
Po aplikaci diody BAV změna chování turba
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- Kendys_TDI
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 190
- Registrován: 23 zář 2018, 10:39
- Bydliště: Střední Čechy Slánsko/Žatecko
Po aplikaci diody BAV změna chování turba

Naposledy upravil(a) Kendys_TDI dne 23 čer 2020, 12:01, celkem upraveno 1 x.
Octavia 1 TDI AGR, GOLF IV 2.8 V6 4motion
a ještě je tu manželky Fóbia 1.4 16V BKY hatch
a ještě je tu manželky Fóbia 1.4 16V BKY hatch

- Kendys_TDI
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 190
- Registrován: 23 zář 2018, 10:39
- Bydliště: Střední Čechy Slánsko/Žatecko
- Kendys_TDI
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 190
- Registrován: 23 zář 2018, 10:39
- Bydliště: Střední Čechy Slánsko/Žatecko
- Kendys_TDI
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 190
- Registrován: 23 zář 2018, 10:39
- Bydliště: Střední Čechy Slánsko/Žatecko
Pitlik píše:daj dve diody za sebou (seriovo) a zapoj
A pak budeš první, který se mi tu bude smát, že sem oddělal řídící jednotku a motor



Taky si myslím, že tu řada lidí naletěla podvodníkům...píší kolik mají najeto a přitom už tam toho půlku vyměnili..Má teorie je taková, že to byl vylítanej motor, vyměnili interiér snížili nájezd a dnes si tu ty lidi myslí co nemají a že měnit váhu vzduchu ve 160 tis. km je naprosto normální, když ve skutečnosti ta moje váha pořád funguje a má najeto 764000+

Turbo, čerpadlo vstřiky původní. V diesel power mi vyprávěli pohádky že když má auto víc, jak 200 tis. najeto, tak se musí vyměnit vstřikovací trysky, kvůli preventivní předepsané údržbě. Tak sem radši mlčel, že mam původní na 760 tis. najetých a jen jeden občas trochu kape, jinak jsou v pořádku. Osobně bych je ani nepovoloval, protože jak jsou tam zapečené, tak bych je tak maximálně utrhal a znehodnotil hlavu motoru. Motor jako celej ujde, když mi jezdilo auto bez turba (nouzový) tak sem z toho 120-130 udělal docela v pohodě, na atmosféru, která měla tehdy najeto už asi 750 tis. rovných


Turbo nebralo do prvního car wars skoro žádný olej, jen je rezaté jak vrata u plotu. Čerpadlu pomohl aditiv pro lepší mazání a životnost...váha vzduchu je taky původní měnil jsem jí až nedávno, kdy jsem zvyšoval výkon a ta původní Bosch už nedávala tolik jako váha nová nebo ještě lépe dioda Bav


Octavia 1 TDI AGR, GOLF IV 2.8 V6 4motion
a ještě je tu manželky Fóbia 1.4 16V BKY hatch
a ještě je tu manželky Fóbia 1.4 16V BKY hatch

- Kendys_TDI
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 190
- Registrován: 23 zář 2018, 10:39
- Bydliště: Střední Čechy Slánsko/Žatecko
tomu nevěřím vždycky sem byl učený, že diodu jak tam dam špatně, tak řídící jednotka končí a mohu jí i odpálit. Takže bych 2 diody ani netušil jak konkrétně napojit a zasunout do konektoru ???
Napiš nebo nakresli prosím nějaký návod podrobný co k čemu připojit (ty 2 diody přes jaký póly je spojit jak a čím) a jak to bude vypadat ve finále a jak a kam to do toho konektoru přijde ?
Váhu vzduchu už bych nechtěl co sem zkusil tohle (mezi námi)
Takže už mám na prodej 2 plně funkční, akorát jedna dává míň pač jí je 20 let a má za sebou 760 tisíc kiláků.
Napiš nebo nakresli prosím nějaký návod podrobný co k čemu připojit (ty 2 diody přes jaký póly je spojit jak a čím) a jak to bude vypadat ve finále a jak a kam to do toho konektoru přijde ?
Váhu vzduchu už bych nechtěl co sem zkusil tohle (mezi námi)

Octavia 1 TDI AGR, GOLF IV 2.8 V6 4motion
a ještě je tu manželky Fóbia 1.4 16V BKY hatch
a ještě je tu manželky Fóbia 1.4 16V BKY hatch

- Kendys_TDI
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 190
- Registrován: 23 zář 2018, 10:39
- Bydliště: Střední Čechy Slánsko/Žatecko
jo takhle, takže mohu propojit vícero těch pinů dohromady a nebo vždy musí procházet přes 4. a 5. pin ? vylepší se to tim, že získam dvojnásobný odpor ?Pitlik píše:to zlte je spoj medzi diodami
chápu-li to dobře ...
Octavia 1 TDI AGR, GOLF IV 2.8 V6 4motion
a ještě je tu manželky Fóbia 1.4 16V BKY hatch
a ještě je tu manželky Fóbia 1.4 16V BKY hatch
