Audi 80 1.9 TDI 66kw r93 ventil n75

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Fixinel
Nováček
Příspěvky: 2
Odpovědi: 0
Registrován: 14 říj 2020, 20:55
Bydliště: Třinec

Audi 80 1.9 TDI 66kw r93 ventil n75

Příspěvek od Fixinel »

Dobrý den, mám dotaz ohledně turba popřípadě ventilů n75.
Auto jsem dostal po dědovi který posledních pár let jezdil hodně lehkou nohou. Auto netahne skoro vůbec při ohledání turba se zdá že je v pořádku lopatky i baňka (aspoň to řekli v servisu) jediná vada podle nich by mohl být zmiňovaný n75. Můj totaz zní jestli auto které má vadný tento ventil zkoro nejede. do kopce se to skoro škrábe nebo to může mit více příčin. V palivové soustavě jsou mírně bublinky někdy více někdy min. Při zahřátí je auto mírně svižnější tak o 20%. Auto je mi líto dávat do šrotu ale zase nechci investovat balík peněz je zkoro nezhnite a garážováne. Má najeto 225tis. Omlouvám se za špatné vyjadřování :) děkuji za veškeré odpověďi.
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9171
Odpovědi: 1
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Otázka s čím výkon porovnáváš.

Když dle servisu je vše OK.

No jinak když pominu kontrolu v servisu tak ventil se dá zkusit přeci. Podtlak/tlak?? zarostlý saní??

Jinak ta by se mi líbila si ji levně koupím 😂😂😂😂
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
radonzo
Přispěvovatel
Příspěvky: 63
Odpovědi: 0
Registrován: 09 pro 2008, 09:52
Bydliště: Nový Jičín

Příspěvek od radonzo »

Pokud není zatuhlá regulace na turbu v otevřené poloze( jen klapka která otevře obtok ať de přebytečný tlak pryč a nerozletí se to) tak i bez toho ventilu to pojede jak pila akorát by to teoreticky mělo spadnout do nouze pokud funguje čidlo tlaku v sání.
Odpoj hadičku co de k baňce turba a projeď to, kdyby snad ten ventil propouštěl.
X krát sem už tu hadičku měl upadlou a jelo to furt stejně dobře :)
Ale možností je více, i to sání zarostlé jak už bylo nadhozeno.
I kdyby nevím co balík do toho rozhodně nenasypeš.
Do šrotu Audi 80 rozhodně ne, hnije to jen pokud to to bylo někde bouchlé.
Trojkové ochcávky budou naskládané zhnilé na vrakáčích na sobě k expedici do hutí a ty budeš teprve brousit obrezlé zadní lemy a užívat si pohodové jízdy za 5 l nafty v nadčasovém voze z konce minulého století.
Jinak stavím se do řady v případě že by si to vzdal a nahodil foto :)
Audi 80 Avant TDI, rv. 93, A6 Avant 1.9 TDI 99'
Fixinel
Nováček
Příspěvky: 2
Odpovědi: 0
Registrován: 14 říj 2020, 20:55
Bydliště: Třinec

Příspěvek od Fixinel »

No poslední dobou ( i když tomu fakt nerozumím) tak se mi zdá že to vůbec nejde do otáček při zařazené 2 to dá tak 2 tisíce nemám to jak zjistit mám místo budíku otáček hodiny takže si myslím že to je váha vzduchu ale jen laicky názor rozvody meneny nevím jestli to může jet na 3 válce opravdu se v autech nevyznam a to mám strojní prumku kdyby se někdo chtěl o tom pobavit více byl bych rád. Jinak děkuji za odpovědi :bang:
radonzo
Přispěvovatel
Příspěvky: 63
Odpovědi: 0
Registrován: 09 pro 2008, 09:52
Bydliště: Nový Jičín

Příspěvek od radonzo »

Vaha spíš ne, je tam mechanická klapka, vydrží více než to kurvítko pozdější výroby. Mužeš ji zkusit ze srandy odpojit co to udělá. Chce to dát někomu kdo tomu trochu rozumí.
Tři válce to by si snad poznal.
Startuje to na brnk, hulí to?
Jo a ty rozvody dělal kdo a kdy?
Audi 80 Avant TDI, rv. 93, A6 Avant 1.9 TDI 99'
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“