Nevyřešitelné vibrace volantu ve vyšších rychlostech - Bora.

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14447
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Co se týče destiček, ty jsou origo VW, kupováno ve VW nebo jiný zdroj?
Uživatelský avatar
MarfyE34
Přispěvovatel
Příspěvky: 548
Odpovědi: 0
Registrován: 06 črc 2011, 10:17
Bydliště: //Mordor

Příspěvek od MarfyE34 »

Ty zamačknuté pístky a pak projížďka bez použití brzd nepůjde , mám to na dálnici celkem daleko na to jet bez doteku na brzdu. Spíš vyzkouším jak jsi psal , odpojit ten brzdový snímač/spínač co je na pedálu a v rychlosti kdy to vibruje zkusit lehce přibrzdit a pořád držet stejnou rychlost. Třeba na něco přijdu.
Seat Leon 2.0 TDI 135kW FR = "Furt Rozbitý" (LOL)
BMW E39 530d 2260V - kovadlina 600 Nm ;)
Uživatelský avatar
MarfyE34
Přispěvovatel
Příspěvky: 548
Odpovědi: 0
Registrován: 06 črc 2011, 10:17
Bydliště: //Mordor

Příspěvek od MarfyE34 »

Tomas.cz píše:Co se týče destiček, ty jsou origo VW, kupováno ve VW nebo jiný zdroj?
Vím na co myslíš , jsou origo , né teda přímo z krámu VW, ale tady od jednoho člena co je prostě umí sehnat tak nějak po Česku ;) Před pár dny jsem ještě jezdil na vyloženě origo deskách kupovaných mnou , přímo ve Škoda Tichý za 2450 Kč a už jsem je musel měnit jelikož měli asi jen 2 mm masa. Tudíž kvalitou/nekvalitou destiček ty vibrace nebudou. Vibravovalo to se starýma a vibruje to i teď na nových. Dokonce jsem zkusil na pár dní dát i destičky z druhovýroby , co jsem našel doma v garáži. A nic , stejné. Jen to nebrzdilo tak jako ty origo.
Seat Leon 2.0 TDI 135kW FR = "Furt Rozbitý" (LOL)
BMW E39 530d 2260V - kovadlina 600 Nm ;)
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5092
Odpovědi: 0
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Při renovaci brzd vyměnil jsi i uložení brzdičů ? Ty gumy,co prochází šroub ?
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Uživatelský avatar
MarfyE34
Přispěvovatel
Příspěvky: 548
Odpovědi: 0
Registrován: 06 črc 2011, 10:17
Bydliště: //Mordor

Příspěvek od MarfyE34 »

martinsidlo píše:Při renovaci brzd vyměnil jsi i uložení brzdičů ? Ty gumy,co prochází šroub ?
Jasan, dokonce jsou součástí balení od Frenkit.
Seat Leon 2.0 TDI 135kW FR = "Furt Rozbitý" (LOL)
BMW E39 530d 2260V - kovadlina 600 Nm ;)
Chlupacz
Nováček
Příspěvky: 19
Odpovědi: 0
Registrován: 28 kvě 2019, 12:44
Bydliště: Praha

Příspěvek od Chlupacz »

Zdravím - fabie ASY, vibrace od 115 km/h výš. Nejen v tahu, pořád i na volnoběh. Nese se to celý autem, nejen ve volantu. Ne že by to rvalo ruce ale je to nepříjemný. Dělá to už 40 tis. km a nezhoršuje se to. Dělá to na třech různých sadách kol, tzn. kola vylučuju. Mám plný silentbloky ramen, myslím že kvůli tomu je to víc cítit. Měňený brzdy, oba přední náboje, nepomohlo.

Pomalu se šetřím na poloosy, ale je mi divný že nejen v tahu.

Ale dotaz - mám vpravo vzadu prasklou pružinu o jeden závit. Nemůže to být tím že je jedno péro kratší? O tom že třeba vyteklý tlumiče vzadu třepou volantem v určitý rychlosti už něco vím (rofl) Tak přemýšlím jestli to nemůže jít od zadku.. díky za názory :?
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“