
Octavia I ASV 81kW -> 110kW -> 160kW by DIESELPOWER
Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři
A 40Nm rozdíl..... Byl bych docela smutnej mít na 1756 jen tohle. Ale beru že to byl asi jeho požadavek to mít takhle. Na tomhle setupu bych čekal tak 225ps a okolo 450Nm. Ale hlavně že je spokojenej on..... 

superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
225/500 na podobném turbu mám a ruku na srdce, z dnešního pohledu je ta kouřivost na hraně 

Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


V DP jsou dle mých zkušeností celkem opatrní na maximální výkony a nešponují to na max, pokud si to zákazník vyloženě nepřeje a nebere zodpovědnost za výdrž hw na sebe.
Já jsem rád, že to není nastavené nějak na křeč s cílem pokořit nějakou psychologickou hranici např. 225 koní.
Navíc ten průběh výkonu je mnohem zábavnější a použitelnější, než když se to ve dvou tisících nafoukne jak prdlý a ve třech a půl už člověka nebaví ta stagnace výkonu jako s VB turbem. Navíc životnost klikového, potažmo celého hnacího ústrojí je myslím při naladění s tímto průběhem, celkem zohledněna. Včetně mé staré (450tkm a 20 let) 5q převodovky Vici.
Já jsem rád, že to není nastavené nějak na křeč s cílem pokořit nějakou psychologickou hranici např. 225 koní.
Navíc ten průběh výkonu je mnohem zábavnější a použitelnější, než když se to ve dvou tisících nafoukne jak prdlý a ve třech a půl už člověka nebaví ta stagnace výkonu jako s VB turbem. Navíc životnost klikového, potažmo celého hnacího ústrojí je myslím při naladění s tímto průběhem, celkem zohledněna. Včetně mé staré (450tkm a 20 let) 5q převodovky Vici.
Oct asv 2000, DieselPower
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
+1Vici píše:časem tě určitě začne lákat šestikvalt
Právě to řeším u bratra a mám neodbytný dojem, že to vyjde levněji, nežli přeskládávat jednu převodovku ze dvou a ještě dokupovat soukolí.
Zlatý DRW!
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Prodavačku bych určitě dal, je to jistota
Ale opatrně se zapojením, už jsem viděl potkaný motor, kde se dala prodavačka z CR a blbě udělal přepad nafty, časem to vystřelilo gufero na vstřik. čerpadle, nafta natekla do rozvodů a motor KO...

Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 

