Passat BMR problem s DPF filtrom
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Tou plochou pro DPF na prvním myslíš co?arlie píše:Kruhy na vacce jsou na čtvrtém válci a plocha pro dpf je na prvním.
Jinak kdyby někdo z fotek nepochopil, o co jde a co má na první pohled odlišit hřídel pro motor bez a s DPF, tak ať se do toho raději nepouští.
Rozlišení je na boku prvního palce pro ventil čtvrtého válce, ale podstatný pro regeneraci DPF je profil palce pro vstřik, a to na každém válci ...
Tomas.cz píše:Rayx: Kontrolovali jsem to ze strany od tandemu, kruhy tam žádné nejsou.Rayx píše: Takže jedině kontrola ze strany od tandemu na bok první vačky na výfukovém hřídeli řekne, jestli je to ta správná pro DPF nebo ne. Vsadím se, že ta co tam je dva kruhy nemá
Dneska se nám podařilo s bráchou sehnat váčku BMN..
V úterý by mohla byt doma, teď ještě najít někoho kdo by to vyměnil.
Vybírej dobře, už předchozí výměna hlavy nedopadla dobře ...Eresak píše: V úterý by mohla byt doma, teď ještě najít někoho kdo by to vyměnil.
Kdyby sis chtěl udělat představu i teoreticky, mrkni do DP

S0057240015-Motor_2_0_125_kW_TDI_PD.pdf
-
- Nováček
- Příspěvky: 7
- Registrován: 07 dub 2009, 22:52
Odpovědi: 0
Re: Passat BMR problem s DPF filtrom
a u 16v platí stejná ploška jako u 8v? protžejiž se nedá oe koupúit a již jde jen aftrmarket ma nekdo vyfocenou tu plosku na 16v vaččce děkuji
-
- Nováček
- Příspěvky: 7
- Registrován: 07 dub 2009, 22:52
Odpovědi: 0
Re: Passat BMR problem s DPF filtrom
A nemá někdo vačku pro dpf 16v na prodej mám dvě které se dají ještě koupit a žádná není správná věděl by někdo poradit okolí brna