Výměna ventilátoru chladiče po předešlém proměření napětí na jeho vstupu a výstupu. V tom elektromotoru se steče pár kontaktů dohromady a už je problém že to spíná pořád. Nebo je klimatizace prázdná a větrák se snaží dochladit něco, co tam fyzicky už ani není, to medium apod. A nebo si někdo udělal tajný spínač větráku, protože vařil často ... tudíž měl prasklou hlavu válců a touto ojebávkou se mu to podařilo skoro nepozorovaně prodat
a nebo někdo měnil chladič a netušil, kam s konektory a nebo mu začal téct chladič a voda natekla do toho spínače a už zlobí. A nebo rozbitý čidlo teploměru klimatizace, která se samovolně i v zimě spouští v režimu "AUTO" a tím pádem se automaticky rozbíhá sahara na chladiči.
Octavia 1 TDI AGR, GOLF IV 2.8 V6 4motion
a ještě je tu manželky Fóbia 1.4 16V BKY hatch
