Napínací kladky INA - made in CHINA

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

tomtt
Přispěvovatel
Příspěvky: 302
Registrován: 13 pro 2006, 21:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Královehradecký kraj-Vamberk, 516 01

Napínací kladky INA - made in CHINA

Příspěvek od tomtt »

Ahoj.
Nevíte někdo jakou napínací kladku 028109243F (1,9Tdi AFN) z druhovýroby dnes koupit aby to nebyla čína?
Ještě loni jsem kupoval INU made in CANADA, dnes už čajna.
Hlavně ta čína je už docela volná i když je nová.
Na první fotce je starý LITENS CANADA a na druhé dnešní čínský:
(ObrázekObrázek
Octa 1 s nesmrtelnou chrochtačkou AGR, Alhambra 1,9Tdi AFN s půl mega na tachu, VW Kafer 1302S rok 1972 - motor 1600ccm(zatím bez úprav), AUDI 100 C3 doutník s pětihrnkovou komůrkou 2,0TD R5.
Uživatelský avatar
tukydydes
Přispěvovatel
Příspěvky: 787
Registrován: 25 led 2009, 18:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od tukydydes »

minulý rok jsem kupoval na AHF DAYCO sadu a všechny kladky byli GMB, napínák bez označení (moc to ve mě důvěru nezanechalo, už jí nikdy nedám)
Teď jsem dával nedávno na více aut CONTITECH a tam je to zatím OK - INNA kladky Slovakia a napínák Canada.
Nebo jestli chceš tak vem origo sadu, ta druhovýroba stojí poslední dobou za prd.
Oktopod 1,9 TDI, r.v. 2000, AHF, 81kW -> 113kW/355 Nm (MUDr. TDI Fun)
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 605.000km, první majitel :D
WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20583
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Dávám už jen INA, posledně mě Dayco vyškolilo že rozvod řval jak blbej...mám ale obavy že je to otázka času kdy se čajna díly dostanou i tam...
Díly jsou a budou obrovskej business a nikdy nevíš kdo stojí v pozadí původně německé firmy...a jak je to s reklamacemi asi všichni víme... :(
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10365
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

V Číně se vyrábí, anebo co nevidět bude vyrábět úplně všechno. I originální díly se mnohdy dělají v Číně.

Kamarád si nedávno koupil americké bluegrassové banjo od prestižní americké značky. Skutečně high level, cena přes sto tisíc korun. Když mu přišlo, na hlavici banja byl nápis Made in China. Moje americké banjo je taky vyrobené v Číně.

Tak čemu se divíte?

Nehledě k tomu, že ne všechno z Číny musí nutně být šmejd.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
RENAULT Kadjar 1,33TCe 117kW automat (*2019)
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20583
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Ne, nemusí, ale člověk k tomu má prostě vrozenou nedůvěru
Když jsem dělal v automotive byly záchvěvy některé formy na lisování plastů nechat dělat v číně,byli rychlí a levní, to jo, ale forma byla po 10tis.ks na vyhození a opravovat ji nikdo z "normálních" nástrojáren nechtěl,tak nějak si říkám z čeho asi dělají ty ložiska atd... (rofl)
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1779
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Odpovědi: 0
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

Mňa INA zatiaľ nesklamala, ale aj tak už ničomu neverím, koľkokrát som dal aj Maxgear kladky a nič sa nestalo a niekedy zas drahé ložisko zachvíľu hučí začínam mať pocit že za pár rokov bude úplne jedno čo človek namontuje a bude to záležať len od šťastia.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20583
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Bohužel je to tak...úplně jsme přestali brát třeba kolový ložiska a náboje SNR,každý druhý začalo po pár set kilometrech hučet... :x
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5829
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

nedavno sem daval sadu INA komplet aj s čerpadlem a remeň tam byl už DAYCO. Ina vetšinu davala svoje remene
Honda CR-V, Peugeot Partner,VW Caddy, Škoda 1000MB DELUXE
tomtt
Přispěvovatel
Příspěvky: 302
Registrován: 13 pro 2006, 21:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Královehradecký kraj-Vamberk, 516 01

Příspěvek od tomtt »

Ty originální díly co se dělaly cca do roku 2000 byly až neskutečně kvalitní - letos jsem na AFN po 490 tis.km měnil vodní pumpu která byla ještě origo VW z roku 1997. Sám jsem s tím autem najezdil 270 tis.km a i po tolika km je ta pumpa bez vůle a neteče, dokonce jde ložisko víc ztuha než u nové neorigo pumpy. :roll:
Octa 1 s nesmrtelnou chrochtačkou AGR, Alhambra 1,9Tdi AFN s půl mega na tachu, VW Kafer 1302S rok 1972 - motor 1600ccm(zatím bez úprav), AUDI 100 C3 doutník s pětihrnkovou komůrkou 2,0TD R5.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34097
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

ROMEK píše:nedavno sem daval sadu INA komplet aj s čerpadlem a remeň tam byl už DAYCO. Ina vetšinu davala svoje remene
já dával minulý týden 2 x ina a jsem přesvědčený že tam byl i řemen ina 2x komplet sadu i s pumpou,
jinak co vím výroba se přesunula do indie a brazilie jsou prej o polovinu levnější, sada inazatím nezklamala

dávejte si pozor na smrtící sadu kde je papír v polštině, že vám děkují za nákup této sady, po pár hodinách provozu stříká z kladek vazelina (wallbash) stím sem se setkal minulý rok naštěstí reklamace OK
Jarda-k
Přispěvovatel
Příspěvky: 759
Registrován: 21 lis 2010, 13:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Kaznějov

Příspěvek od Jarda-k »

ROMEK píše:nedavno sem daval sadu INA komplet aj s čerpadlem a remeň tam byl už DAYCO. Ina vetšinu davala svoje remene
Taky mám tu zkušenost. Sada Ina na 1,6 TDI vč. elektrické pumpy. Pumpa byla v sadě originál s vybroušenými znaky a řemen Dayco s bílými zuby.
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Uživatelský avatar
tukydydes
Přispěvovatel
Příspěvky: 787
Registrován: 25 led 2009, 18:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od tukydydes »

roman1648 píše:Bohužel je to tak...úplně jsme přestali brát třeba kolový ložiska a náboje SNR,každý druhý začalo po pár set kilometrech hučet... :x
Přesně SNR co jsem dal taky na auta tak se všechno téměř vrátilo, to samé FAGY, které ještě před 3 - 4 rokama byli OK (made in Brazil) dneska už tam není made in a vydrží leda tak hov.. už jsem jich opravoval X a některý už hučeli když to vyjelo z garáže :x fakt tragédie člověk už neví co má dávat.
Oktopod 1,9 TDI, r.v. 2000, AHF, 81kW -> 113kW/355 Nm (MUDr. TDI Fun)
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 605.000km, první majitel :D
WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1779
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Odpovědi: 0
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

No na druhej strane myslím že práve SNR malo dosť veľký problém že na trhu kolovalo extrémne množstvo plagiátov a aj tu môže byť zakopaný pes…
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20583
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Jo to chápu nejlevnější eshop atd ale to byly díly normálně z Elitu nebo APM, člověk pak vypadá jak debil co to namontoval...
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5829
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

Ja teda nevím bežne davam FAG a SNR a zatím sem nic nereklamoval beru z Elitu
Honda CR-V, Peugeot Partner,VW Caddy, Škoda 1000MB DELUXE
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“