Korekce vstřikovačů D5252T, dávka nafty
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Korekce vstřikovačů D5252T, dávka nafty
Ahoj,
Změřil jsem si korekce vstřikovačů u svého Volvo TDI D5252T msa 15.8 motoru. Dávka paliva je nastavena na 4mg/stroke. A origo Volvo diagnostika mi ukazuje tohle:
Hodnoty jsou řádově mimo, čím to?
Další věc, jaký vliv má dávka nafty? Teď přes zimu se studeným motorem a rozejdy do kopce motor občas cuká, zároveň je třeba přidat více plynu. Mohlo by zvednutí dávky na 5mg pomoci?
Změřil jsem si korekce vstřikovačů u svého Volvo TDI D5252T msa 15.8 motoru. Dávka paliva je nastavena na 4mg/stroke. A origo Volvo diagnostika mi ukazuje tohle:
Hodnoty jsou řádově mimo, čím to?
Další věc, jaký vliv má dávka nafty? Teď přes zimu se studeným motorem a rozejdy do kopce motor občas cuká, zároveň je třeba přidat více plynu. Mohlo by zvednutí dávky na 5mg pomoci?
To ma byt radovo v jednotkach mg
Alebo je to to nakladne auto v juhoafrickej republike kde doluju diamanty a ide sa do kabiny po rebriku?
Alebo je to to nakladne auto v juhoafrickej republike kde doluju diamanty a ide sa do kabiny po rebriku?
Octavia 1 Elegance rv2003 ASZ TDI PD 96kW M6 96500km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
Ked s tym pojdes 180 aspon 5 minut tak potom to bude chvilu ukazovat aj na volnobeh 0.0
Skusenost a realita je ze pri vysokych otackach riadiaca jednotka nie je schopna vyhodnotit zmenu uhlovej rychlosti pocas otacky klukoveho hriadela tak to ide do definovaneho nuloveho stavu
Skusenost a realita je ze pri vysokych otackach riadiaca jednotka nie je schopna vyhodnotit zmenu uhlovej rychlosti pocas otacky klukoveho hriadela tak to ide do definovaneho nuloveho stavu
Octavia 1 Elegance rv2003 ASZ TDI PD 96kW M6 96500km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
Screenshot pise ze uz to je differencia
A keby si aj mal pravdu (nemas) tych 650mg na vstrek by bolo na yo nskladne auto v bani na diamanty
A keby si aj mal pravdu (nemas) tych 650mg na vstrek by bolo na yo nskladne auto v bani na diamanty
Octavia 1 Elegance rv2003 ASZ TDI PD 96kW M6 96500km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
4.5L bestia pri 3500ot 210kW ma 71mm3/stroke
Odhadujem ze to je 60mg/stroke
Vid moj prispevok
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
Nieco tam mas uplne na h*vno
Odhadujem ze to je 60mg/stroke
Vid moj prispevok
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
Nieco tam mas uplne na h*vno
Octavia 1 Elegance rv2003 ASZ TDI PD 96kW M6 96500km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km