Multicar M22
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Multicar M22
Pěkný svátky všem. Řeším doma menší problém se stabilnim motorem 1 válcový Jako pul motoru z muliny m22. nechce prostě chytat. Čudí jako blázen,tryska nová, nevim kolik by měl mít tlaky??? Já naměřil cca25. Což mi nepřipadne málo. Nevím jak se tam ladí nakej předstřik. Jak zjistit stav čerpadla. ??? Dík za nějaké info.
ducato 1.9d POWERHIDRAULIK FILTRY Z LIAZU už nemam.
Re: Multicar M22
Tohle je jejich věčný problém...Ty máš stroj made in NDR -předkomůrku , která má předpoklad dobrého chytání pouze v případě, že má perfektní tlaky...Co jsem se s nimi natrápil, používaly se u silničních válečků pro dusání a válcování vozovky při jejich opravách. Původně měly jen doutnáky , popřípadě přímo žhavičky..Chytaly špatně už i nové..Zásada je při opravě měřit pečlivě spalovací prostor, který se dělá pomoci olověných platliček - měří se jejich výška.. Stejně jako u PV3S , T 111 apod. A další věc, nejhůře chytá právě jednoválec, už dvouvál chytal lépe..Nastartovat jej klikou byo často až nemožné, naštěstí má startér /z Wartburga/ , takže naděje je větší..U nás v podniku, aby se práce nezastavila se váleček parkoval ve vytopené garáži, aby chytil a pak se celý den nechal běžet...Takže pokud jej máš vyběhaný, bude problém..koule píše:Pěkný svátky všem. Řeším doma menší problém se stabilnim motorem 1 válcový Jako pul motoru z muliny m22. nechce prostě chytat. Čudí jako blázen,tryska nová, nevim kolik by měl mít tlaky??? Já naměřil cca25. Což mi nepřipadne málo. Nevím jak se tam ladí nakej předstřik. Jak zjistit stav čerpadla. ??? Dík za nějaké info.
P.S. krásné srovnání bylo s jiným výrobkem od firmy Farymann , které se za socíku dovážely, který chytal na kliku výborně, ALE MĚL PŘIMÝ VSTŘIK..
nepropadat panice...
Zajímavé je, že třeba V3S a Tatra na tom s chytáním nebyly zrovna výborné a přímý vstřik to byl také..Nejlépe chytala T 111, čím víc válců, tím lépe, válce si pomáhají a jde to. Ale například 4 válec , což je část motoru Tatra uvést do chodu byl obdobný problém a co jsme se s tím natrápili..Kdysi jsem měl naftový dvoutakt Slavia , který byl údajně v pořádku a pořád jen sliboval, ale nechytli.. Nakonec jsem zjistil, že na ojnici byla asi 1mm vůle, což se normálně nijak neprojevovalo, nic neklepalo , ale holt v kompresi ten 1mm byl znát..Tyhle stroje jsou jen pro zlost, pokud se neuvedou do 1A stavu.. 

nepropadat panice...
to byla nějaká uloženka nebo jak ?
kámoš takto koupil výhodně motor 3vál Zetor do UNC,někde ležel 20 let,jako vypadal jak novej,to jo, ale nechtěl jet ani prd,muselo se dát čerpadlo,vstřiky i trubky,domky s filtrama atd. z původního,protože to bylo tak zalepený starou naftou že s tím nešlo nic dělat...
kámoš takto koupil výhodně motor 3vál Zetor do UNC,někde ležel 20 let,jako vypadal jak novej,to jo, ale nechtěl jet ani prd,muselo se dát čerpadlo,vstřiky i trubky,domky s filtrama atd. z původního,protože to bylo tak zalepený starou naftou že s tím nešlo nic dělat...