Filtr DPF
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Dík za návod...
Mám dotaz, je to téma, které dělí lidi na dva tábory.
Dieselgate.
Máme ve firmě 5 ks suberbů s motorem CFFB, všichni černý výfuk a mají najeto od 120 po 260 tis. km.
Může nebo mohl nový software pomoct k usmrcení DPF?
Má cenu po výměně vadného DPF za nový originální nechat si v čipu nahrát origo původní soft (pochopitelně bez čiplého)? Nebo se nemusím bát že nešvidlující soft opět udělá rychlou smrt DPF?
Prosím nějakou odpověď. Zatím, co jsem četl se spíš věnovali, že nový soft po dieselgate rozhodil celé auto a to se tu možná nekonalo... (mám tu spotřebu vyšší... než palubák)
Mám dotaz, je to téma, které dělí lidi na dva tábory.
Dieselgate.
Máme ve firmě 5 ks suberbů s motorem CFFB, všichni černý výfuk a mají najeto od 120 po 260 tis. km.
Může nebo mohl nový software pomoct k usmrcení DPF?
Má cenu po výměně vadného DPF za nový originální nechat si v čipu nahrát origo původní soft (pochopitelně bez čiplého)? Nebo se nemusím bát že nešvidlující soft opět udělá rychlou smrt DPF?
Prosím nějakou odpověď. Zatím, co jsem četl se spíš věnovali, že nový soft po dieselgate rozhodil celé auto a to se tu možná nekonalo... (mám tu spotřebu vyšší... než palubák)
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33497
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
mám jednu almaru brt je tam PD kat s dpf na močovinu, když to přijelo tak v nouzáku hadice od močoviny vybouchla, motor netáhl, vzal jsem majzl vymláti dpf i s katem, píská to ja kirovec jezdí ok, na emise zalepím váhu že nedá víc jak 300 vypucuju lauf ředidlem a projdu, minulý rok jsem neprošel emisema protože tam byla trvalá závada čidlo teploty spalin to se vyměnilo asi 1500 kč a prošlo jezdí dál,
není to univerzákní recept na naftové motory ale zkušenost s BRT

není to univerzákní recept na naftové motory ale zkušenost s BRT

-
- Aktivista
- Příspěvky: 33497
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Zdravím, chci se zeptat na chování DPF, auto z popisu. Pokud se motám po městě, okreskách tak filtr regeneruje cca po 450 až 500 km a vše je ok. Když ale jedu konstantních 130 km/h po dálnici, tak se vypaluje třeba i po 200 km ale při měřeném a vypočteném zaplnění třeba i jen 10 g
Nepřijde mi to normální chování. Chyby žádné, soft verze je před-dieselgate. Většinou je to naopak, že po městě regeneruje často a na dálnici málo. Já to mám naopak

O2 FL kombi, 2.0 TDI 103 kw CFHC
A si si isty, ze sa jedna o aktivnu regenraciu? Lebo pri jazde po dialnici, hlavne ked je mierny kopec, tak moze prist k pasivnej regeneracii. Je to vtedy, ked teplota vo vyfuku presiahne cca 300 stupnov (oxidacny katalyzator).
A ked mas vtedy zapnuty VAG DPF, tak ti to pipne, ze regeneruje, ale to iba preto, lebo idu dole hodnoty zaplnenia.
Aku mas hodnotu vo VAG DPF v policku STATUS, ked ti to na dialnici regeneruje? Ak je aktivna regenracia, su tam hodnoty 10->2->1. Ak je 0, neregeneruje aktivne.
A ked mas vtedy zapnuty VAG DPF, tak ti to pipne, ze regeneruje, ale to iba preto, lebo idu dole hodnoty zaplnenia.
Aku mas hodnotu vo VAG DPF v policku STATUS, ked ti to na dialnici regeneruje? Ak je aktivna regenracia, su tam hodnoty 10->2->1. Ak je 0, neregeneruje aktivne.
Sadzomet Golf 6, 2011, 77kW [CAYC]
Píšu to ve svém prvním příspěvku. Pokud jedu stálou rychlostí pár minut začne aktivní regenerace ikdyž je filtr zaplněn jen velmi málo. Hodnota zaplnění je třeba 10g. Pokud na dalnici nepojedu tak se filtr zaplní na maximum 24g, pak začne regenerace. Vypočítaná a reálná hodnota zaplnění jsou většinou velmi podobné.
O2 FL kombi, 2.0 TDI 103 kw CFHC