Přefukující turbo

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
gigidpietro
Přispěvovatel
Příspěvky: 294
Registrován: 10 úno 2012, 16:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od gigidpietro »

Musel červ trochu zalízt a táhlo prodloužit, a spodek se zlepšil a přefuky nejsou. Uvidíme jak bude sloužit, Oleg mne ujistil že bezproblému snese tlak až 1,8.
Audi A4 1.9 AFN, 105 kW / 326Nm, MAF+EGR Off
Seat Ibiza 1.9 ASZ, cca 125kW MAF+EGR ON // VCDS 2020
Robajz
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 21 kvě 2020, 19:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Uh.Hradiste

Příspěvek od Robajz »

Čau chlapi, tak pruser nebo spis beznadějně.

Je opět po výměně turba , a zase ten stejný problém , prefukuje , drží tlak , a nespadne dolu a pokud se jede 150km/h a více tak padá do nouzaku, tím pádem mirulu nema důvod nějak softovat.

Nevíte kde by mohl byt problém , ( váha vzduchu, egr , nebo ten po*rany dpf) kuchat nic nechci...


Díky za vaše tipy...a pomoc
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33738
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

ucpaný přívod atmosferického vzduchu k N 75 ;)
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

gigidpietro píše: Co se týče čipů, vetšinou se přefuky zvýrazní.
Na to si ako prisiel?
AHU_764_VA+FMIC
Obrázek
AFN_seria+soft
Obrázek
AHH_764_107J_VBhybrid+FMIC
Obrázek

A nasiel by som kopec dalsich podobnych.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Robajz
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 21 kvě 2020, 19:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Uh.Hradiste

Příspěvek od Robajz »

Takže , teda nehledat chybu jen v tom co sem napsal ano?
Dělalo a dela to i na sérii i na softu..
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

To ze si dal novy n75 nezarucuje ze funguje spravne. Cim dalej tym viac sa stretavam s dielmi co su zasrany odpad.
Zmeraj podtlak. Vymen hadicky. Skontroluj jednocestny ventil na podtlakoch. Daj oem n75 kludne aj stary. Mas tam 1749VA alebo gtb1646?
Egr zaslepit.
Edc16 reguluje tlak napicu uz aj v serii.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Robajz
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 21 kvě 2020, 19:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Uh.Hradiste

Příspěvek od Robajz »

GT1749VA , regulace chodi a ventil nový pierburg.
egr zaslepit i tak ano?
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

zaslepit
ventil skus starsi oem, z funkcneho auta
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5096
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Jak víš,že regulace chodí? Když si nedovede doregulovat. Turbu nic není a nebylo ani původnímu.
Baňku na turbu nastavit s předpětím 1mm. A už by to nemělo spodnout do nouze.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Robajz
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 21 kvě 2020, 19:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Uh.Hradiste

Log

Příspěvek od Robajz »

Jinak tu je log, kdyby měl někdo zájem se podívat , je to na sérii.
http://leteckaposta.cz/196470180
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“