Čerpadlo Bosch - Citroen Berlingo

Moderátoři: šulda, Moderátoři

kamil TTR
Přispěvovatel
Příspěvky: 69
Registrován: 29 lis 2009, 22:28
Odpovědi: 0
Bydliště: okr.Chrudim

Příspěvek od kamil TTR »

No včera to chytlo a jak píšeš,tak se tomu nechtělo do otáček a hulilo to jako kráva.
A dneska to chytlo jednou na volnoběh a vůbec to nereagovalo na plyn.
Skusim sehnat trubky a dám vědět.
Dík
Octavia Combi 1,9TDI,ASV,PP764+chip Dieselpower 145hp.350Nm.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Vždy je dobré odpojit trubky , sundat víko ventilů a zkontrolovat zda z trubky jde palivo zrovna v době, kdy je ten který válec v kompresi před Hů..I různé motory , i když měly čerpadlo Bosch, tak měly jiné pořadi vstřikovacích trubek..Je to jako u benzina 1-3-4-2 nebo 1-2-4-3..A vstřikovací trubky Bosch -Lucas mají jiný průměr díry..Ale často se to spářilo a se vstřikovači Lucas jezdil Bosch .., ale určitě není náhoda, že firmy přesně slaďuji soustavu čerpadlo-trubky-vstřikovače..Vše souvisí se vším.. :)
nepropadat panice...
pepe276
Aktivista
Příspěvky: 1106
Registrován: 23 led 2010, 10:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha a okolí

Příspěvek od pepe276 »

kamil TTR píše:A hlavně elektrika je na každém jiná.
Lucas má řízený vstřik
Tak řízený vstřik mívají i Bosche. U starého motoru D9B (1.9D, 50-52kW), což je přímý předchůdce tvého WJY/WJZ, ale ještě ze staré a spolehlivější řady XUD, se v držáku čerpadla musely při výměně čerpadla z Lucase na Bosche a obráceně, přehodit 3 svorníky M8 v držáku čerpadla do druhé trojice děr M8 v držáku. Možná, že to bude potřeba udělat i v držáku čerpadla u DW8.
Obrázek
Doufám, že je to z obrázku jasné. Toho mezikruží, co je v díře pro hřídel čerpadla v držáku čerpadla vpravo si nevšímej, to je redukce pro montáž staršího typu čerpadla z XUD, kde ještě šteluješ předvstřik pohodlně natáčením čerpadla za chodu motoru, do novějšího motoru DW8/DW8B.
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

:D Profesionální..
nepropadat panice...
kamil TTR
Přispěvovatel
Příspěvky: 69
Registrován: 29 lis 2009, 22:28
Odpovědi: 0
Bydliště: okr.Chrudim

Příspěvek od kamil TTR »

Chlapy díky,
Dal jsem dneska trubky Bosch a už to vrči!
To starý čerpadlo mám taky a přemýšlel jsem taky, že bych nechal udělat ten kroužek.
Octavia Combi 1,9TDI,ASV,PP764+chip Dieselpower 145hp.350Nm.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20286
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Jj, to nevyhazuj už se to čím dál hůř shání
kamil TTR
Přispěvovatel
Příspěvky: 69
Registrován: 29 lis 2009, 22:28
Odpovědi: 0
Bydliště: okr.Chrudim

Příspěvek od kamil TTR »

Obrázek
Jsem to auto koupil z údajně zadřeným vstřikem.
A byl v tom motor DHY s tímhle čerpadlem a držákem XUD
Octavia Combi 1,9TDI,ASV,PP764+chip Dieselpower 145hp.350Nm.
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9193
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Kurňa to je vstrik jak vyšitej. Upadl taliřek nebo to byl potkan??
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
kamil TTR
Přispěvovatel
Příspěvky: 69
Registrován: 29 lis 2009, 22:28
Odpovědi: 0
Bydliště: okr.Chrudim

Příspěvek od kamil TTR »

Upadl talíř.
Stalo se to paní, co jsem to od ní koupil.
Prej v tom cestou do práce trochu zacvakalo, jinak nic
(rofl)
Ještě bych se zeptal.
Když jde motor po přidání plynu tvrdě, tak mám pootočit k motoru, nebo od?
Díky
Octavia Combi 1,9TDI,ASV,PP764+chip Dieselpower 145hp.350Nm.
Uživatelský avatar
Ferrari1980
Přispěvovatel
Příspěvky: 411
Registrován: 16 kvě 2012, 19:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Partizánske

Příspěvek od Ferrari1980 »

Tomas.cz píše:Trubky od čerpadla ke vstřikovačům jsi vyměnil?

Čerpadlo Bosch - trubky - vstřiky Bosch
Čerpadlo Lucas/Delphi - trubky - vstřiky Lucas/Delphi
Neviem, ako na Peugeote, ale na Renolde 1,9 v poho kombinácia
Čerpadlo Bosch - trubky Bosch- vstřiky Lucas/Delphi.

Ale čo viem, zasa na 2,1 TD to nesedí. Ale čo som pozeral kdesi technické údaje, vstreky Bosch a Lukas na 1,9 majú rovnaký vstrekovací tlak, ale pri 2,1 TD iný
Megane I, 2001, 1,9 D
Alfa Romeo 156, 1,9 JTD 85kW
AR 159 SW, 1,9 JTDm, 88kW
Š125L, rv 89, 37kW :-)
Uživatelský avatar
Ferrari1980
Přispěvovatel
Příspěvky: 411
Registrován: 16 kvě 2012, 19:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Partizánske

Příspěvek od Ferrari1980 »

Ferrari1980 píše:
Tomas.cz píše:Trubky od čerpadla ke vstřikovačům jsi vyměnil?

Čerpadlo Bosch - trubky - vstřiky Bosch
Čerpadlo Lucas/Delphi - trubky - vstřiky Lucas/Delphi
Neviem, ako na Peugeote, ale na Renolde 1,9 v poho kombinácia
Čerpadlo Bosch - trubky Bosch- vstřiky Lucas/Delphi.

Ale čo viem, zasa na pug 2,1 TD to nesedí. Ale čo som pozeral kdesi technické údaje, vstreky Bosch a Lukas na 1,9 majú rovnaký vstrekovací tlak, ale pri 2,1 TD iný
Megane I, 2001, 1,9 D
Alfa Romeo 156, 1,9 JTD 85kW
AR 159 SW, 1,9 JTDm, 88kW
Š125L, rv 89, 37kW :-)
pepe276
Aktivista
Příspěvky: 1106
Registrován: 23 led 2010, 10:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha a okolí

Příspěvek od pepe276 »

kamil TTR píše:Chlapy díky,
Dal jsem dneska trubky Bosch a už to vrči!
To starý čerpadlo mám taky a přemýšlel jsem taky, že bych nechal udělat ten kroužek.
To není ale jen tento malý kroužek. Z druhé strany to vypadá takto:
Obrázek
Těmi 3 imbusy je to přišroubované v hliníkovém těle držáku. 2 přivařené matky M8 jsou prodloužení děr M8 pro aretaci rozvodů a 3 přivařené šrouby jsou na přidělání čerpadla. Toto konkrétně je verse pro čerpadlo Bosch.
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
kamil TTR
Přispěvovatel
Příspěvky: 69
Registrován: 29 lis 2009, 22:28
Odpovědi: 0
Bydliště: okr.Chrudim

Příspěvek od kamil TTR »

Jasný,
Jsem koukal,že by to nebylo jenom o tom kroužku.
U toho držáku co mám, jsou jenom díry a čerpadlo chytám šroubárna z venku.
A aretuju vlastně hřídel do čerpadla( na dvanáctou hodinu)
Octavia Combi 1,9TDI,ASV,PP764+chip Dieselpower 145hp.350Nm.
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14438
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

kamil TTR píše:Chlapy díky,
Dal jsem dneska trubky Bosch a už to vrči!
To starý čerpadlo mám taky a přemýšlel jsem taky, že bych nechal udělat ten kroužek.
Tak to jsem rád, že moje doměnka pomohla :lol:
kamil TTR
Přispěvovatel
Příspěvky: 69
Registrován: 29 lis 2009, 22:28
Odpovědi: 0
Bydliště: okr.Chrudim

Příspěvek od kamil TTR »

Pomohlo to hodně.
Po čtrnácti dnech skládání a zkoušení, plus několikrát motor ven,jsem myslel, že to asi někam budu muset odvést do servisu
V tom motor.prostoru byl snad originální jednom El svazek.
Octavia Combi 1,9TDI,ASV,PP764+chip Dieselpower 145hp.350Nm.
Odpovědět

Zpět na „Citroën“