzdušnění a čerpadlo se musí nejdříve zahltit a až pak natlakuje vstřiky tak, aby motor mohl chytit..Možná by stálo zkusit dát hadice přívod a přepadu do do kýblu , motor nechat proběhnout a zkusit po 2 dnech nastartovat.. Je to hledání, možná ti už čerpadlo trochu sákne,/ pokud jsou přepady v pořádku/ , což normálně nevadí, ale po 2 dnech už je problém..
nepropadat panice...
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33505
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
ono mikroúnik nikde třeba nezsjistíš nafta se nikde neztrácí neteče, ale při delším stání si potáhne hadičkou trochu vzduchu a si namydlenýAren píše: Pak tam někde musí být mikro únik který to způsobuje.
ten test hadice do čerpadla že ti nepadá je blbě, musíš mít hadice oboje i z vratky nalité na kopec,
