Ford Transit 2.2 tdci 85kw SRFA 2011 Brať alebo Nebrať?

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

JozefC
Aktivista
Příspěvky: 1080
Registrován: 05 kvě 2016, 06:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od JozefC »

Jasne, že je zbytočná. Ako každá podobná tuto na fóre. Popravde už tieto témy, kde zbadám Jerichove témy a ospevovanie talianov , už ďalej nečítam. Vždy dopadnú rovnako. Tiež servisujem pár fiatov a nemôžem ich nejako očierňovať, lebo najvážnejšia oprava bola výmena tesnenia hlavy u 1,2 punta , asi za 10 rokov. Vw som urobil 30x viac hláv za ten čas, o elektrike ani nepíšem. Ale na čo je to dobré to tu rozoberať. Vždy to skončí zasieraním fóra. Niekedy je múdrejšie byť ticho, ale to niektorých ego nedokáže.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Josefe, máš pravdu, ale moje ego v tom není..Jak by se tím mělo zvednout? Nechápu, samozřejmě mladší kusy by za zvednutí ega a tím zastření svých komplexů dali "život". Moje otravování a bouření hladiny části tohoto fora,/ kde je vlastně dobře, že se nic neděje/..že, má jeden prostý důvod.. Nemám rád slintaly, kteří nevidí okolo sebe nic jiného než tu svou pravdu a nejsou schopni uznat základní fakta. Bohužel to jsou často mecháni a majitelé vozů z konceru, což má jednu výhodu, mají nepřeberné množství dílů pro sebe z oprav právě těchhle koncernových skvostů.. Jinak důkaz by byl velmi snadný , stačilo by vytáhnout , kolik milionu dílů motorů sežral koncern a kolik Fiat. Samozřejmě s ohledem na množství v oběhu..Já opravuji koncern od 60 tých let. minulého století, nejdřív KDF , poté brouk, atd. atd. co vše v socíku bylo v oběhu. A vždy jsem koncern uznával, nebyl to žádný novátor, nic přelomového nevytvářel, ale motorizoval celou Evropu slušnými vozy, na které bylo většinou spolehnutí. Bohužel v dnešní době je pozadu, kopíruje, ojebává, nedotahuje a vše dělá zbytečně složitější, náročnější na ND.Bylo by mi to jedno, pokud by tady někdo netvrdil, že je to naopak a nepomlouval třeba zrovna Italy, stačí říci , že máš Itala a tlupa skupinovýchh pomatenců už začne kvičet a urážet, ale je na nich často znát, že spíš dílnu zametají, než opravují...Toť vše, necháme uklidnit hladinu na mrtvo a čehůni budou zase spokojeni...
P.S. jinak honzíku habre, ano, stávalo se to už u F 128 ,že se vačky ometávaly až dokulata, bohužel často důvod byl ten, že majitelé také Zastav apod. lili do motoru, který má hrníčková zdvihátka přímo na vačku , olej který kradli v práci a na který jezdil celý socialismus M 6 AD..Do koncernu musíš lít spešl olej a musíš měnit vačky jako na běžícím páse. A to jsou zdvihátka "měkčí" díky hydrům..Já jsem netvrdil, že motory Fiat jsou bez závad, ALE ŽE JSOU LEPŠÍ NEŽ Z KONCERNU. Samozřejmě tvoje objektivita se zkušeností 10 aut je opravdu velká...Ale sami jste dokázali, co jste to za slintaly, když jste nebyli schopni dát relevantní příklad závad motorů Fiat , aby se aspoň trochu narušila jejich převaha nad koncernem. Mít malé ego, tak mám orgasmus, bohužel mi je jen smutno sebestředností mnohých.. :o
nepropadat panice...
honzik.habr
Přispěvovatel
Příspěvky: 103
Registrován: 24 srp 2008, 21:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Dačice

Příspěvek od honzik.habr »

Kdysi sem jich dělával víc, ty auta mě serou tak už je dělam minimálně.
Třeba 1.3JTD je taky ukazka spolehlivosti (LOL)

Jinak já osobně nemám koncernové auto.

Moc sem nepíšu ,nemám na to čas , jen už mě sere to tvoje věčné vychvalování italů.
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Tvůj první příspěvek v tématu o nákupu Ford Tranzit, můžeš napsat, v čep jsi poradil?
jericho-3 píše:Koncernový guru prostě nepřizná, že cokoliv co udělá Fiat , je k něčemu.. A tak je tady ZVUK.Objektivita je v česku neznámý pojem.., :(
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
JozefC
Aktivista
Příspěvky: 1080
Registrován: 05 kvě 2016, 06:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od JozefC »

Jericho. To s egom som bral obrazne a všeobecne. Neosočujem nikoho konkrétneho, akurát reagujem na zbytočné hádky a potrebu povyšovať jedno nad druhé. Ja napr. robím všetko a beriem prácu s rezervou. Autá nerobím tak dlho ako ty, ale prax ma naučila nerozčuľovať sa nad intelektom inžinierov vo vývoji. A tak je tu u všetkých automobiliek. Z času na čas potešia, inokedy naserú. Akurát tu mám jedno Scudo a popravde ho budem robiť radšej , ako Renaulta, čo mám na zdviháku. Nemá význam to brať takto do detailov.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

honzík. habr- ty nemáš čas, ale sere tě mé vychvalování Fiatů..
a kdybych vychvaloval koncern, tak by jsi čas měl?
Jozef C- je to zase o čase, postupně tě začne štvát, když vidíš ty lapsy , které vznikají a říkáš si, proč konstruktéří opouští něco/myslím konstrukčně/, co desítky let fungovalo? Vždy mne bavila auta, kdy si člověk řekl, tohle dělali šmati, kteří přemýšleli.. Samozřejmě vše se nepovede a praxe to ukáže, bohužel firmy auto inovují, ale ten lapsus tam nechají..A tak to vypadá, že je to schválně, protože není nad to, zvýšit výdělek na voze zvýšeným odběrem ND , i firmy které vyrábějí repliky musí továrně platit poplatky ....Asi už jsem vyhořelý, nová technika dnes už je jen shluk pimpišů, tranzistorů a ŘJ. A za volantem "opice".. :roll:
nepropadat panice...
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od rudy5 »

JozefC píše:Jericho. To s egom som bral obrazne a všeobecne. Neosočujem nikoho konkrétneho, akurát reagujem na zbytočné hádky a potrebu povyšovať jedno nad druhé. Ja napr. robím všetko a beriem prácu s rezervou. Autá nerobím tak dlho ako ty, ale prax ma naučila nerozčuľovať sa nad intelektom inžinierov vo vývoji. A tak je tu u všetkých automobiliek. Z času na čas potešia, inokedy naserú. Akurát tu mám jedno Scudo a popravde ho budem robiť radšej , ako Renaulta, čo mám na zdviháku. Nemá význam to brať takto do detailov.
Svata pravda
BMW 330 ix
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“