Když budu brát v potaz motor BMN 125kw jak bylo psáno, tak výfukovou vačku, která pohání vstřikovače:
- INA 428012310 pro oe číslo 03G 109 102 F má jenom pro motory 125kw napříč spektrem VW group.
- Engineteam HV 0310 pro oe číslo 03G 109 102 B má v katalogu jednak motory 125kw a jednak i motory 100kw a 103kw prostě vše dohromady, ale
třeba Kolbenschmidt pro oe číslo 03G 109 102 B má v katalogu jenom motory 100kw a 103kw a pak nějaký 90kw jestli se dělal, ale neplete tam motor 125kw jako Engineteam, aby ta kolize nevznikla zde...
Po koupí a běžném ježdění jsem pociťoval že není něco v pořádku, nedostatečné zrychlení, motor měl výkonový propad. Po výměně hlavy se všechno spravilo, akorát jsem měl častou regeneraci DPF cca každých 200Km.
56000 Km jsem nejezdil po výměně hlavy s častou regeneraci.
Kdyby tam byly špatné váčky tak by regenerace vůbec neproběhla ne?
Jde o to, co byla ta častá regenerace.
Pokud se jen spouštěla a následně se teplota nedostane na požadovanou hodnotu, tak se zas ukončí.
A po nějakém čase to zkusí znova.
Je otázka, jestli to vydrží i tolik km bez pořádně regenerace.
Regenerace byla pravidelně po ujetí cca 200km. Na palubovce mi pokaždé naskočil DPF tak jsem to jel vypálit po dálnici. Regenerace proběhla, DPF na palubovce přestal svítit.
Jak jsi poznal, že proběhla?
Že zhasla kontrolka?
Pokud ano, tak to neznamená, že proběhla, ale že se podařilo něco málo vypálit z filtru během jízdy ve vyšších otáčkách.
Jinak by ti to regenerovalo po 800-1000km někdy i více.
Mrkni na tu vačku
Tak dej vědět.
Já tipuju, že by to mohlo být ono pokud není žádná chyba v jednotce.
On se špatnýma vstrikama by to mělo dosáhnout teploty v dpf. Pokud teda motor běží tak nějak normálně.
Škoda Superb Combi 2010, 2.0 TDI CFGB, 4x4, POWERED BY MOTORPOWER
EX Škoda Octavia Combi 2007, 2.0 TDI BKD, GT1749VB, POWERED BY DRAGPOWER
EX Škoda Fabia Combi 2005, 1.9 TDI ATD, GT1749VA, POWERED BY DRAGPOWER