TA pevný "sportovní" podvozek: vzhledem k směšné ceně jsem nečekal vůbec nic, ale příjemně mě překvapil. Je trochu tužší oproti sérii, ale pořád hodně komfortní, na denní ježdění úplná pohoda. Horší je to při pokusu o nějakou sportovnější jízdu - je na to prostě příliš měkký.
TA výškově stavitelný - úplný opak oproti TA pevnému - je tvrdý jak beton. Na hladké silnici paráda, horší je to na rozbité silnici, tlumiče si s nerovnostmi moc neví rady a tvrdé pružiny jim v tom moc nepomáhají. Je to prostě skákadlo, za málo peněz, málo muziky. Na leštěnku, která najede 2000 pomalých km za rok proč ne, na daily bych to nechtěl.
AP výškově stavitelný - podobně tvrdý jak TA stavitelný, hlavně při nízkých rychlostech. Překvapení nastává, když se trochu přitlačí na pilu, tlumiče celkem fungují i na nerovnostech a neodskakuje to tolik jako TA. Celkově stabilnější pocit z vozu. Už jen kvalita zpracování o vesmír jinde oproti TA. Na daily auto je to tak na hraně, na víkendovku ideální volba.
