Hlavně dobré gumy. Na značce až tak nezáleží ( Chinu nepočítám ) ale skladování.
Hunter pomůže ale nezachrání vždy.
Vibrace volantu pří cca 120 km/h
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5114
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Jo tomu jako rozumim no.. Jsou to gumy z 2 týdne 2020, tak se dá předpokládat, že se zas tak uplně za 3 měsíce nezkurvily. I když je možný všechno samozřejmě.. Vyvažovačka byla v pořádku, i kluci co to dělají. Všemu věřim. Jenom asi moje auto má s kolama nějakej problém. Dneska jsem vyzkoušel vůle, prohodil předek za zadek, očistil dosedačky, utáh na moment aby si to posedalo. Zatím jsem to projel jenom tak letmo a něco málo tam stejně bylo.. uvidim až to vemu na dálnici
Pak už na to seru, nebaví mě řešit takový nevyřešitelný chujoviny..
Pak už na to seru, nebaví mě řešit takový nevyřešitelný chujoviny..
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5114
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Podobný problém řeším na Boře už asi 2 roky , vibrace volantu ve větších rychlostech, cca od 135 km/h je z toho vibrační kladivo ! Vyměněno snad už vše na nápravě ( řízení , všechny čepy , silentbloky, přední ložiska, vnitřní klouby poloos, teď dána jiná převodovka co má prd najeto , nová spojková sada Sachs, nové origo kotouče 312mm přímo z VW, origo desky VW) a pořád to vibruje !!!
U mě se to hodně zhoršilo po přechodu na velký brzdy, hmotnost kotouče 312mm vs kotouč 288mmje dost značná a ta větší hmotnost ty vibrace jen zvýraznila. Ale prostě něco je tam ještě špatně a nemůžu na to přijít. Ještě mám podezření na vnější klouby poloos ( ty jsem ještě neměnil za těch 100 000 km) a pak už leda dát nové náboje a zase nová ložiska. Jinak kola a pneu můžu vyloučit. Mám dvě sady origo BBS 16" a na obou sadách nové pneu ( značkové) a na vyvažovačce se točí zcela rovně. Minimum závaží. Říkám si , že tohle je prostě nevyřešitelný problém VW
U mě se to hodně zhoršilo po přechodu na velký brzdy, hmotnost kotouče 312mm vs kotouč 288mmje dost značná a ta větší hmotnost ty vibrace jen zvýraznila. Ale prostě něco je tam ještě špatně a nemůžu na to přijít. Ještě mám podezření na vnější klouby poloos ( ty jsem ještě neměnil za těch 100 000 km) a pak už leda dát nové náboje a zase nová ložiska. Jinak kola a pneu můžu vyloučit. Mám dvě sady origo BBS 16" a na obou sadách nové pneu ( značkové) a na vyvažovačce se točí zcela rovně. Minimum závaží. Říkám si , že tohle je prostě nevyřešitelný problém VW

Seat Leon 2.0 TDI 135kW FR = "Furt Rozbitý"
BMW E39 530d 2260V - kovadlina 600 Nm

BMW E39 530d 2260V - kovadlina 600 Nm

Osobně si myslím, že náprava prostě není určena k tomu, montovat větší a těžší součástky a i kdyby obdobné provedení toto používalo jde tam o komplexní řešení, jsou často jiné silentbloky, mám zato, že i kinematika, ale pokud je vše v sérii, tak trochu vůličky tam a onde nemá na nic vliv. Jsou často staré pasti, které to prostě nedělají a naopak voňavky , které vibrují. Já tohle neůspěšně řešil na starším Volvu, které bylo po ráně ze strany, vše jsem opravil , srovnal, vyztužil, vše sedělo , ale člověk otevřel dveře a i když motor stál jako špalek, auto se třáslo..Všechny pokusy byly zbytečné..Ale u auta, které to dělá až ve vyšší rychlosti je to nevyváženost...Ale jaká?... 

nepropadat panice...