Diagnostika Turba (a Váhy)?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Ahoj,
může mi prosím někdo zkontrolovat log na Craftru 2.5 TDi, 100kW, kód motoru CECA. Vyhazuje to níže uvedené chyby. Po výměně turba bez změn, auto po přeřazení netáhne a trvá, než se vůbec rozjede. Občas padne do nouze. Log https://uloz.to/!ehm7USiGgxyy/log-91-003-010-011-csv
009571 - Turbocharger Boost Control Position Sensor Circuit
P2563 - 000 - Implausible Signal - MIL ON
000665 - Boost Pressure Regulation
P0299 - 000 - Control Range Not Reached - Intermittent
může mi prosím někdo zkontrolovat log na Craftru 2.5 TDi, 100kW, kód motoru CECA. Vyhazuje to níže uvedené chyby. Po výměně turba bez změn, auto po přeřazení netáhne a trvá, než se vůbec rozjede. Občas padne do nouze. Log https://uloz.to/!ehm7USiGgxyy/log-91-003-010-011-csv
009571 - Turbocharger Boost Control Position Sensor Circuit
P2563 - 000 - Implausible Signal - MIL ON
000665 - Boost Pressure Regulation
P0299 - 000 - Control Range Not Reached - Intermittent
No vyzerá to že na váhe je dosť čiže turbo si saje vzduch ale na snímači tlaku už je málo takže možno by som hladal niekde dieru v sani medzi turbom a intercolerom tým by som asi začal,
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
ZDravim borci, chcel by som poprosit ci by sa mi niekto vedel pozriet na LOG. auto ma taky problem ze cca pri 3000ot citim male cuknutie motora a uz neviem kde hladat chybu. Dakujem za kazdu pomoc
http://leteckaposta.cz/310791737
LOG cislo 2 a 3
este doplnim ide o otaviu 1.9tdi 66kw AGR, trysky su sprint764. inak seria
http://leteckaposta.cz/310791737
LOG cislo 2 a 3
este doplnim ide o otaviu 1.9tdi 66kw AGR, trysky su sprint764. inak seria
https://www.dropbox.com/s/m1kcwji5s5a9ar9/LOG-01-003-010-011
Ahoj ve spolek. Mam prosbu. Sehnal jsem Octavku 1,9TDi 77kw ,4x4 (BKC) ,najeto 350tis. Auto melo novej EGR (udajne co jsem ho koupil - asi od ted 2mesice a, pak turbo (to si myslim, ze je tam uz tak pa 10tek tis, ale jestli to byl spis repas..nevim. ) a ted nova i spojka+setrvak.
Stve me obcasne zakoureni - ani ne tak v tahu, spis v urcitem rezimu konstantni rychlost , treba 1800ot. a 80km/h na 5ku. ..priklad, pokud mam tempomat ,tak napr. v kopci si prida a pak lehce zpomali a zase prida. Spotreba se v ten moment zvedne. Cistil a pak vymeni vahu vzduchu za jinou z vrakace (testoval jsem 2ks). Cistil jem EGR+klapku (byl docela zadelanej (mam foto). Delal jsem vcera log do kopce (normalni ne brutal prudkej) na 3. kv. /1500-4200ot . Hodi na to nekdo oko? Me se to jevi nejak zvlastne...
Jinak mam podtlakovou/pretlakovou pumpicku s manometrem. Kontroloval jsem membranu EGR a zveda se asi pro 300mba a pri tlaku asi 800mba je otevrena a drzi. U Turba jsem meril tez reakci banky na podtlak/podtlak +/- 500mba a podtlak drzel. Nepoznam ale ,jestli jde ztuha, nevidim na ni. Jinak reg. ventil u EGR a ta se tez hejbala pri natlakovani pumpickou.Pokusim se nahrat ten log https://www.dropbox.com/s/gfbqilfpk0ltm ... .xlsx?dl=0
Stve me obcasne zakoureni - ani ne tak v tahu, spis v urcitem rezimu konstantni rychlost , treba 1800ot. a 80km/h na 5ku. ..priklad, pokud mam tempomat ,tak napr. v kopci si prida a pak lehce zpomali a zase prida. Spotreba se v ten moment zvedne. Cistil a pak vymeni vahu vzduchu za jinou z vrakace (testoval jsem 2ks). Cistil jem EGR+klapku (byl docela zadelanej (mam foto). Delal jsem vcera log do kopce (normalni ne brutal prudkej) na 3. kv. /1500-4200ot . Hodi na to nekdo oko? Me se to jevi nejak zvlastne...
Jinak mam podtlakovou/pretlakovou pumpicku s manometrem. Kontroloval jsem membranu EGR a zveda se asi pro 300mba a pri tlaku asi 800mba je otevrena a drzi. U Turba jsem meril tez reakci banky na podtlak/podtlak +/- 500mba a podtlak drzel. Nepoznam ale ,jestli jde ztuha, nevidim na ni. Jinak reg. ventil u EGR a ta se tez hejbala pri natlakovani pumpickou.Pokusim se nahrat ten log https://www.dropbox.com/s/gfbqilfpk0ltm ... .xlsx?dl=0
tak po dlhej dobe som druhu n75 na skusku nezohnal tak som kupil novu pierburg a auto prestalo trhat pri zabere nad 2500ot. preventivne som vymenil aj hadicky k turbu od n75. cize auto uz netrha ale stale to nieje podla mna to co to byvalo.Huml píše:zkusil bych jinou N75ku, tlak na turbu je docela rozkolísanej, i když to jde hůř poznat, když má log jen 10 řádků, další věc je váha, ale to teď nejde uplně dobře poznat, když ten tlak na turbu tak lítá
kedy bol niekto taky dobry a pozrel log teraz po opravach ci je to vporiadku alebo este nieco treba opravit.
http://leteckaposta.cz/589510816
Zdar borci,
moc bych chtěl požádat o pomoc a radu. Je něco jasný z těchto Logů? To vzorkování VAGu je totiž šílený, ale zkušený oko možná leccos postřehne.
Při akceleraci se občas objevuje náhlá výrazná ztráta tahu, bohužel jde o sporadickou záležitost, takže se to těžko diagnostikuje přes servis. Do nouzáku to nikdy nespadlo, po vypnutí a zapnutí to je tedy stejné, pomůže až třeba delší stání. Už s tím bojuju dost dlouho.
Logy kanálů 3,10,11 ve stavu závady a bez závad.
http://leteckaposta.cz/308658291
Octavia I 1.9tdi 81kw ASV bez chipu, r.2003
[/img]
moc bych chtěl požádat o pomoc a radu. Je něco jasný z těchto Logů? To vzorkování VAGu je totiž šílený, ale zkušený oko možná leccos postřehne.
Při akceleraci se občas objevuje náhlá výrazná ztráta tahu, bohužel jde o sporadickou záležitost, takže se to těžko diagnostikuje přes servis. Do nouzáku to nikdy nespadlo, po vypnutí a zapnutí to je tedy stejné, pomůže až třeba delší stání. Už s tím bojuju dost dlouho.
Logy kanálů 3,10,11 ve stavu závady a bez závad.
http://leteckaposta.cz/308658291
Octavia I 1.9tdi 81kw ASV bez chipu, r.2003
[/img]
EGR přidušený se mi nezdá, pohledem do něj je čistý, zavírá dobře, kompletně čištěn byl teda před cca 50tis.km.
N75 jsem vyměnil a v současnosti testuji novou váhu vzduchu, ale závada se mi stala také, bohužel jsem nestihl ji nově nalogovat.
Nějaké přidírání vstřikovacího čerpadla by to nemohlo být? Lopatky turba jdou za studena volně.
Mám teda sundat turbo a vyčistit vč. parohů?
N75 jsem vyměnil a v současnosti testuji novou váhu vzduchu, ale závada se mi stala také, bohužel jsem nestihl ji nově nalogovat.
Nějaké přidírání vstřikovacího čerpadla by to nemohlo být? Lopatky turba jdou za studena volně.
Mám teda sundat turbo a vyčistit vč. parohů?