Passat BMR problem s DPF filtrom

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14427
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Když budu brát v potaz motor BMN 125kw jak bylo psáno, tak výfukovou vačku, která pohání vstřikovače:

- INA 428012310 pro oe číslo 03G 109 102 F má jenom pro motory 125kw napříč spektrem VW group.

- Engineteam HV 0310 pro oe číslo 03G 109 102 B má v katalogu jednak motory 125kw a jednak i motory 100kw a 103kw prostě vše dohromady, ale
třeba Kolbenschmidt pro oe číslo 03G 109 102 B má v katalogu jenom motory 100kw a 103kw a pak nějaký 90kw jestli se dělal, ale neplete tam motor 125kw jako Engineteam, aby ta kolize nevznikla zde...
Eresak
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Registrován: 30 pro 2019, 19:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Třinec

Příspěvek od Eresak »

Po koupí a běžném ježdění jsem pociťoval že není něco v pořádku, nedostatečné zrychlení, motor měl výkonový propad. Po výměně hlavy se všechno spravilo, akorát jsem měl častou regeneraci DPF cca každých 200Km.

56000 Km jsem nejezdil po výměně hlavy s častou regeneraci.

Kdyby tam byly špatné váčky tak by regenerace vůbec neproběhla ne?
arlie
Přispěvovatel
Příspěvky: 703
Registrován: 01 led 2011, 21:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Hnátnice

Příspěvek od arlie »

Jde o to, co byla ta častá regenerace.
Pokud se jen spouštěla a následně se teplota nedostane na požadovanou hodnotu, tak se zas ukončí.
A po nějakém čase to zkusí znova.

Je otázka, jestli to vydrží i tolik km bez pořádně regenerace.

Jak jsi to poznal, že zrovna regeneruje?
Audi A6 Avant 3.0 tdi ASB
Eresak
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Registrován: 30 pro 2019, 19:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Třinec

Příspěvek od Eresak »

Regenerace byla pravidelně po ujetí cca 200km. Na palubovce mi pokaždé naskočil DPF tak jsem to jel vypálit po dálnici. Regenerace proběhla, DPF na palubovce přestal svítit.
arlie
Přispěvovatel
Příspěvky: 703
Registrován: 01 led 2011, 21:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Hnátnice

Příspěvek od arlie »

Jak jsi poznal, že proběhla?
Že zhasla kontrolka?
Pokud ano, tak to neznamená, že proběhla, ale že se podařilo něco málo vypálit z filtru během jízdy ve vyšších otáčkách.

Jinak by ti to regenerovalo po 800-1000km někdy i více.
Mrkni na tu vačku ;)
Audi A6 Avant 3.0 tdi ASB
Eresak
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Registrován: 30 pro 2019, 19:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Třinec

Příspěvek od Eresak »

Ano, kontrolka zhasla a já jsem mohl zase jezdit, ale věděl jsem že kontrolka DPF zase naskočí.

Zítra mám volno tak se zkusím podívat na tu váčku a kdyby tam byla jiná než tam má byt regenerovalo by to nějak?
arlie
Přispěvovatel
Příspěvky: 703
Registrován: 01 led 2011, 21:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Hnátnice

Příspěvek od arlie »

Musí tam být ta, co tam patří.
S tím výstupem
Audi A6 Avant 3.0 tdi ASB
Eresak
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Registrován: 30 pro 2019, 19:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Třinec

Příspěvek od Eresak »

Dobře, zítra budu vědět víc. Pak napíšu..
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14427
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Mnoho zdaru a doufám, že na to nakonec přijdeš ;)
arlie
Přispěvovatel
Příspěvky: 703
Registrován: 01 led 2011, 21:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Hnátnice

Příspěvek od arlie »

Tak dej vědět.
Já tipuju, že by to mohlo být ono pokud není žádná chyba v jednotce.
On se špatnýma vstrikama by to mělo dosáhnout teploty v dpf. Pokud teda motor běží tak nějak normálně.
Audi A6 Avant 3.0 tdi ASB
Eresak
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Registrován: 30 pro 2019, 19:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Třinec

Příspěvek od Eresak »

Dokážete někdo tady s těch fotek poznat jestli se jedná o váčku BMN?

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14427
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Je to sice z 8v motorů, ale levá vačka je obyč, pravá s dpf.

Obrázek
arlie
Přispěvovatel
Příspěvky: 703
Registrován: 01 led 2011, 21:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Hnátnice

Příspěvek od arlie »

Není to vačka pro dpf.
Ta ploška tam chybí.
Audi A6 Avant 3.0 tdi ASB
Eresak
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Registrován: 30 pro 2019, 19:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Třinec

Příspěvek od Eresak »

Děkují za informace, nevíte jaká váčkova hřídel tam patří?
venca.6
Přispěvovatel
Příspěvky: 413
Registrován: 23 říj 2014, 18:14
Odpovědi: 0
Bydliště: Doma

Příspěvek od venca.6 »

03G 109 102 F
Škoda Superb Combi 2010, 2.0 TDI CFGB, 4x4, POWERED BY MOTORPOWER
EX Škoda Octavia Combi 2007, 2.0 TDI BKD, GT1749VB, POWERED BY DRAGPOWER
EX Škoda Fabia Combi 2005, 1.9 TDI ATD, GT1749VA, POWERED BY DRAGPOWER
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“