Vibrace volantu pří cca 120 km/h

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5114
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Hlavně dobré gumy. Na značce až tak nezáleží ( Chinu nepočítám ) ale skladování.
Hunter pomůže ale nezachrání vždy.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Woko_O
Aktivista
Příspěvky: 1646
Registrován: 06 zář 2011, 20:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od Woko_O »

Jo tomu jako rozumim no.. Jsou to gumy z 2 týdne 2020, tak se dá předpokládat, že se zas tak uplně za 3 měsíce nezkurvily. I když je možný všechno samozřejmě.. Vyvažovačka byla v pořádku, i kluci co to dělají. Všemu věřim. Jenom asi moje auto má s kolama nějakej problém. Dneska jsem vyzkoušel vůle, prohodil předek za zadek, očistil dosedačky, utáh na moment aby si to posedalo. Zatím jsem to projel jenom tak letmo a něco málo tam stejně bylo.. uvidim až to vemu na dálnici

Pak už na to seru, nebaví mě řešit takový nevyřešitelný chujoviny..
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5114
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Ještě někdy pomůže podhustit na 1, pojezdit cca 20km,hned nafouknout na 2,5 a nechat vychladnout. Pak nastavit správný tlak.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Uživatelský avatar
MarfyE34
Přispěvovatel
Příspěvky: 548
Registrován: 06 črc 2011, 10:17
Odpovědi: 0
Bydliště: //Mordor

Příspěvek od MarfyE34 »

Podobný problém řeším na Boře už asi 2 roky , vibrace volantu ve větších rychlostech, cca od 135 km/h je z toho vibrační kladivo ! Vyměněno snad už vše na nápravě ( řízení , všechny čepy , silentbloky, přední ložiska, vnitřní klouby poloos, teď dána jiná převodovka co má prd najeto , nová spojková sada Sachs, nové origo kotouče 312mm přímo z VW, origo desky VW) a pořád to vibruje !!!

U mě se to hodně zhoršilo po přechodu na velký brzdy, hmotnost kotouče 312mm vs kotouč 288mmje dost značná a ta větší hmotnost ty vibrace jen zvýraznila. Ale prostě něco je tam ještě špatně a nemůžu na to přijít. Ještě mám podezření na vnější klouby poloos ( ty jsem ještě neměnil za těch 100 000 km) a pak už leda dát nové náboje a zase nová ložiska. Jinak kola a pneu můžu vyloučit. Mám dvě sady origo BBS 16" a na obou sadách nové pneu ( značkové) a na vyvažovačce se točí zcela rovně. Minimum závaží. Říkám si , že tohle je prostě nevyřešitelný problém VW (rofl)
Seat Leon 2.0 TDI 135kW FR = "Furt Rozbitý" (LOL)
BMW E39 530d 2260V - kovadlina 600 Nm ;)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Osobně si myslím, že náprava prostě není určena k tomu, montovat větší a těžší součástky a i kdyby obdobné provedení toto používalo jde tam o komplexní řešení, jsou často jiné silentbloky, mám zato, že i kinematika, ale pokud je vše v sérii, tak trochu vůličky tam a onde nemá na nic vliv. Jsou často staré pasti, které to prostě nedělají a naopak voňavky , které vibrují. Já tohle neůspěšně řešil na starším Volvu, které bylo po ráně ze strany, vše jsem opravil , srovnal, vyztužil, vše sedělo , ale člověk otevřel dveře a i když motor stál jako špalek, auto se třáslo..Všechny pokusy byly zbytečné..Ale u auta, které to dělá až ve vyšší rychlosti je to nevyváženost...Ale jaká?... :(
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
MarfyE34
Přispěvovatel
Příspěvky: 548
Registrován: 06 črc 2011, 10:17
Odpovědi: 0
Bydliště: //Mordor

Příspěvek od MarfyE34 »

To už mě taky napadlo , že ta obyčejná náprava z Bory ty velké 312mm kotouče prostě nedává , ale zase si říkám , v čem je jiná náprava z O1 RS ?
Seat Leon 2.0 TDI 135kW FR = "Furt Rozbitý" (LOL)
BMW E39 530d 2260V - kovadlina 600 Nm ;)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“