
ventilek na paliváku
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 306
- Registrován: 06 srp 2016, 19:43
- Bydliště: Brněnsko
Odpovědi: 0
ventilek na paliváku
při volnoběhu, bublinky v trubičce, zatlačení na ventilek zmizí, filtr neměněn 7let.Má toto souvislost, se špatným startováním? 

octavia combi 1.9tdi 81kw ASV Spider RS-egr.off,čip107kw/310Nm.oil catch tank, trippling on.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 306
- Registrován: 06 srp 2016, 19:43
- Bydliště: Brněnsko
Odpovědi: 0
ventilek na paliváku
Pepíčku dík.(jedině jogurt s Posázaví). 

octavia combi 1.9tdi 81kw ASV Spider RS-egr.off,čip107kw/310Nm.oil catch tank, trippling on.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 306
- Registrován: 06 srp 2016, 19:43
- Bydliště: Brněnsko
Odpovědi: 0
ventilek na paliváku
Jo to se každý divý, je to VW,filtr tankování kvalitního paliva a samozřejmě Vif. Výkon pefektní, spotřeba5,5-5,7. co začli bublinky , tak to chytá nepravidelně, když auto stojí do kopce, na rovině ok. samozřejmě dám nový. 

octavia combi 1.9tdi 81kw ASV Spider RS-egr.off,čip107kw/310Nm.oil catch tank, trippling on.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 306
- Registrován: 06 srp 2016, 19:43
- Bydliště: Brněnsko
Odpovědi: 0
ventilek na paliváku
ventilek dám taky nový, samozřejmě dík za rady. 

octavia combi 1.9tdi 81kw ASV Spider RS-egr.off,čip107kw/310Nm.oil catch tank, trippling on.
Ventilek (pokud je funkční) tak každopádně nechat a vyměnit jen o-kroužky. Jsou buď součástí filtru nebo se dají za pár Kč koupit.
Nový ventilek, pokud to není originál, tak většinou nefunguje jak by měl. Koupil jsem 2 - jeden čistokrevná Čína, druhý Febi (takže nejspíš taky). Nefunguje ani jeden.
Mají správně pouštět vratnou naftu nejprve do filtru a teprve po zahřátí ji pouštět do nádrže. Když jsem ventilky zkoušel, tak ani při vytažení z mrazáku nepouštěly do filtru. Jakoby v nich bimetal ani nebyl. Starý originál "přepíná" bez problémů.
Nový ventilek, pokud to není originál, tak většinou nefunguje jak by měl. Koupil jsem 2 - jeden čistokrevná Čína, druhý Febi (takže nejspíš taky). Nefunguje ani jeden.
Mají správně pouštět vratnou naftu nejprve do filtru a teprve po zahřátí ji pouštět do nádrže. Když jsem ventilky zkoušel, tak ani při vytažení z mrazáku nepouštěly do filtru. Jakoby v nich bimetal ani nebyl. Starý originál "přepíná" bez problémů.
Octavia 1,9 TDI 66kW ALH r.v. 2001...skoro veterán, ale jedna z posledních poctivek...
Octavia 1,9 TDI 81kW ASV r.v. 2003...voňavka 326Nm-142PS by TDIFun...
Octavia 1,9 TDI 81kW ASV r.v. 2003...voňavka 326Nm-142PS by TDIFun...
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 306
- Registrován: 06 srp 2016, 19:43
- Bydliště: Brněnsko
Odpovědi: 0
ventilek na paliváku
filtr jsem koupil topran o kroužky u něho nebyly,tak jsem koupil ventilek. nějaké rady?
octavia combi 1.9tdi 81kw ASV Spider RS-egr.off,čip107kw/310Nm.oil catch tank, trippling on.
- MirekX
- Aktivista
- Příspěvky: 4716
- Registrován: 24 led 2006, 18:27
- Bydliště: Týniště nad Orlicí
Odpovědi: 0
naftový topran jsem teď vyndal z jednoho auta, ve výkonu cukalo, můžu ho rozpárat aby bylo vidět kolik tam je papíru, ale já bych si ho do auta nedal.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 

