Čerpadlo Bosch - Citroen Berlingo
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Vždy je dobré odpojit trubky , sundat víko ventilů a zkontrolovat zda z trubky jde palivo zrovna v době, kdy je ten který válec v kompresi před Hů..I různé motory , i když měly čerpadlo Bosch, tak měly jiné pořadi vstřikovacích trubek..Je to jako u benzina 1-3-4-2 nebo 1-2-4-3..A vstřikovací trubky Bosch -Lucas mají jiný průměr díry..Ale často se to spářilo a se vstřikovači Lucas jezdil Bosch .., ale určitě není náhoda, že firmy přesně slaďuji soustavu čerpadlo-trubky-vstřikovače..Vše souvisí se vším.. 

nepropadat panice...
Tak řízený vstřik mívají i Bosche. U starého motoru D9B (1.9D, 50-52kW), což je přímý předchůdce tvého WJY/WJZ, ale ještě ze staré a spolehlivější řady XUD, se v držáku čerpadla musely při výměně čerpadla z Lucase na Bosche a obráceně, přehodit 3 svorníky M8 v držáku čerpadla do druhé trojice děr M8 v držáku. Možná, že to bude potřeba udělat i v držáku čerpadla u DW8.kamil TTR píše:A hlavně elektrika je na každém jiná.
Lucas má řízený vstřik

Doufám, že je to z obrázku jasné. Toho mezikruží, co je v díře pro hřídel čerpadla v držáku čerpadla vpravo si nevšímej, to je redukce pro montáž staršího typu čerpadla z XUD, kde ještě šteluješ předvstřik pohodlně natáčením čerpadla za chodu motoru, do novějšího motoru DW8/DW8B.
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
- Ferrari1980
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 411
- Registrován: 16 kvě 2012, 19:30
- Bydliště: Partizánske
Neviem, ako na Peugeote, ale na Renolde 1,9 v poho kombináciaTomas.cz píše:Trubky od čerpadla ke vstřikovačům jsi vyměnil?
Čerpadlo Bosch - trubky - vstřiky Bosch
Čerpadlo Lucas/Delphi - trubky - vstřiky Lucas/Delphi
Čerpadlo Bosch - trubky Bosch- vstřiky Lucas/Delphi.
Ale čo viem, zasa na 2,1 TD to nesedí. Ale čo som pozeral kdesi technické údaje, vstreky Bosch a Lukas na 1,9 majú rovnaký vstrekovací tlak, ale pri 2,1 TD iný
Megane I, 2001, 1,9 D
Alfa Romeo 156, 1,9 JTD 85kW
AR 159 SW, 1,9 JTDm, 88kW
Š125L, rv 89, 37kW
Alfa Romeo 156, 1,9 JTD 85kW
AR 159 SW, 1,9 JTDm, 88kW
Š125L, rv 89, 37kW

- Ferrari1980
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 411
- Registrován: 16 kvě 2012, 19:30
- Bydliště: Partizánske
Ferrari1980 píše:Neviem, ako na Peugeote, ale na Renolde 1,9 v poho kombináciaTomas.cz píše:Trubky od čerpadla ke vstřikovačům jsi vyměnil?
Čerpadlo Bosch - trubky - vstřiky Bosch
Čerpadlo Lucas/Delphi - trubky - vstřiky Lucas/Delphi
Čerpadlo Bosch - trubky Bosch- vstřiky Lucas/Delphi.
Ale čo viem, zasa na pug 2,1 TD to nesedí. Ale čo som pozeral kdesi technické údaje, vstreky Bosch a Lukas na 1,9 majú rovnaký vstrekovací tlak, ale pri 2,1 TD iný
Megane I, 2001, 1,9 D
Alfa Romeo 156, 1,9 JTD 85kW
AR 159 SW, 1,9 JTDm, 88kW
Š125L, rv 89, 37kW
Alfa Romeo 156, 1,9 JTD 85kW
AR 159 SW, 1,9 JTDm, 88kW
Š125L, rv 89, 37kW

To není ale jen tento malý kroužek. Z druhé strany to vypadá takto:kamil TTR píše:Chlapy díky,
Dal jsem dneska trubky Bosch a už to vrči!
To starý čerpadlo mám taky a přemýšlel jsem taky, že bych nechal udělat ten kroužek.

Těmi 3 imbusy je to přišroubované v hliníkovém těle držáku. 2 přivařené matky M8 jsou prodloužení děr M8 pro aretaci rozvodů a 3 přivařené šrouby jsou na přidělání čerpadla. Toto konkrétně je verse pro čerpadlo Bosch.
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000