vybíjení baterie Golf Plus "06 BKC
Moderátoři: šulda, Moderátoři
vybíjení baterie Golf Plus "06 BKC
Zdravím všechny, po delší době bych se s Vámi potřeboval poradit. Na VW G Plus se mi samovolně vybíjí baterie. klidový odběr je až 1,3 A. Šel jsem postupně po problému, nabil baterii (novou) varta 77Ah silver, dal ji na zátěžák, baterie ok. Kontrola svazků ok. Zapojil ampermetr a postupně odpojoval všechny pojistky jak v motorovém prostoru tak pod volantem, bez výsledku. klidový odběr stále kolísá mezi 0,9 až 1,3 A. což svědčí o nějakém zkratu. Rádio originál, odpojené. Svazky ve dveřích atp. vše jsem prošel. Prosím o jakokoliv radu zkušenějšího elektrikáře. Diagnostiku jsem nepoužil.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 604
- Registrován: 24 říj 2012, 21:07
- Bydliště: Jirkov
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 711
- Registrován: 23 led 2006, 19:36
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33501
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
[quote="prowmen"]Diagnostikou nevládnu, budu ji mít po svátcích.
nikdy jsem to tady nečetl ale
jeden borec OII BKC má stejný problém když se mu vybije baterka, prostě je na turnusu dojede skoro po měsíci auto KO a pak pořád dokola, stačí jen autoscan, pak vymazat všechny závady ve všech jednotkách a je to OK, jinak má za tři dny po baterce, netočí,
odpojit baterku nepomáhá, problém je zatím vyřešen udržovačkou přes zapalovač 
nikdy jsem to tady nečetl ale
jeden borec OII BKC má stejný problém když se mu vybije baterka, prostě je na turnusu dojede skoro po měsíci auto KO a pak pořád dokola, stačí jen autoscan, pak vymazat všechny závady ve všech jednotkách a je to OK, jinak má za tři dny po baterce, netočí,


Neukazuje Ti náhodou "blbě" Maxidot ? Mě to na O1 ASV dělal Maxidot. Směrem k levé straně se mi snižovala svítivost. Zejména v létě a při intenzivním svitu slunce byly údaje na levé straně téměř nečitelné. Klidový odběr kolem 300 mA. Po vyndání pojistky od budíků klesl asi na 26 mA. Vyměnil jsem Maxidot a od té doby v pohodě. Klidový odběr je asi 40 mA. Po zamčení auta nejdříve nastoupá asi kolem 600mA a potm klesne do minuty asi na 100mA. Asi po 5 min, kdy zhasne Maxidot, protože do té doby ukazuje otevření mot. prostoru /potřebného pro měření klidového proudu/ je klidový proud kolem 40 mA.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33501
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
[quote="prowmen"]"slovacek.milos"
Jakto, žě nepomáhá odpojit baterii? Tomu nerozumím. odpojím baterku a napětí si udrží, nemá ji dál co žrát.
baterku ti nic žrát nebude ale v některých řídících jednotkách naskáčou závady a celý cirkus po připojení se opakuje, dokud nevyčistíš všechny jednotky, v autorizáku taky na nic nepřišli, co vím tak připojuje udržovačku a nějaký ten rok jsem ho neviděl,
Jakto, žě nepomáhá odpojit baterii? Tomu nerozumím. odpojím baterku a napětí si udrží, nemá ji dál co žrát.
baterku ti nic žrát nebude ale v některých řídících jednotkách naskáčou závady a celý cirkus po připojení se opakuje, dokud nevyčistíš všechny jednotky, v autorizáku taky na nic nepřišli, co vím tak připojuje udržovačku a nějaký ten rok jsem ho neviděl,
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 711
- Registrován: 23 led 2006, 19:36
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33501
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 103
- Registrován: 11 pro 2016, 09:39
Děkuju, toho si vážím. Momentálně je auto u jednoho autoektrikáře, snad to rozlouskne. Jinak moje bydliště je Holešov, zlínský kraj.testasstreta píše:Casto resim. Mam na to potrebne vybaveni vcetne osciloskopu, proudovych klesti, datalogeru na monitoring atd. Nevim odkud jsi ale kdxbys potreboval tak to muzu vyresit. Nekdy je to prkotina nekdy jsou to hodiny hledani. V pripade potreby cinkni 770 117 800.