OI Vibrace při 1800-1900ot
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Jericho: Ja nerikam jezdit tak furt! Taky to drzim na 2000+ otacek,ale kdyz jedu po rovince ustalenou rychlosti,tak proc ne?Pokud preradis ve 2500 ot,tak ti to vzdycky spadne na 1700-1800 ot,to bys musel radit furt ve 3000,aby jsi nesel pod hranici kroutaku..,a to si tam muzes dat rovnou benzinovou prevodovku.
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Ale já to chápu, jen mám zato, že asi mám na takové jezdce štěstí. Nasednu k zákaznici do auta, ta tam během chvilky nacpe všechny kvalty/patrně aby to měla rychle za sebou/a pak už jede, až když to nechce jet, tak otráveně přeřadí. U motoru /1,6 ccm PSA/je slyšet rozvod už na dálku, auto je zánovní, odborníci tvrdí, že dnešní řetězové rozvody odchází proto, že novodobé motory mají nadměrné tlakové síly a vibrační "schopnost", kterou odsere nejdříve rozvod a pak to ostatní.. Máš pravdu, že jízda s TDI k tomu svádí, ale pohled na display spotřeby také...A jen noticka..už kdysi dávno bylo známo, v době Trabantů, což je dvoutakt/,který se musí se točit/, že motor vydržel nejdéle tomu, kdo jej držel u huby a dával mu čočku..Když přijel mla´das bylo to slyšet už na dálku, zahrabal při vjezdu do servisu a už jsme věděli, že nejede kvůli závadě motoru..většinou to byla bouračka..A dnes je to obdoba, kolikrát jedu za autem a tomu se vzadu třese výfuk...Proč asi? Jsem tímhle postižen a motorů je mi líto, proto jsem sám rád, že můj opovrhovaný Fiat jakmile zapomenu řadit a otáčky klesnou, začne vynechávat...Mělo by to tak být u všech, aby řidiči došlo, že páka versus výkon je už moc dlouhá...NOVON píše:Jericho: Ja nerikam jezdit tak furt! Taky to drzim na 2000+ otacek,ale kdyz jedu po rovince ustalenou rychlosti,tak proc ne?Pokud preradis ve 2500 ot,tak ti to vzdycky spadne na 1700-1800 ot,to bys musel radit furt ve 3000,aby jsi nesel pod hranici kroutaku..,a to si tam muzes dat rovnou benzinovou prevodovku.

nepropadat panice...
No ja se s neorigo silenty pekne vyskolil..Tedy hlavne se vzperou Lemforder.Nakonec tam sla zpatky vypodlozena stara,bo ty vibrace jsem nehodlal akceptovat.Martincv píše:Jak tu nekdo psal tak vzpera neni origo nejake Corteco, a silent na prevodovce je FEBI.
Jeste poznatek ma na to nejak vliv pocasi jezdim porad stejnou trasu nekdy to dela malo a nekdy brutal.
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Velice by mě zajímalo jak to tazatel odstranil, ale to se asi nedozvíme, že? Tohle mě na forech poslední dobou štve... .
K tématu - vibrace motoru při těchto otáčkách mám taky.
Myslím, že to s pohonným řetězcem mít souvislost nebude, protože mi to dělá i na volnoběh - rozvibruje se mi vždycky vnitřní zpětné zrcátko.
Myslíte, že by to mohly být silentbloky motoru?
K tématu - vibrace motoru při těchto otáčkách mám taky.
Myslím, že to s pohonným řetězcem mít souvislost nebude, protože mi to dělá i na volnoběh - rozvibruje se mi vždycky vnitřní zpětné zrcátko.
Myslíte, že by to mohly být silentbloky motoru?
Octavia 1,9 TDI 66kW ALH r.v. 2001...skoro veterán, ale jedna z posledních poctivek...
Octavia 1,9 TDI 81kW ASV r.v. 2003...voňavka 326Nm-142PS by TDIFun...
Octavia 1,9 TDI 81kW ASV r.v. 2003...voňavka 326Nm-142PS by TDIFun...
Já na to nekoukal, ale mělo by to být v pořádku. Auto bylo po koupi a chvilce ježdění na opravu regulace turba u Indyho a následně na čipu u Funa. Oba kontrolovali všechno a všechno je v pohodě.
Proč by volnoběžná dávka měla způsobovat nějaké potíže při necelých dvou tisících ot.? Předvstřik vím, že byl správně.
Proč by volnoběžná dávka měla způsobovat nějaké potíže při necelých dvou tisících ot.? Předvstřik vím, že byl správně.
Octavia 1,9 TDI 66kW ALH r.v. 2001...skoro veterán, ale jedna z posledních poctivek...
Octavia 1,9 TDI 81kW ASV r.v. 2003...voňavka 326Nm-142PS by TDIFun...
Octavia 1,9 TDI 81kW ASV r.v. 2003...voňavka 326Nm-142PS by TDIFun...
Taky s tebou jednou souhlasim, tyhle lidi, rikam jim "dusíci" nesnasim. Nici auto, vecne podmotane otacky a pak se divi, ze na tom porad neco meni a hlavne sledovat spotrebu, co kdyby o 0.2 stoupla. Kdyby ten motor mohl, tak ty lidi sereze a pak z auta vykopne a nikdy nedovoli nastartovat.jericho-3 píše:Tohle je právě to nejhorší, jedu s kámošem, který má najeto milion a on se baví a jedeme skoro krokem dokopečka na přímý záběr , já mu říkám, přeřaď, proč ho trápíš? A proč, vždyť on si to vezme..Tak mu říkám, dal bych ti batoh plný cihel na záda a bejčák a hnal tě vpřed...Ono si to vezme, ale dlouhodobě se zkurví vše, co má pohon na triku.. a čím honosnější a utlumené auto, tím hůř, protože minivibrace jsou odděleny od posádky, prdel je v polštáři a záda v mechu..Už ani nechci s nikým jet, kdysi jsem si myslel, že tohle dělají jen dědci, ale bohužel, dnes jsou mlaďoši stejní lenoši a šetřílci..Neberte to osobně, ale vibrace je jednou z nejčastějších závad, proto se pořád mění diferáky, poloosy a laboruje se s dávkami, apod...A odstranění je velký problém, z auta je už prostě jen sráč ....
A k problému mi poradíš? Jaký starý harcovník bys mohl vědět a poradit, zda na jedničkové Octě TDI (Golf4, Bora, Seaty, Audi A3 - rotačky) se běžně opotřebovávají silentbloky motoru a tedy tudy cesta vede nebo je to spíš haluz.uiqjirka píše:...Kdyby ten motor mohl, tak ty lidi sereze a pak z auta vykopne a nikdy nedovoli nastartovat.
Já nevím, proto se ptám.
Jinak taky musím souhlasit - motor točím běžně pod 2 tisíce, ale jen když jede zlehka. Na obědy nás každý den vozí kolega s Peugeotem Partner 1,6 HDi a ten do kopce řadí čtyřku už tak ve 30. Vždycky čekám, že ten motor z auta vypadne. Zatím nevypadl a i když má už přes 100 tkm, tak mu kupodivu nic není. Ale ty vibrace a to dunění - mám chuť mu vždycky jednu vrazit.
A ještě k těm dusíkům - už delší dobu si všímám a řekl bych, že poznám takového dusíka, když jede přede mnou. Dušené nafťáky mají takový divný smrad z výfuku.
Octavia 1,9 TDI 66kW ALH r.v. 2001...skoro veterán, ale jedna z posledních poctivek...
Octavia 1,9 TDI 81kW ASV r.v. 2003...voňavka 326Nm-142PS by TDIFun...
Octavia 1,9 TDI 81kW ASV r.v. 2003...voňavka 326Nm-142PS by TDIFun...
To už jsem taky někde slyšel, že jen originál. Myslel jsem si že Lemforder bude jako origoš, ale i ten prý nic moc.uiqjirka píše:Ty silentbloky jen original.
A abychom trochu zpřesnili nástřel - dají se špatné silenty nějak poznat - třeba zakýváním motoru nebo pohledem (bez demontáže)?
A ještě, který silent bývá častěji špatný?
Octavia 1,9 TDI 66kW ALH r.v. 2001...skoro veterán, ale jedna z posledních poctivek...
Octavia 1,9 TDI 81kW ASV r.v. 2003...voňavka 326Nm-142PS by TDIFun...
Octavia 1,9 TDI 81kW ASV r.v. 2003...voňavka 326Nm-142PS by TDIFun...