Už jsem zažil i vůli mezi hydrem a vačkou skoro 2mm. Taky už motor pokuřoval, protože se méně otevíraly sací ventily /méně vzduchu do válců a stejné palivo=bohatá směs/. Tak moc to však nekouřilo.jericho-3 píše:A jak bude mít vliv prázdné/nevydřené/ hydro na chod motoru? Ventil vůli mít bude a ať si hydro cvaká, aspoň člověk ví, že se ventil otevírá..Ať zkusí tu kompresi zastudena, to pozná i při to přetočení zvedlého kola. Tohle se také stávalo, když se prošoupalo hydro, ventil dal malinkou pusinku pístu /ohnul se/ a při studeném startu špatně těsnil..Právě tohle jsem zažil, když jsem po prodřeném hydru dával novou vačku a starší hydra z jiného motoru a studený start byl na 3 válce..Ale po pár minutách se motor srovnal a normálně fungoval..Větší opravu majitel nechtěl, a já ji ani nedoporučoval, protože buď to udělat pořádně, nebo jezdit..také už proto, že ventily ve vodítkách tancovaly čardáš ..Po delší době to odstranila až jiná hlava..
Na videu není moc slyšet cvakání hyder. Motor však jde natvrdo.