
Octavia I ASV 81kW -> 110kW -> 160kW by DIESELPOWER
Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři
A 40Nm rozdíl..... Byl bych docela smutnej mít na 1756 jen tohle. Ale beru že to byl asi jeho požadavek to mít takhle. Na tomhle setupu bych čekal tak 225ps a okolo 450Nm. Ale hlavně že je spokojenej on..... 

superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
- MirekX
- Aktivista
- Příspěvky: 4716
- Registrován: 24 led 2006, 18:27
- Bydliště: Týniště nad Orlicí
Odpovědi: 0
225/500 na podobném turbu mám a ruku na srdce, z dnešního pohledu je ta kouřivost na hraně 

Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


V DP jsou dle mých zkušeností celkem opatrní na maximální výkony a nešponují to na max, pokud si to zákazník vyloženě nepřeje a nebere zodpovědnost za výdrž hw na sebe.
Já jsem rád, že to není nastavené nějak na křeč s cílem pokořit nějakou psychologickou hranici např. 225 koní.
Navíc ten průběh výkonu je mnohem zábavnější a použitelnější, než když se to ve dvou tisících nafoukne jak prdlý a ve třech a půl už člověka nebaví ta stagnace výkonu jako s VB turbem. Navíc životnost klikového, potažmo celého hnacího ústrojí je myslím při naladění s tímto průběhem, celkem zohledněna. Včetně mé staré (450tkm a 20 let) 5q převodovky Vici.
Já jsem rád, že to není nastavené nějak na křeč s cílem pokořit nějakou psychologickou hranici např. 225 koní.
Navíc ten průběh výkonu je mnohem zábavnější a použitelnější, než když se to ve dvou tisících nafoukne jak prdlý a ve třech a půl už člověka nebaví ta stagnace výkonu jako s VB turbem. Navíc životnost klikového, potažmo celého hnacího ústrojí je myslím při naladění s tímto průběhem, celkem zohledněna. Včetně mé staré (450tkm a 20 let) 5q převodovky Vici.
Oct asv 2000, DieselPower
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Odpovědi: 0
+1Vici píše:časem tě určitě začne lákat šestikvalt
Právě to řeším u bratra a mám neodbytný dojem, že to vyjde levněji, nežli přeskládávat jednu převodovku ze dvou a ještě dokupovat soukolí.
Zlatý DRW!
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
- MirekX
- Aktivista
- Příspěvky: 4716
- Registrován: 24 led 2006, 18:27
- Bydliště: Týniště nad Orlicí
Odpovědi: 0
Prodavačku bych určitě dal, je to jistota
Ale opatrně se zapojením, už jsem viděl potkaný motor, kde se dala prodavačka z CR a blbě udělal přepad nafty, časem to vystřelilo gufero na vstřik. čerpadle, nafta natekla do rozvodů a motor KO...

Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 

