
Rozpadlý termoventil - podavačka 81asv
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 82
- Registrován: 16 zář 2017, 20:05
Rozpadlý termoventil - podavačka 81asv
Ahoj, měnil jsem hadice u filtru a jakmile jsem zasadil zpět termoventil od febi do filtru ,tak jsem nastartoval a chcala z něj nafta, tak to zhasnu a termoventil se rozpadnul na dvě půlky, nevím jak je to možné, ale vypadalo to jako by byl vyroben slepením a prostě se rozpadnul
:.... zajímá mě jak je to možné ? mám tam 11mm hlavu a podavačku která tlačí neustále po otočení klíčku, takže ..velké tlaky ? nebo prostě šmejd z výroby ? .. další otázka je - jak je možný že když po otočení klíčku začne furt tlačit podavačka, jakto že někde nevystřelí nějaká hadice ? ..vždyt termoventil na filtru je pořád zavřený, než se nafta ohřeje na 15c -tudíž koluje v okruhu filtr- čerpadlo.. ? nebo to funguje že když ta podavačka začne tlačit tlakem tak se ten termoventil otevře taky a pouští přepadem zpět do nádrže ? Aktuální situace je taková,že jsem dal filtr z golfa bez termoventilu, funguje to dobře.

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 82
- Registrován: 16 zář 2017, 20:05
Ventily na palivové filtry u všech značek aut dávám jen origo pokud je třeba je měnit.
Čerpadla jsem do několika upravovaných aut dával též a nikdy nebyl s originál termoventilem problém.
Jen u jedné velké úpravy byl kvůli tlaku paliva problém s filtrem tak se musel použit filtr z CR.
Čerpadla jsem do několika upravovaných aut dával též a nikdy nebyl s originál termoventilem problém.
Jen u jedné velké úpravy byl kvůli tlaku paliva problém s filtrem tak se musel použit filtr z CR.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 82
- Registrován: 16 zář 2017, 20:05
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 82
- Registrován: 16 zář 2017, 20:05
Však teď tam filtr z golfa mám, rovnou jsem udělal nové palivové hadice až k těm plastovým kolenům za nádobkou chladící kapaliny. Funguje to normálně. Dokonce bych řekl že lépe startuje. I když byly gumičky nové a termoventil taky ,tak stejně po jeho zatlačení jakoby chrčel ,takže si myslím že to byl zdroj přisávání.
Já měl na mysli, dvouvývodový filtr bez thermoventilu, vždy jsem tohle montoval, když jsem chtěl mít jistotu, že mi to nebude nikde přisávat. Samozřejmě myšlenka thermoventilu je bezvadná, bohužel provedení diletantské, aby jedna pitomá gumička-O kroužek těsnila celý přívod paliva, je nesmysl už jen proto, že filtry vyrábějí stovky firem , takže zaručit přesnou díru pro thermoventil je jen snem, o kvalitě thermoventilu ala každý pes jiná ves nemluvě..Tohle zničilo stovky a stovky nervově jinak vyrovnaných majitelů a mechánů a jejich psychickou rovnováhu..A aby to nestačilo, stvořilo se PD, které potom ukázalo ta pravá kouzla zavzdušnování..., 

nepropadat panice...
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 82
- Registrován: 16 zář 2017, 20:05