Zvysena spotreba na volnobehu. 1.9tdi PD bxe
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Přesně, čím víc se s ho.nem mažeš, tím víc se umažeš, budeš kupovat to a to , vyhazovat prachy a výsledek bude 0. Když vidím ty obrazovky a ty velká studia co to tam je a co tam má být, je mi motoru líto. Chytá motor na otočení, teplý studený? Má chod lahodící uchu? Má výkon a projde v pohodě na STK? Spotřebu máš výbornou, tak co pořád máš? Co ti kdo nakukal...V dnešní době , kdy většina lidí má jedno ucho na poslouchání okolí a druhé pro mobil, mozek začne blbnout , protože jeho kapacita je dopována dalšími miliony bitů z netu a on přestává vědět, co si má vybrat a je zahlcen..Říká se tomu stupidizace, to není vtip, ale diagnoza..Lidé tvého typu jsou morem pro mechána, pořád si něco vymýšlí a prudí... 
P.S. nic ve zlém, ber to jako nadsázku..

P.S. nic ve zlém, ber to jako nadsázku..
nepropadat panice...
Máte pravdu. Už do toho nedostane pokiaľ to ide. Auto chytá na brng, zvuk neviem posúdiť, každý diesel klepe. Dnes som natankoval plnú nádrž a kúpil aditivum do nafty na prečistenie. To ešte mojmotor nevidel
. Stým hádam nič nepokazim a ďakujem všetkým za názory. Dám potom vedieť koľko my vyšla spotreba keď vyjazdim nádrž.

SKODA Octavia combi 1.9 TDI PD 77 Kw , BXE ,r.2008 DSG
Není zač, dneska jsem to ještě prověřoval a je to tak. Než se to ohřeje na těch cca 60 tak je ta volnoběžná spotřeba nižší. Mám to teď tak - do 60 stupňů 0,6 - provozní teplota bez spotřebičů 0,7 - provozní teplota + světla 0,8 - světla + klima 1,0... Kdybys potřeboval něco zkonzultovat tak klidně napiš. Nejsem odborník, ani se tím neživím ale baví mě to.
A nešïjte do něj pořád. Dělá si na autě věci sám, rozumí tomu a hlavně o to má zájem. A takových lidí už bohužel moc není... Kdyby měl každej takovej přístup, tak pak bude radost koupit ojetinu...Forum je od toho aby se tu řešila problematika a princip funkce těchto motorů...
A nešïjte do něj pořád. Dělá si na autě věci sám, rozumí tomu a hlavně o to má zájem. A takových lidí už bohužel moc není... Kdyby měl každej takovej přístup, tak pak bude radost koupit ojetinu...Forum je od toho aby se tu řešila problematika a princip funkce těchto motorů...
S2 CFGB DSG
Aj ja slm to pozeral na našom BXE a tak ako písané vyššie, presne tak isto. Do nejakych 60 - 0,6 a potom 0,7 ked sa zapne klima tak 1,0. Rozvody robené cca pol roka a 20 000km dozadu. Auto bolo u člena Huml takže rozvody sú asi spravené tak ako majú byť
Nešpáraj do toho a voz sa. My tam máme 300 000 a zatiaľ bez jediného zásahu do motora.

Nešpáraj do toho a voz sa. My tam máme 300 000 a zatiaľ bez jediného zásahu do motora.
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion