207sw 1.4 70kw po ohriati vynecháva

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
adrian_B
Přispěvovatel
Příspěvky: 725
Registrován: 29 říj 2008, 23:41
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK - Turčianske Teplice

207sw 1.4 70kw po ohriati vynecháva

Příspěvek od adrian_B »

1.4vti kód 8FS štartuje dobre, výkon fajn no po zohriati začne náhodne vynechávať niektorý valec. Niekedy 4, niekedy 2 alebo prvý. Po chvile vynechavania jednotka odpojí vstrek na danom valci a auto ide na tri.
Chyby p1340 / 1338 / 1337 podľa toho na ktorom valci dôjde k výpadkom.
Cievky, sviečky, vstreky skúšané, nepomohlo nič. Keď to vypnem kým to odpojí vstrek, tak sviečka na danom valci mokrá.

Btw nevie niekto aký tu má byť tlak oleja na voľnobeh? Nameral som 1,1 baru. Neviem či to spolu súvisí ale vždy sa problém prejavi až keď sa olej vyhreje a tlak padne na túto hodnotu. :roll: mi to príde ako keby to vtedy neotváralo sacie ventily na danom valci.
Rozvody vyzerajú byť +- ok. Ale v utorok to dám radšej na prípravky.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20101
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

já to právě vidím na rozvody...tady to nic nevydrží :x
JozefC
Aktivista
Příspěvky: 1080
Registrován: 05 kvě 2016, 06:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od JozefC »

Alebo netesnosť sania.
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1779
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Odpovědi: 0
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

Koľko to má km a aký je rok výroby? Na 90% tipujem rozvody.
adrian_B
Přispěvovatel
Příspěvky: 725
Registrován: 29 říj 2008, 23:41
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK - Turčianske Teplice

Příspěvek od adrian_B »

2008 a 240 000km
V utorok to mrknem poprípade rovno vymením
adrian_B
Přispěvovatel
Příspěvky: 725
Registrován: 29 říj 2008, 23:41
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK - Turčianske Teplice

Příspěvek od adrian_B »

Tak rozvody boli ešte pôvodné, retiazka trochu natiahnutá. Vyfukova vacka bola kúsoček mimo, ale o zub to nebolo. Rozvody teda nové a problém pretrváva.
Po zahriatí (nie vody ale oleja) to začne vynechávať. Nevie niekto ten tlak oleja? Dík
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Nevím, co to máš za rok, ale dělal jsem to kámošovi, a abych měl jistotu, i když jsem určil válec, poslal jsem vstřiky do jet servisu, ti mě nabídli starší vstřik, jeden byl vadný, já to namontoval a byl klid..
nepropadat panice...
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Nevím, co to máš za rok, ale dělal jsem to kámošovi, a abych měl jistotu, i když jsem určil válec, poslal jsem vstřiky do jet servisu, ti mě nabídli starší vstřik, jeden byl vadný, já to namontoval a byl klid..
nepropadat panice...
adrian_B
Přispěvovatel
Příspěvky: 725
Registrován: 29 říj 2008, 23:41
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK - Turčianske Teplice

Příspěvek od adrian_B »

2008, treba čítať...
Nepriamo vstrek. Vstreky sú ok. Jeden na skúsku nový (to riešil majiteľ predo mnou). Robí to sporadicky na všetkých valcoch. Vstreky vylučujem. Ešte skúsim jednu vec ohľadom toho mazania a podelim sa s výsledkom
;)
adrian_B
Přispěvovatel
Příspěvky: 725
Registrován: 29 říj 2008, 23:41
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK - Turčianske Teplice

Příspěvek od adrian_B »

Takže nedoriešené. Našiel som xy rovnakých prípadov. Všetko skončilo výmenou hlavy komplet s vačkami a valvetronicom. Kôli opotrebeniu.

Dočasne vyriešené odpojením snímača valvetronicu a manuálne nastavením Max zdvihu sacich ventilov. Auto ide ako víno, nevynechava, kontrolka motora nesvieti a nehučia vetráky ako sprosté

;)
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1779
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Odpovědi: 0
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

No v prípadoch čo som riešil ja vždy na podobné prejavy pomohla výmena reťaze, väčšinou sa to deje pri 100-150 tisíc, ale toto asi teda bude o inom tam bude vybehaná drážka a nastavovač nemá potrebný tlak.
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14426
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

adrian_B píše:Takže nedoriešené. Našiel som xy rovnakých prípadov. Všetko skončilo výmenou hlavy komplet s vačkami a valvetronicom. Kôli opotrebeniu.

Dočasne vyriešené odpojením snímača valvetronicu a manuálne nastavením Max zdvihu sacich ventilov. Auto ide ako víno, nevynechava, kontrolka motora nesvieti a nehučia vetráky ako sprosté

;)
Něco podobného jsem zažil na BMW e46 s motorem N42B18, 2x Vanos + Valvetronic.
Myslím, že motor zlobil studený i teplý, jakmile se přidal plyn, motor šel do otáček jakoby na 3 válce, jízda naprd.
Jamile se odpojil snímač polohy Valvetronicu, tak se aktivovala škrtící klapka a motor šel normálně.
Pokud auto jezdí, věřím, že jezdí takto dodnes, nikdo do něj už investovat nechtěl.
adrian_B
Přispěvovatel
Příspěvky: 725
Registrován: 29 říj 2008, 23:41
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK - Turčianske Teplice

Příspěvek od adrian_B »

Tam skôr odchádzajú samotné snímače valvetronicu, pár som ich už menil. .
Ale s týmto som skúsenosť nemal. Problém vždy len po jazde za tepla. Tak jazda po nete + reálne zistenia a bolo jasné :) síce zaver nie moc potešujúci ale auto aspoň ide na všetky valce a majiteľ je starší pán takže je jedno či to má 95 alebo 60 koní. Hlavne že to ide bez toho aby si musel vymazavat chyby na pomaly kazdej druhej križovatke. (crazy)
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5673
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

Tento motor od bmw sem skladal praskla vacka u vyvevy strihel sa srub u rozvodoveho kola a motor sa zrazil. Ale je chvalihodne ze s tymto systemem 2xVanos +valvetronic konstruktery bmw vymackali tusim 110kw bez turba
Honda CR-V, Peugeot Partner,VW Caddy, Škoda 1000MB DELUXE
Odpovědět

Zpět na „Peugeot“