Zdravím,keď že dva dni hladám nejake info cez "Hledat" a nedohladal som,tak sa obraciam rovno sem.Mám viacej otázok ktoré ma zaujmaju a nedostal som odpoveď na ne,tak skúsim šťastie tu.
Sú tie motory BMN tak zlé? Aké chyby majú okrem vstrekov..Kolko ps asi cca vydržia? Videl som na YT rs octaviu BMN kod motora s BKD vsrekmi na 400ps.. Aké skúsenosti máte po chipe s tímto autom? Bol by som rád za každý postreh a skúsenosť stímto autom..Aké úpravy odporúčate na cca 300ps? Zvládne to ten motor dlhodobo? A čo dpf?
Skoda octavia 2.0tdi PD RS BMN
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33491
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: Skoda octavia 2.0tdi PD RS BMN
[quote="theo"]Zdravím,keď že dva dni hladám nejake info
info nenajdeš kilometry se stáčí, prase se v tom vyzná, jak se ten motor začne jebat je to nekonečné, žádný čip nedělej šetři motor a doufej, DPF nechci kecat pokud je na mořovinu ucpe se a bouchne, pak třeba čidlo teploty a neprojdeš stk je lepší se ho zbavit, lauf na stk vyšistíš a váha de zalepit na jeden milimetr a projdeš, v sk jsou emise problém, hlav ně v západním sk stk to je mor
info nenajdeš kilometry se stáčí, prase se v tom vyzná, jak se ten motor začne jebat je to nekonečné, žádný čip nedělej šetři motor a doufej, DPF nechci kecat pokud je na mořovinu ucpe se a bouchne, pak třeba čidlo teploty a neprojdeš stk je lepší se ho zbavit, lauf na stk vyšistíš a váha de zalepit na jeden milimetr a projdeš, v sk jsou emise problém, hlav ně v západním sk stk to je mor

Když si myslíš že to není taková katastrofa tak to kup.Mr Slováček ti chtěl jen pravdivě poradit.Soused ji měl od novoty ve 100 litrech to prodal s výměněnou hlavou, všemi vstřiky, spojkou i dpf. Až se tu ozve spokojený majitel tohoto vozu měl štěstí ale obecně je to neštěstí. Ohledně těch úprav asi myslíš tu bílou z YouTube jo od budíku to vypadá dobře druhá věc je běžná použitelnost kterou každý od lidové Octavie čeká.No a pokud mas argument že jen na víkendy tak dobrá rada, ale hledej jinde než v naftové octavii. Hodne štěstí a km. Měj se
Wv golf IV egeneration ASZ+soft TDIfun 122kw@392nm-Prodáno
O2 rs bwa+soft motorpower 190kw@360nm
O2 rs bwa+soft motorpower 190kw@360nm
- acryll
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 729
- Registrován: 05 srp 2011, 17:56
- Bydliště: MT
- Kontaktovat uživatele:
2.0TDI BMN je jasny uz podla trhovej hodnoty
co sa tyka narocnosti servisu tak ten motor ma:
- piezo vstrekovace (to sa riesilo uz milionkrat)
- dpf
- virive klapky
- u niekoho problem s hlavou motora, a este zalezitosti okolo systemu PD
cena servisovania tychto problemov v porovnani s hodnotou auta proste nema zmysel
potencial trysiek je zhruba tak 205k ked su v kondicii uplne novych
dieselpower svojho casu dodaval Race PPD trysky, s tym sa dalo pracovat uz aj na vyssi vykon
mozem poradit recept na 300k:
- prerobit na bosch
- trysky z dieselpoweru
- turbo gtd2060vzk
rozbehnut elektroniku a celkove doladenie viem ponuknut ja
- dalej si to pyta celohlinikovy ic, dpf off, vymena sania za celohlinik, vyfuk, preoblozit spojku a este nejaka bizuteria
niekde by som nasiel aj graf z podobnej konfiguracie keby bolo treba
co sa tyka narocnosti servisu tak ten motor ma:
- piezo vstrekovace (to sa riesilo uz milionkrat)
- dpf
- virive klapky
- u niekoho problem s hlavou motora, a este zalezitosti okolo systemu PD
cena servisovania tychto problemov v porovnani s hodnotou auta proste nema zmysel
potencial trysiek je zhruba tak 205k ked su v kondicii uplne novych
dieselpower svojho casu dodaval Race PPD trysky, s tym sa dalo pracovat uz aj na vyssi vykon
mozem poradit recept na 300k:
- prerobit na bosch
- trysky z dieselpoweru
- turbo gtd2060vzk
rozbehnut elektroniku a celkove doladenie viem ponuknut ja
- dalej si to pyta celohlinikovy ic, dpf off, vymena sania za celohlinik, vyfuk, preoblozit spojku a este nejaka bizuteria
niekde by som nasiel aj graf z podobnej konfiguracie keby bolo treba
powered by rb-digital.sk_____________